KBS

2. november 2013 - Update på Eyelash

256 indlæg i dette emne

Kan man...

Mikse guld og sølv?!

Min vielsering er hvidguld, forlovelsering sølv og det armbånd jeg skal have på er også sølv - kan jeg så godt have en perlekæde med guld vedhæng i, på sammen med? Min dejlige tante har tilbudt jeg må låne hendes Ole Lynggaard halskæde - og jeg synes den er fantastisk! :a1221:

Undskyld at billedet er så lille :td: Har desværre ikke modtaget det større på mail..

susanne.jpg

Svaret er kort og godt - ja!

Det viser personlighed og personlig stil 😉

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man...

Mikse guld og sølv?!

Min vielsering er hvidguld, forlovelsering sølv og det armbånd jeg skal have på er også sølv - kan jeg så godt have en perlekæde med guld vedhæng i, på sammen med? Min dejlige tante har tilbudt jeg må låne hendes Ole Lynggaard halskæde - og jeg synes den er fantastisk! :a1221:

Undskyld at billedet er så lille :td: Har desværre ikke modtaget det større på mail..

susanne.jpg

Svaret er kort og godt - ja!

Det viser personlighed og personlig stil

Jeg er helt enig - det kan man sagtens! :wink:

Jaa, det er jeg glad for i siger :thumbsupsmileyanim:

Nu er spørgsmålet så om jeg tør have den på.. Hvad hvis der sker noget? Ja, jeg ved ikke hvad der skulle ske - men hvad nu hvis? Det er en voldsom dyr halskæde, som vi på ingen måde har råd til at betale tilbage..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer

DIY

Så har jeg lavet første udkast til invitationer.. Meleret grøn og elfenbenshvid, med lysergrøn satin snor. Det er Mette Hvitved Nielsens guide jeg har fulgt :thumbsupsmileyanim:

attachicon.gifInvitationfinal.JPG

Troede så lige jeg skulle være smart og bestille karton på nettet, til 0,80 kr pr ark istedet for Panduros 4 kr arket :blink::o

Men ak nej.. Fik bestilt en grangrøn, da jeg ikke lige var opmærksom på den jeg var forelsket i var "meleret".. Så ny må jeg pænt krybe ned i Panduro og købe kartonen der :td:

Nogen der ved hvor man kan købe mega billige kuverter henne?

(EDIT: Det fandt jeg selv ud af - Tiger har 50 stk til 10 kr, hvis nogle skulle være intra)

Det er nogle meget flotte invitationer, minder meget om dem, som vi regner med at ende ud med. Vi er igang med at skære ud og bestille bånd hjem.

Mega fedt jakkesæt til din h2b!!!

Jeg nåede desværre ikke at se din kjole - øv :(

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man...

Mikse guld og sølv?!

Min vielsering er hvidguld, forlovelsering sølv og det armbånd jeg skal have på er også sølv - kan jeg så godt have en perlekæde med guld vedhæng i, på sammen med? Min dejlige tante har tilbudt jeg må låne hendes Ole Lynggaard halskæde - og jeg synes den er fantastisk! :a1221:

Undskyld at billedet er så lille :td: Har desværre ikke modtaget det større på mail..

susanne.jpg

Svaret er kort og godt - ja!

Det viser personlighed og personlig stil

Jeg er helt enig - det kan man sagtens! :wink:

Jaa, det er jeg glad for i siger :thumbsupsmileyanim:

Nu er spørgsmålet så om jeg tør have den på.. Hvad hvis der sker noget? Ja, jeg ved ikke hvad der skulle ske - men hvad nu hvis? Det er en voldsom dyr halskæde, som vi på ingen måde har råd til at betale tilbage..

Hvis du ikke skulle bære sådan en halskæde på din bryllupsdag, hvornår så. 1) din tante har tilbudt det, 2) der kan være gang i en bryllupsfest, men det bliver meget sjældent som en vild bytur - og folk er som regel meget forsigtig omkring bruden (pga. kjolen), 3) nævn din bekymring for hende nu og få en afklaring, du vil super gerne låne den men kan ikke betale tilbage hvis der skulle ske noget - jeg er overbevist om at hun har tænkt tanken og besluttet sig for at det vil hun gerne gøre for dig + det er helt sikkert en ære for hende at du vil bære hendes smykke 😉 Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer

DIY

Så har jeg lavet første udkast til invitationer.. Meleret grøn og elfenbenshvid, med lysergrøn satin snor. Det er Mette Hvitved Nielsens guide jeg har fulgt :thumbsupsmileyanim:

attachicon.gifInvitationfinal.JPG

Troede så lige jeg skulle være smart og bestille karton på nettet, til 0,80 kr pr ark istedet for Panduros 4 kr arket :blink::o

Men ak nej.. Fik bestilt en grangrøn, da jeg ikke lige var opmærksom på den jeg var forelsket i var "meleret".. Så ny må jeg pænt krybe ned i Panduro og købe kartonen der :td:

Nogen der ved hvor man kan købe mega billige kuverter henne?

(EDIT: Det fandt jeg selv ud af - Tiger har 50 stk til 10 kr, hvis nogle skulle være intra)

Det er nogle meget flotte invitationer, minder meget om dem, som vi regner med at ende ud med. Vi er igang med at skære ud og bestille bånd hjem.

Mega fedt jakkesæt til din h2b!!!

Jeg nåede desværre ikke at se din kjole - øv :(

Tak! Nu ved jeg ikke hvad for noget bånd i skal have, eller om i har bestilt - men jeg har købt vores i Søsterne Grene 11 m til ca 7 kr :)

Nu er der heldigvis ikke så længe til du og andre kan komme til at se den :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man...

Mikse guld og sølv?!

Min vielsering er hvidguld, forlovelsering sølv og det armbånd jeg skal have på er også sølv - kan jeg så godt have en perlekæde med guld vedhæng i, på sammen med? Min dejlige tante har tilbudt jeg må låne hendes Ole Lynggaard halskæde - og jeg synes den er fantastisk! :a1221:

Undskyld at billedet er så lille :td: Har desværre ikke modtaget det større på mail..

susanne.jpg

Svaret er kort og godt - ja!

Det viser personlighed og personlig stil

Jeg er helt enig - det kan man sagtens! :wink:

Jaa, det er jeg glad for i siger :thumbsupsmileyanim:

Nu er spørgsmålet så om jeg tør have den på.. Hvad hvis der sker noget? Ja, jeg ved ikke hvad der skulle ske - men hvad nu hvis? Det er en voldsom dyr halskæde, som vi på ingen måde har råd til at betale tilbage..

Hvis du ikke skulle bære sådan en halskæde på din bryllupsdag, hvornår så. 1) din tante har tilbudt det, 2) der kan være gang i en bryllupsfest, men det bliver meget sjældent som en vild bytur - og folk er som regel meget forsigtig omkring bruden (pga. kjolen), 3) nævn din bekymring for hende nu og få en afklaring, du vil super gerne låne den men kan ikke betale tilbage hvis der skulle ske noget - jeg er overbevist om at hun har tænkt tanken og besluttet sig for at det vil hun gerne gøre for dig + det er helt sikkert en ære for hende at du vil bære hendes smykke

Det også det jeg tænker - og evt. kan jeg jo tage den af som aften skrider frem som jeg (eller andre nærtgående mennesker) skulle blive for fulde :) Men du har ret - jeg tager lige en snak med hende! Tak for råd :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mini DIY og kurv til H2B

Har været igang med et mini diy projekt til H2B. Vi har valgt at droppe morgengaver, simpelthen fordi vi presser vores budget på alle andre områder. Så morgengaver er i vores verden noget man får på sin ét års bryllupsdag :loveflag:

Meeen.. En lille ting skal han da ha', den kære mand. Så jeg laver en kurv til ham med;

Strømper - Så du ikke får kolde fødder

Underbukser (jeg har fået lavet tryk på ) - Fordi man altid skal ha' rene på ;o)

Stickers til under skoen "Game over" og "I :heart: her" - Fordi du kan lide og få folk til at grine

Øl(eller noget andet alkohol?) - Til at dulme nerverne
Spillekort med 52 grunde hvorfor jeg elsker ham - Så du aldrig bliver i tvivl

Derudover overvejer jeg at købe en "finger fodboldsæt" fra Tiger til at Fordrive ventetiden sammen med forloveren, og en lille notesbog til Så du ikke glemmer din tale..

Men jeg mangler ideer, så kom gerne på banen zillaer! :thumbsupsmileyanim:

post-66515-0-11032800-1381855740_thumb.j

post-66515-0-22148300-1381855879_thumb.p

Redigeret af KBS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare en god ide med den kurv til H2B! Synes da allerede du har mange gode ting! :) Kunne godt finde på at napse ideen med spillekortene :)

et par ideer:

- måske noget til morgenmaden fx hvis han er vild med noget bestemt

- mintpastiller til frisk ånde når han siger "ja"

- en parfume/deo han godt kan lide

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er hvad jeg gav min mand aftenen før:

Et mini rivejern: Fordi jeg er dit lille rivejern (noget min mormor altid kaldte mig)

Et mini piskeris: Fordi jeg kan piske en stemning op

Et vækkeur: Så du ikke kommer for sent

Et par sokker: Så du ikke får kolde tæer

Et par boxershorts med teksten KÆRLIGHED på elastikken: Så du ikke skal gå med røven bar

En stor guld chokolademønt: Fordi du har et hjerte af guld

En deodorant af samme mærke som den parfume han skulle have på lørdag: Så du dufter godt dagen lang

En af hans yndlingsøl: Beklager den ikke er kold

Har også læst at der var en der havde givet en bog med titlen: "How to be a good husband". Håber du kan bruge det til inspiration :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare en god ide med den kurv til H2B! Synes da allerede du har mange gode ting! :) Kunne godt finde på at napse ideen med spillekortene :)

et par ideer:

- måske noget til morgenmaden fx hvis han er vild med noget bestemt

- mintpastiller til frisk ånde når han siger "ja"

- en parfume/deo han godt kan lide

Du napser bare - jeg har selv napset den fra en anden herinde :)

Mint pastiller! God ide.

Her er hvad jeg gav min mand aftenen før:

Et mini rivejern: Fordi jeg er dit lille rivejern (noget min mormor altid kaldte mig)

Et mini piskeris: Fordi jeg kan piske en stemning op

Et vækkeur: Så du ikke kommer for sent

Et par sokker: Så du ikke får kolde tæer

Et par boxershorts med teksten KÆRLIGHED på elastikken: Så du ikke skal gå med røven bar

En stor guld chokolademønt: Fordi du har et hjerte af guld

En deodorant af samme mærke som den parfume han skulle have på lørdag: Så du dufter godt dagen lang

En af hans yndlingsøl: Beklager den ikke er kold

Har også læst at der var en der havde givet en bog med titlen: "How to be a good husband". Håber du kan bruge det til inspiration :)

Tak for den fine liste, den kan jeg helt sikkert godt bruge. Må på jagt efter den bog der :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H2B på polterabend..

Ja så blev H2B hijakcet her til morges af sine venner. Har i lang tid vist at det ville være denne fredag, og forloveren har holdt mig opdateret. Så igår sørgede jeg for at få H2B en halv time tidligere hjem fra job, da det gør at hans deltidsmakker (som er en god ven, som også skal med til brylluppet) kan sætte ham af. Normalt er det H2B der har firmabilen hjem, da makkeren kun er med når han har ferie fra uni. Chefen ringede så igår og sagde at H2B skulle møde på kontoret kl 7 istedet for at køre direkte til aalborg hvor han arbejder pt, da de skulle snakke om nogle forskellige ting.

Meningen var så, at makkeren skulle være lidt forskinket, og komme kørende i firmabilen med 10 mand omme bag i, som skulle springe ud og overraske ham. Hvad der gik galt ved jeg ikke, men makkeren tager ikke tlf fordi han "sover", så H2B tager vores private bil ud på værkstedet for at mødes med chefen, hvilket jeg oplyser makkeren om pr sms, og vupti så er han "vågen".. H2B kører alene ud på kontoret for at mødes med hjem som tilfældigvis har "sovet over sig" så H2B kommer hjem igen, for at sidde og vente på at makkeren kommer og samler ham op. Jeg er total spændt, men det virker ikke til at H2B opdager det - heldigvis :tunge:

Jeg tænkte bare.. Makkeren sover over sig, chefen sover over sig, og makkeren har taget en time om at stå op og komme fra tilst til viby nu.. Normalt bruger han maks 10 min om morgen + kører tid = han må har luret det!! Og tror i så ikke makkeren skriver at han er blevet stoppet af politiet? Igen - jeg tænkte, nu har du da vist brugt alle de undskyldninger du kan komme på :wink:

Og 30 sek efter han havde skrevet det, BLEV de faktisk stoppet! :lol: Politiet havde set de 10 mænd havde sprunget ind bag i varevognen hahahahha (hvor dum er man også at gøre det lige ved siden af kurt vestergård som har politi overalt)... Men de fik lov at køre de sidste 300 m :rolleyes:

Det ender ihvertfald med at de overrasker ham nede foran vores blok og jeg står i vinduet og ser fornøjet til. Indtil det går op for mig at de går imod vores opgang! :blink: Jeg havde på forhånd spurgt om de kom herop, nej nej det gjorde det ikke. Arrrrgh! Jeg havde ikke fået morgenmad, fået makeup på eller gået med hunden og værst af alt så lignede køkken og badeværelse værre end værst. Alt løst røg ned i en skuffe og alt tøj der lå røg ind i vaskemaskinen :floejt:

Også kom 12 mænner ellers væltende med en masse øl og shots :lol: Spændende hvad deres dag byder på..

Og når ja - så får jeg ham først hjem søndag eftermiddag, fordi de tager til hamborg. Det er jeg lidt træt af, hvor har simpelthen så latterligt travlt, så kunne godt bruge hans arbejdskræft søndag :td: Men man kan jo ikke rigtig sige noget til det.

Opdate..

De havde haft en fantastisk dag! De havde været ude og spille paintball, og hygget sig i det gode vejr.. Oveni havde de proppet H2B i en panda kostume :bunny_4: På vej ned mod Hamborg havde de proppet ham i faldskiringssele, givet ham bind for øjene - og kørt videre. Holdt ind til siden, ført ham afsted, op af en masse. til sidst stod han på et "højt" punkt med bind for øjene - og fik en stor krog i ryggen og 1 kgs vægte om fødderne, mens de bad ham gå længere og længer ud, holder armen tæt også bare lade sig falde forover! Stakkels mand troede jo de kastede ham blindet i døden :lol: De stod dog bare på en bænk og fire af dem greb ham. Så video bagefter, det simpelthen så sjovt! :thumbsupsmileyanim:

Heldigvis ville min søde dejlige mand ikke være dernede til søndag (helt uden jeg havde sagt noget), så han kom hjem allerede lørdag aften. Det var fint - så skulle jeg heller ikke døje med hans tømmermændspylret en hel dag.

post-66515-0-46257800-1382332076_thumb.j

Nu er det så min tur næste weekend :blink::blink:

Redigeret af KBS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer

DIY

Så har jeg lavet første udkast til invitationer.. Meleret grøn og elfenbenshvid, med lysergrøn satin snor. Det er Mette Hvitved Nielsens guide jeg har fulgt :thumbsupsmileyanim:

attachicon.gifInvitationfinal.JPG

Troede så lige jeg skulle være smart og bestille karton på nettet, til 0,80 kr pr ark istedet for Panduros 4 kr arket :blink::o

Men ak nej.. Fik bestilt en grangrøn, da jeg ikke lige var opmærksom på den jeg var forelsket i var "meleret".. Så ny må jeg pænt krybe ned i Panduro og købe kartonen der :td:

Nogen der ved hvor man kan købe mega billige kuverter henne?

(EDIT: Det fandt jeg selv ud af - Tiger har 50 stk til 10 kr, hvis nogle skulle være intra)

Det er nogle meget flotte invitationer, minder meget om dem, som vi regner med at ende ud med. Vi er igang med at skære ud og bestille bånd hjem.

Mega fedt jakkesæt til din h2b!!!

Jeg nåede desværre ikke at se din kjole - øv :(

Tak! Nu ved jeg ikke hvad for noget bånd i skal have, eller om i har bestilt - men jeg har købt vores i Søsterne Grene 11 m til ca 7 kr :)

Nu er der heldigvis ikke så længe til du og andre kan komme til at se den :bunny_4:

Ej, hvor sjovt. Jeg har lige købt bånd i Søstrene grene. Har købt 6 mm til 5 kroner :)

Syntes alligevel bedre, at det kunne betale sig, end at bestille hjem fra England

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsesringe

Jaaaa i fredags kl 7 ringede det på døren (hvorfor kommer postbuddet altid når man sover eller er i bad??) og det var vores ringe fra Egeart :loveshower:

De er simpelthen så smukke og perfekte, lige som vi ønskede dem. Er godt nok spændt på om H2B kan vende sig til at gå med ring :unsure:

post-66515-0-36930600-1382299395_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen

Århhh så mange overvejelser.. Mit kjolebudget er kamplavt, 1000 kr, fordi vi i først omgang havde planer om et lille uformelt bryllup med den nærmeste familie.. Nu er gæstelisten på 63 og location på en romantisk mølle.. Så skal kjolen jo også passe dertil ;o) Men man kan jo knap få en kjole brugt til 1000 kr! Der er så udsalg i Lillys, så vi var lige et smut derinde.. skulle bare liiige kigge hurtigt.. endte selvfølgelig med at finde en fin kjole, til 5500,- :blink: :o og der var så meget "puf" og tyl for neden.. Måske ikke 100% mig..

Ellers så bare fordi jeg normalt aldrig går i kjole alt det så lidt underligt ud i mit hovede :rolleyes:

attachicon.gifkjole1.JPG

Men NU har jeg forelsket mig.. i denne kina sag! Åh åh.. Tør jeg?? Det er en sælger på ebay, som får fine anmeldelser.. Men alligevel? Den overskrider ikke toldgrænsen, men der kommer moms og gebyr på, så alt i alt 1360 kr vil den koste..

Den har lige tilpas meget "puf" og slæb for neden, og jeg elsker blonderne over ryggen og front - synes det passer rigtig godt til et efterår/vinter bryllup!

attachicon.gifKjolen.jpg

Ej, nu er der ikke længe til dit bryllup.. Mange gange tillykke.. :) Det må være skønt..

Jeg er simpelthen så nysgerrig for om du mon købte denne kinesiske kjole, som jeg i øvrigt må komplimentere. Skøn!

???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen købt!

.. og jeg ville sådan ønske jeg måtte vise jer den!!

Jeg går ikke så meget op i traditioner, så jeg havde i første omgang taget H2B med ud og kigge kjole, og viste ham alle dem jeg fandt på nettet. Det var kun indtil jeg kom til at nævne det for min mor og veninde. Det var de svært utilfreds med - for det må man altså ikke! :floejt:

Så vi var afsted igår på tur til Aalborg og prøve kjoler i Lucca Outlet (som jeg meget gerne vil anbefale, fantastisk service!) og jeg prøvede 6-7 kjole, men var slet ikke i tvivl. Jeg fandt den perfekte kjole. Den er præcis hvad jeg har gået og tænkt og drømt jeg gerne ville have.

Nu er mit problem så bare at jeg er bundet på hænder og fødder :tunge: Min mor tog billeder af mig, og jeg må ikke få dem. Faktisk må jeg kun se billederne, når hun kigger med - så hun er sikker jeg ikke sender dem til mig selv. Min veninde støtter naturligvis helt og holdent op om dette. De stoler ikke på at jeg ikke viser den til nogen - sikke en tillid, hva' :rolleyes: Derudover så må jeg ikke nævne hverken for H2B eller andre de mindste om hvordan kjolen ser ud.

It's killing meeee! Jeg har brug for at sidde og kigge på billedet af min smukke kjole :a1221:

Beklager min besked ved den kinesiske kjole.. Jeg er ikke så rutineret i det der bryllupsklar.. Kan jo læse her hvad du har købt.. Typisk mig.. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen købt!

.. og jeg ville sådan ønske jeg måtte vise jer den!!

Jeg går ikke så meget op i traditioner, så jeg havde i første omgang taget H2B med ud og kigge kjole, og viste ham alle dem jeg fandt på nettet. Det var kun indtil jeg kom til at nævne det for min mor og veninde. Det var de svært utilfreds med - for det må man altså ikke! :floejt:

Så vi var afsted igår på tur til Aalborg og prøve kjoler i Lucca Outlet (som jeg meget gerne vil anbefale, fantastisk service!) og jeg prøvede 6-7 kjole, men var slet ikke i tvivl. Jeg fandt den perfekte kjole. Den er præcis hvad jeg har gået og tænkt og drømt jeg gerne ville have.

Nu er mit problem så bare at jeg er bundet på hænder og fødder :tunge: Min mor tog billeder af mig, og jeg må ikke få dem. Faktisk må jeg kun se billederne, når hun kigger med - så hun er sikker jeg ikke sender dem til mig selv. Min veninde støtter naturligvis helt og holdent op om dette. De stoler ikke på at jeg ikke viser den til nogen - sikke en tillid, hva' :rolleyes: Derudover så må jeg ikke nævne hverken for H2B eller andre de mindste om hvordan kjolen ser ud.

It's killing meeee! Jeg har brug for at sidde og kigge på billedet af min smukke kjole :a1221:

Beklager min besked ved den kinesiske kjole.. Jeg er ikke så rutineret i det der bryllupsklar.. Kan jo læse her hvad du har købt.. Typisk mig.. :(

Helt okay :lol: Jeg endte med ikke at købe den, da jeg simpelthen ikke turde. Mange herinde har gode erfaringer men.. Jeg havde det bare bedst med at finde en i en fysisk butik eller brugt :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen købt!

.. og jeg ville sådan ønske jeg måtte vise jer den!!

Jeg går ikke så meget op i traditioner, så jeg havde i første omgang taget H2B med ud og kigge kjole, og viste ham alle dem jeg fandt på nettet. Det var kun indtil jeg kom til at nævne det for min mor og veninde. Det var de svært utilfreds med - for det må man altså ikke! :floejt:

Så vi var afsted igår på tur til Aalborg og prøve kjoler i Lucca Outlet (som jeg meget gerne vil anbefale, fantastisk service!) og jeg prøvede 6-7 kjole, men var slet ikke i tvivl. Jeg fandt den perfekte kjole. Den er præcis hvad jeg har gået og tænkt og drømt jeg gerne ville have.

Nu er mit problem så bare at jeg er bundet på hænder og fødder :tunge: Min mor tog billeder af mig, og jeg må ikke få dem. Faktisk må jeg kun se billederne, når hun kigger med - så hun er sikker jeg ikke sender dem til mig selv. Min veninde støtter naturligvis helt og holdent op om dette. De stoler ikke på at jeg ikke viser den til nogen - sikke en tillid, hva' :rolleyes: Derudover så må jeg ikke nævne hverken for H2B eller andre de mindste om hvordan kjolen ser ud.

It's killing meeee! Jeg har brug for at sidde og kigge på billedet af min smukke kjole :a1221:

Beklager min besked ved den kinesiske kjole.. Jeg er ikke så rutineret i det der bryllupsklar.. Kan jo læse her hvad du har købt.. Typisk mig.. :(

Helt okay :lol: Jeg endte med ikke at købe den, da jeg simpelthen ikke turde. Mange herinde har gode erfaringer men.. Jeg havde det bare bedst med at finde en i en fysisk butik eller brugt :happy:

Jeg er nemlig meget enig. Man skal nok også have den syet til.. Kender man ikke lige nogle der kan gøre det, så bliver det dyrt med den smukke blondekant.. Håber du ligger billeder efter d. 2.. Så kan vi se din smukke kjole. :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukke ringe... Vil du fortælle hvad I har givet for dem? Jeg følger med herinde og synes mange roser Egeart, så derfor overvejer vi stærkt, om han skal lave vores ringe - og synes jeg kan læse mig til, at han generelt laver en rigtig god og fornuftig pris på vielsesringe... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fundet godt på med h2b polter :)

Og sikke nogle flotte ringe :)

Ja, det var rigtig godt fundet på :) Han har nogle skønne venner, tænk de alle 11 mand havde taget fri for hans skyld!

Super smukke ringe... Vil du fortælle hvad I har givet for dem? Jeg følger med herinde og synes mange roser Egeart, så derfor overvejer vi stærkt, om han skal lave vores ringe - og synes jeg kan læse mig til, at han generelt laver en rigtig god og fornuftig pris på vielsesringe... :)

Vi har givet 6000 kr :) Kan kun give min anbefaling - er meget tilfreds med forløbet og ikke mindst ringene. Hvis vi skulle købe dem i en forretning her i Århus, ville det bliver mellem 12-14000 kr :blink:

Ja for katten - fine ringe. Ikke mindst din :wink:

Hvor stor er din sten? Jeg har mega svært at vurdere sådan noget og skal jo snart ha lavet min egen :)

Tak! Glæder mig så meget til at få den på. Stenen er 0,11 ct :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer