KBS

2. november 2013 - Update på Eyelash

256 posts in this topic

Annonce ♥

Sneakpeak fra COLORiZE

Jaa se lige nogle fantastiske billeder jeg fik tilsendt fra fotografen COLORiZE igår..

Klaus, forloveren og faderen :)

post-66515-0-45545500-1383728939_thumb.j

Min far og jeg der venter i våbenhuset sammen med min niece som som var brudepige - hun var så nervøs :o)

post-66515-0-63391000-1383729038_thumb.j

og til sidst men ikke mindst - da vi går ned af altergangen som mand og kone :a1221:

post-66515-0-32194200-1383729082_thumb.j

Synes simpelthen de er så gode.. Og jeg blev overrasket over at se billederne fra våbenhuset.. Jeg mindes slet ikke at have set fotografen der :lol: Nøj jeg glæder mig til at se alle billederne!

Håber jeg kan begynde på beretning i aften eller imorgen.. Hvor kan i bedst lide at den ligger, her eller i en ny tråd?

Edited by KBS
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er de bare gode. Kom dog til at fnise over at fotografens firma hedder colorize og de billeder du viste derfra alle var i sort/hvid :) Du har sikkert fået begge dele, jeg har bare en syg humor...

0

Annonce ♥

Ej hvor er de bare gode. Kom dog til at fnise over at fotografens firma hedder colorize og de billeder du viste derfra alle var i sort/hvid :) Du har sikkert fået begge dele, jeg har bare en syg humor...

Hahahahahaha

Hvor sjovt jeg tænkte det samme.

-Og sikke nogle skønne billeder i har fået. :biggrin:

0

Hahahahahaha

Måske var de bedre i s/h :tunge: Det er så romantisk og stilrent at se på :wink:

0

Hahahahahaha

Måske var de bedre i s/h :tunge: Det er så romantisk og stilrent at se på :wink:

Hehe ja måske. Jeg håber dog stadig at i også har fået farver så vi zillaer kan komme til at se dem jo .. :biggrin:

0

Annonce ♥

Hahahahahaha

Hehe ja måske. Jeg håber dog stadig at i også har fået farver så vi zillaer kan komme til at se dem jo .. :biggrin:

Mon ikke det kommer :)

Edited by Victorias secret
0

Gave fra manden

Jeg har et par uger fablet om denne hersen clutch fra Decadent som jeg forelskede mig i. Lækker matriale og simpel = kan bruges til alt! Er så træt altid og slæbe på min store Bruuns Bazar taske når jeg blot skal have mobil og pung med. Nu viser det sig så tossen har købt den til mig allerede for tre uger siden, men først ville give den til jul - men jeg fabler jo videre og han fornemmer jeg er tæt på at købe den selv :tunge:

Så da jeg stod op imorges og tænder computeren for at læse nyheder til morgenmaden lå der en note "Godmorgen smukke kone, kig i køleskabet" Nå... Videre til køleskabet.. Næste seddel.. Også gik skattejagten ellers rundt i huset til jeg stod med pakken i hånden og det var selvfølgelig min taske. Behøves jeg at sige, jeg synes min mand er verdens bedste? :7himmel::a1221:

post-66515-0-08641300-1383946011_thumb.j

1

Annonce ♥

Vi har også lidt problemer på den front.. Mit efternavn Thielke er også ret specielt her i DK, da der ikke er så mange, der hedder det. Og han har et mellemnavn (som jeg absolut IKKE vil have!!! Det er Max) og så har han to efternavn, Nørlem Christensen.. Thielke Christensen vil jo komme til at lyde rigtig godt til os begge, men han bare aldrig anvendt sine efternavne på den måde.. Han har kun brugt Max.. Men jeg skal ski ikke hedder Max Thielke - det lyder jo bare for noller!! :P haha..

Men ja, vi har god tid til at finde ud af det i, heldigvis ;)

0

Update på Eyelash

For to uger siden fik jeg lavet Eyelash extensions til den store dag og lovede jeg ville komme med en update..

Og det kan klart anbefales!! Hold nu op det var lækkert ikke at have 20 tons macara på, på vores bryllupsdag. Jeg havde liner og øjenskygger på, og vandfast mascara på de nedereste nedereste vipper. En ting er at hvis man gerne vil have lange vipper skal man have meget mascara på, som kan blive lidt træls, klumpe mm, men selvom den er vandfast kan den også finde på at "drysse" ned af kinderne i løbet af aften.

Det ingen problem når man har eyelash på. Armen det var fantastisk! Vipperne sidder bare som de skal, lange, fyldige og flotte. Det tog 2 dage for at vende mig til dem, så bemærkede jeg dem ikke mere.

Jeg fik dem sat på tirsdag eftermiddag, og søndag skrev Susu selv til mig og spurgte hvordan det gik med vipperne og om vi havde haft et godt bryllup. Dejligt med god service :) Da brylluppet var overstået kunne jeg alligevel nok ikke helt lade være med at pille ved dem, og en rev sig løs og kom til at sidde lidt spøjst - ingen problem, man har gratis tjek den første uge, hvor hun satte den fast og tjekkede de andre sat som de skulle. Også sad de så godt som nye igen.

Lørdag begyndte de at irritere mig - ikke fordi de sad dårligt eller var grimme, jeg savnede bare at kunne gnide mig i øjnene og kom hele tiden til at sidde og pille ved dem i kedsomhed (og når man gør det for længe blive vipperoden/øjenlåget øm :tunge: ) så bestilte tid til at få dem fjernet idag, hvor jeg netop kommer fra.

Hun er utrolig sød til at sætte vipperne på, giver god service og er meget forsigtig og blid til at fjerne dem igen, selvom de sad godt fast. Den seneste lim er kun en uge gammel, og de var ikke voksede så meget. Hun siger at som regel kan man fjerne dem selv med lidt olie efter 4 ugers tid, når de er vokset godt ud..

Må indrømme jeg frygtede at det ville være smertefuldt og mine vipper ødelagte, men niks. Mine vipper har det fint, dog korte og kedelige som altid. :wink:

Så jeg må bare give Susu og eyelash den største anbefaling herfra. Det kunne jeg helt sikkert godt finde på igen! :cheerleader3:

0