KBS

2. november 2013 - Update på Eyelash

256 posts in this topic

Jeg synes faktisk BÅDE hår og make up er smadder flot :)

Og du kan sagtens bære den sorte streg - du er smuk :bunny_4:

Hvor er du sød, mange tak :biggrin:

Jeg synes helt sikkert du skal beholde den sorte eyeliner, og måske endda toppe det op med nogle kunstige øjenvipper.

Du bliver SÅ glad for det når du ser billederne bagefter :)

Min frisør overtalte mig til tyk eyeliner og kunstige vipper, og jeg synes det så lidt specielt ud om morgen, men på billeder bagefter ser der fantastisk ud!!! Øjnene træder virkelig frem, også selvom billederne er taget et stykke fra.

Håret er også super flot synes jeg :) skal du have slør på?

Jeg HAR faktisk kunstig øjenvipper på - og de drillede mig som ind i helvede, brugte 1,5 time og var ikke tilfreds! Så nu bestiller jeg tid til eyelash extension, så de sidder der permanent i 4 uger. Så skal jeg heller ikke have så meget tung mascara på :thumbsupsmileyanim:

Og tak. Yes, det skal jeg.. Ved ikke om det skal sidde over eller under knolden..

0

Annonce ♥

Milepæl - 1 måned

Hvor er det vildt. Jeg kan slet ikke lige forholde mig til at der kun er én måned tilbage - ÈN MÅNED!!! :iloveyou:

Der er styr på meget, men jeg synes også der mangler meget, så har været igang med at skrive en liste over "Undersøg - Bestil/køb - To do", hvilket gav en del mere ro i hovedet.

Derudover er jeg gået i "Beauty Camp" :tunge: Skal jo helst fremvise den bedste side af mig selv på dagen! Så jeg har investeret i følgende:

Hårolie, hårkur, ansigtsmaske, skrub og lækker creme. Og det bedste af det hele (næsten) sådan nogle små servietter der suger ansigtfedt, så man ikke helt shiny! I looooove it.. Døjer med lidt fedtet hud, og jeg hader at man kan mærke/SE det! Og jeg hader at have for meget makeup på, så de er geniale. De ødelægger heller ikke en makeup, men suger bare overskydende fedt.

Også er jeg gået igang med "30 day squat challenge", "30 day AB Challenge" og lidt flere og lidt længere gåture med hunden :happy: Jeg er 164 cm høj og vejer 52 kg - har i mange år vejet 48-50kg så har taget lidt på - men det er egentlig ok - skal bare strammes op. Er for glad for slik :smiley-eatdrink026:

Vi havde S.U igår, og alle har svaret undtagen to af H2Bs venner - men vi går udfra de kommer, hvilket gør vi bliver 65 inkl os i alt.

Til sidst, men ikke mindst har jeg taget en "stor" beslutning. Jeg går meget op i mine negle, og har altid haft kunstige negle på, men stoppede da jeg kom på su. Begyndte og bruge Gellack (Stærk UV hærdet neglelak) og mine negle er flotte og lange, ingen tvivl om det. Men drømte om at få kunstige igen til brylluppet. Men alle siger til mig, mine er flottere end kunstige! Så nu spare vi de 500 kr - også laver jeg dem selv! Pt. ser de ud som på billedet - og sådan kommer de også til at se ud på dagen.

De sidste på billedet er et hurtig udkast til "Hvem er hvem" Nogle, der har nogle gode forslag til hvordan man laver sådan en flot?

JEG GLÆDER MIIIIIIG :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::loveshower:

attachicon.gifSkærmbillede 2013-10-02 kl. 18.13.06.png

Din 30 days squat challenge og 30 days AB challenge hvad går det ud på... Jeg skal giftes om tre uger og er ligesom dig i Beuty camp for at vise mig fra min aller pæneste side. Jeg vil dog gerne ligesom dig strammes op, så vil lige hører hvad disse to ting er, og om du syntes at det virker på dig for så vil jeg nemlig også begynde. Pt. står det på lange gå turer og crosstrainer samt ingen alkohol, sukker og mindre portioner.

0

Milepæl - 1 måned

Hvor er det vildt. Jeg kan slet ikke lige forholde mig til at der kun er én måned tilbage - ÈN MÅNED!!! :iloveyou:

Der er styr på meget, men jeg synes også der mangler meget, så har været igang med at skrive en liste over "Undersøg - Bestil/køb - To do", hvilket gav en del mere ro i hovedet.

Derudover er jeg gået i "Beauty Camp" :tunge: Skal jo helst fremvise den bedste side af mig selv på dagen! Så jeg har investeret i følgende:

Hårolie, hårkur, ansigtsmaske, skrub og lækker creme. Og det bedste af det hele (næsten) sådan nogle små servietter der suger ansigtfedt, så man ikke helt shiny! I looooove it.. Døjer med lidt fedtet hud, og jeg hader at man kan mærke/SE det! Og jeg hader at have for meget makeup på, så de er geniale. De ødelægger heller ikke en makeup, men suger bare overskydende fedt.

Også er jeg gået igang med "30 day squat challenge", "30 day AB Challenge" og lidt flere og lidt længere gåture med hunden :happy: Jeg er 164 cm høj og vejer 52 kg - har i mange år vejet 48-50kg så har taget lidt på - men det er egentlig ok - skal bare strammes op. Er for glad for slik :smiley-eatdrink026:

Vi havde S.U igår, og alle har svaret undtagen to af H2Bs venner - men vi går udfra de kommer, hvilket gør vi bliver 65 inkl os i alt.

Til sidst, men ikke mindst har jeg taget en "stor" beslutning. Jeg går meget op i mine negle, og har altid haft kunstige negle på, men stoppede da jeg kom på su. Begyndte og bruge Gellack (Stærk UV hærdet neglelak) og mine negle er flotte og lange, ingen tvivl om det. Men drømte om at få kunstige igen til brylluppet. Men alle siger til mig, mine er flottere end kunstige! Så nu spare vi de 500 kr - også laver jeg dem selv! Pt. ser de ud som på billedet - og sådan kommer de også til at se ud på dagen.

De sidste på billedet er et hurtig udkast til "Hvem er hvem" Nogle, der har nogle gode forslag til hvordan man laver sådan en flot?

JEG GLÆDER MIIIIIIG :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::loveshower:

attachicon.gifSkærmbillede 2013-10-02 kl. 18.13.06.png

Din 30 days squat challenge og 30 days AB challenge hvad går det ud på... Jeg skal giftes om tre uger og er ligesom dig i Beuty camp for at vise mig fra min aller pæneste side. Jeg vil dog gerne ligesom dig strammes op, så vil lige hører hvad disse to ting er, og om du syntes at det virker på dig for så vil jeg nemlig også begynde. Pt. står det på lange gå turer og crosstrainer samt ingen alkohol, sukker og mindre portioner.

Jeg sender dig lige en PB med dem :)

Umiddelbart synes jeg allerede jeg kan mærke det en smule på min mave - men jeg synes godt nok at det svært og gennemføre det 80 squat jeg er oppe på pt - så deler dem op i to-tre etape fremover tror jeg, for målet er 250 squats :blink:

Men det lyder da til du er godt igang! Jeg ville også gerne crosse - mine forældre har - men tiden er der bare ikke.

0

Invitationer

DIY

Så har jeg lavet første udkast til invitationer.. Meleret grøn og elfenbenshvid, med lysergrøn satin snor. Det er Mette Hvitved Nielsens guide jeg har fulgt :thumbsupsmileyanim:

attachicon.gifInvitationfinal.JPG

Troede så lige jeg skulle være smart og bestille karton på nettet, til 0,80 kr pr ark istedet for Panduros 4 kr arket :blink::o

Men ak nej.. Fik bestilt en grangrøn, da jeg ikke lige var opmærksom på den jeg var forelsket i var "meleret".. Så ny må jeg pænt krybe ned i Panduro og købe kartonen der :td:

Nogen der ved hvor man kan købe mega billige kuverter henne?

(EDIT: Det fandt jeg selv ud af - Tiger har 50 stk til 10 kr, hvis nogle skulle være intra)

Hvor kan man finde guiden til denne fine invitation?

0

Annonce ♥

Superfin makeup, Katrine :) Du spørger, om vi synes du skal have noget på læberne. Det synes jeg du skal Måske en lipgloss med ganske lidt farve i (altså lyserød), tror jeg kunne sætte prikken over i'et. (MEN du er smuk lige meget hvad!) Jeg synes rigtig godt om den sorte streg. Jeg plejer at gøre det, at jeg lægger sort øjenskygge over stregen fra ca. midten af øjenlåget og ud og udfaser det med brunlige nuancer. (Forstår du hvad jeg mener?) - Så stregen bliver bredere, jo længere ud mod den yderste øjenkrog du kommer. Det kan du sagtens bære, synes jeg, også selvom du måske ikke plejer at gå med så mørk makeup.

Det blev vidst en rodet kommentar ;)

0

Invitationer

DIY

Så har jeg lavet første udkast til invitationer.. Meleret grøn og elfenbenshvid, med lysergrøn satin snor. Det er Mette Hvitved Nielsens guide jeg har fulgt :thumbsupsmileyanim:

Troede så lige jeg skulle være smart og bestille karton på nettet, til 0,80 kr pr ark istedet for Panduros 4 kr arket :blink::o

Men ak nej.. Fik bestilt en grangrøn, da jeg ikke lige var opmærksom på den jeg var forelsket i var "meleret".. Så ny må jeg pænt krybe ned i Panduro og købe kartonen der :td:

(EDIT: Det fandt jeg selv ud af - Tiger har 50 stk til 10 kr, hvis nogle skulle være intra)

Den ligger herinde på BK.. Jeg finder den lige til dig! :)

Og her var den http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Edited by KBS
0

Superfin makeup, Katrine :) Du spørger, om vi synes du skal have noget på læberne. Det synes jeg du skal Måske en lipgloss med ganske lidt farve i (altså lyserød), tror jeg kunne sætte prikken over i'et. (MEN du er smuk lige meget hvad!) Jeg synes rigtig godt om den sorte streg. Jeg plejer at gøre det, at jeg lægger sort øjenskygge over stregen fra ca. midten af øjenlåget og ud og udfaser det med brunlige nuancer. (Forstår du hvad jeg mener?) - Så stregen bliver bredere, jo længere ud mod den yderste øjenkrog du kommer. Det kan du sagtens bære, synes jeg, også selvom du måske ikke plejer at gå med så mørk makeup.

Det blev vidst en rodet kommentar ;)

Mange tak, hvor er du sød :happy:

Tror godt jeg forstår hvad du mener - og har netop også været nede og købe nogle øjenskygger så jeg kan lave makeuppen lidt ala det du siger. Tror nok det skal blive godt!

Også har jeg købt en lipfinity gloss.. Langtidsholdsbar farve der siger spar to! Den går først af når man bruger oliebaseret makeup fjerne :tunge: Men den er netop som du siger, lidt lyserød.. Uden at være for synlig. Den giver bare lidt ekstra.

1

Annonce ♥

Invitationer

DIY

Den ligger herinde på BK.. Jeg finder den lige til dig! :)

Og her var den http://www.bryllupsklar.dk/diy/pink-bryllupsinvitation.html

Takker 😉

0

Jeg glæææder mig til at se billeder af dig fra jeres store dag som er.... LIGE OM LIDT :D

Ja, lige om lidt! 19 dage!!! :o:blink::biggrin::biggrin:

Jeg gik helt automatisk ud fra at du skulle ha noget på læberne - så lipgloss lyder som en god idé :wink:

Det skal jeg også, men er bare ikke vant til det, så synes jeg ligner en dør! :rolleyes: Hvad siger i, hvilken en?

1: læbepromad :smiley-eatdrink026: 2: lipfinity læbefarve 3: dior læbestift med en smule glimmer i..

post-66515-0-97478000-1381687393_thumb.j

Edited by KBS
0

Lidt mere hår

Har været ved min søde tante som er frisør og få sat lokkerne.. Vi satte det om et par gange, så hun var ikke glad for jeg tog billeder - for som hun sagde så kom det til at sidde meget bedre på dagen når krøllerne ikke var helt ødelagte efter flere opsætninger og at det kom til at sidde bedre på dagen :happy:

Det var nu også mest for at få et ide og udkast til hvordan det skulle være.. Hun forslog at sætte sløret, så der var lidt "frisure" over den (også vil hun selvf. bygge knolden mere op, så den bedre vil kunne bære tyngden af sløret, og lave det pænere end på dette billede) men hvad mener i om det? Ser det dumt ud??

post-66515-0-53857300-1381687873_thumb.jpost-66515-0-61070000-1381687899_thumb.j

0

Annonce ♥

Lidt mere hår

Har været ved min søde tante som er frisør og få sat lokkerne.. Vi satte det om et par gange, så hun var ikke glad for jeg tog billeder - for som hun sagde så kom det til at sidde meget bedre på dagen når krøllerne ikke var helt ødelagte efter flere opsætninger og at det kom til at sidde bedre på dagen :happy:

Det var nu også mest for at få et ide og udkast til hvordan det skulle være.. Hun forslog at sætte sløret, så der var lidt "frisure" over den (også vil hun selvf. bygge knolden mere op, så den bedre vil kunne bære tyngden af sløret, og lave det pænere end på dette billede) men hvad mener i om det? Ser det dumt ud??

hårlisbet.jpg hårlisbet2.jpg

Elsker den opsætning 😀 Specielt set fra det sidste billede!!

0

Jeg glæææder mig til at se billeder af dig fra jeres store dag som er.... LIGE OM LIDT :D

Ja, lige om lidt! 19 dage!!! :o:blink::biggrin::biggrin:

Jeg gik helt automatisk ud fra at du skulle ha noget på læberne - så lipgloss lyder som en god idé :wink:

Det skal jeg også, men er bare ikke vant til det, så synes jeg ligner en dør! :rolleyes: Hvad siger i, hvilken en?

1: læbepromad :smiley-eatdrink026: 2: lipfinity læbefarve 3: dior læbestift med en smule glimmer i..

læber.jpg

Synes nr. 2 er mest smuk og moderne 😀

0

Prøve kage

Hold nu hvor skal jeg vist til igang med at øve mig.. Pynten er blevet fint, men fondanten er for tyk, og kagen bliver rund når det kommer på?!?!? :pokey:

Derudover skal båndet da vist være grønt (og smallere) istedet for det hvide perlemors..

post-66515-0-32265300-1381690344_thumb.j

Elsker vores topfigurer.. :a1221: Kjolen er lavet af rest, fra da vi lagde min kjole op. Og Mr. hoptimist skal lige ha en ordentlig hat og en mere mørkegrøn butterfly.

post-66515-0-27828100-1381690449_thumb.j

0

Annonce ♥

Bord opdækning

I anledning af at halloween ligger så tæt på brylluppet vil pynte bordene med en femarmet lysestage også små græskarer og grene. Ved indgangen til lokalet er min plan at skære græskarlygter ud og have dem til at stå der og byde velkommen.. Samler mine veninder sammen weekenden før brylluppet (og xxx'er fingre for det ikke er der jeg skal polters) så vi kan få dem lavet :)

post-66515-0-74678100-1381690705_thumb.jpost-66515-0-26999300-1381690720_thumb.j

post-66515-0-46089800-1381690744_thumb.j

0

Noget gammelt og lånt

Fandt tilfældigvis dette armbånd hjemme ved forældre.. Da min mors tante døde, tog min mormor hendes gamle gafler i sølv med til en guldsmed og fik lavet armbånd ud af dem til pigerne i familien. Synes det er så fint og anderledes, og det skal jeg selvfølgelig låne på min bryllups dag. :a1221: :a1221:

Det skal sidde sådan halvejs oppe af underarmen - synes selv det ser mega godt ud!

post-66515-0-83932300-1381690947_thumb.j

Edited by KBS
0

Brudebuket

Så fik vi også bestilt brudebuket mm. - og ja, jeg var med :tunge:

Jeg får en buket i denne dur. Lidt stor, skal hænge over armen, rustik. Mændene får matchene knaphulsblomster og min niece der skal være brudepige (hun er 5 år) får en mini udgave :)

post-66515-0-43965600-1381691546_thumb.p

0

Ang kagen, opsmøringen er alfa og omega. Kagen skal først lægges sammen i formen og så tages ud af den når fyldet har sat sig. Så smør den op tyndt en gang med skarpe kanter og køl den ned og så smør tyndt en gang mere...forarbejde er 90% af kagearbejdet. Så får du en fin fondant kage :-)

0

Annonce ♥

-Hvor er de bare søde jeres topfigurer, synes det ville være vildt sødt at stille dem, som på det sidste billede, så de nysser næser :)

- Rigtig sød tanke med armbåndet, elsker når tingene har en historie :loveboard:

- Tror det bliver super flot med græskarlygterne i vintermørket!

- Super smuk buket! :thumbsupsmileyanim:

0

Fede armringe! Synes du kan bære alle tre læber, men jeg er altså mest til au naturel.. Jeg kan rigtig godt lide hoptimist topfigurer, og rigtig fint at fru hoptimist har fået en kjole i samme stof som din!

0

Ang kagen, opsmøringen er alfa og omega. Kagen skal først lægges sammen i formen og så tages ud af den når fyldet har sat sig. Så smør den op tyndt en gang med skarpe kanter og køl den ned og så smør tyndt en gang mere...forarbejde er 90% af kagearbejdet. Så får du en fin fondant kage :-)

Thanks! Lyder som om du ved hvad du snakker om. Jeg ved ikke om det var den smørecreme jeg brugte eller hvad, men den var dælme svær og smøre "tyndt" ud. Har du tilfældigvis en god opskrift? :)

-Hvor er de bare søde jeres topfigurer, synes det ville være vildt sødt at stille dem, som på det sidste billede, så de nysser næser :)

- Rigtig sød tanke med armbåndet, elsker når tingene har en historie :loveboard:

- Tror det bliver super flot med græskarlygterne i vintermørket!

- Super smuk buket! :thumbsupsmileyanim:

Haha - der var lige et par punkter at svare på. Tror du har ret i det kunne være sødt de stod sådan. Det må jeg huske!

Fede armringe! Synes du kan bære alle tre læber, men jeg er altså mest til au naturel.. Jeg kan rigtig godt lide hoptimist topfigurer, og rigtig fint at fru hoptimist har fået en kjole i samme stof som din!

Jeg kan også bedst li' naturel tror jeg - men det måske fordi sådan er jeg vant til at se mig? Total vane menneske jeg er :tunge:

0

Guldsmed på hospitalet..

Åhhhh min indre bridezilla fik en smule stress imorges.. Vores guldsmed, Egeart, er røget på hospitalet :( Det er anden gang i forløbet, og simpelthen så uheldigt for ham. Håber han kommer hurtigt på toppen igen. Der er 18 dage til brylluppet, og på den ene side er jeg sådan "ork gooo' tid!" og på den anden side kommer min indre bridezilla frem, som panikker. HVAD HVIS RINGENE IKKE NÅR AT KOMME?!

Øv øv øv

Edit: Hans kone har skrevet at ringene er færdige, men blot mangler den sidste klargørelse. Så mon ikke, at han når at komme hjem og ordne dem - worst case må vi sende nogle til fredericia fredag aften efter dem!

Edited by KBS
0

Kan man...

Mikse guld og sølv?!

Min vielsering er hvidguld, forlovelsering sølv og det armbånd jeg skal have på er også sølv - kan jeg så godt have en perlekæde med guld vedhæng i, på sammen med? Min dejlige tante har tilbudt jeg må låne hendes Ole Lynggaard halskæde - og jeg synes den er fantastisk! :a1221:

Undskyld at billedet er så lille, håber i kan se detaljerne alligevel :td: Har desværre ikke modtaget det større på mail..

post-66515-0-06389600-1381825278_thumb.p

Edited by KBS
0