EvaMab

Erfaring med App til gæsters fotos?

8 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har erfaring med at gæsterne benytter sig af en app som de kan lægge deres billeder fra festen (taget med mobiltelefon) ind på? Jeg synes umiddelbart det er en fed idé, men er lidt i tvivl om hvorvidt det ville blive brugt?

(F.eks. LifePics Wedding til iPhone)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har også downloadet Weddingparty. App'en ser ud til at være til at finde ud af, og rigtig sød.

Har tænkt mig at skrive om app'en på et board, så gæsterne kan se detaljerne for, hvordan det hentes ned osv :wink:

Synes også det er en genial idé. Ved ikke hvor mange der vil bruge det.. Men tror alligevel en del med smartphones bruger det..

post-61021-0-16642600-1369685995_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også downloadet Weddingparty. App'en ser ud til at være til at finde ud af, og rigtig sød.

Har tænkt mig at skrive om app'en på et board, så gæsterne kan se detaljerne for, hvordan det hentes ned osv :wink:

Synes også det er en genial idé. Ved ikke hvor mange der vil bruge det.. Men tror alligevel en del med smartphones bruger det..

Min kæreste er IT-fyr, så vi ender nok med at have en hjemmeside til "alt det praktiske" som der ikke nødvendigvis er plads til i invitationen, jeg påtænker at nævne det derinde - så folk kan nå at hente app'en inden brylluppet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har tænkt os at skrive det i programmet, hvor vi også lavet et hashtag til instagram, som vi håber folk vil bruge, hvis de uploader billeder der :)

Uh ja, hashtag til instagram skal jeg også lige skrive mig bag øret..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer