belsing

Fantastisk, uforglemmelig, gennemført og Perfekt dag. d 25-05-13

15 indlæg i dette emne

Puha... Så vil jeg starte op med beretningen fra vores Perfekte dag.

Torsdag d. 23-05-2013

Her begyndte jeg og stresse en anelse. Vi var tideligt oppe og aflevere vores søn. Hvor vi herefter tog over i grillen (min arbejdsplads) hvor vi skulle i gang med at lave Cupcakes. Altså jeg skulle lave omkring 120 cupcakes. :/

Da kl. var ca. 17.30 var jeg færdig og skulle hurtigt hjem til mine forældre. for havde jo også lige 6 borddekorationer som skulle laves. da kl. var ca. 21.30 var jeg færdig og MEGA smadret, Min mand og jeg blev hjemme ved mine forældre sammen med vores søn og sov, da vi skulle tideligt op og dække bord. :D Dagen Gik alt for hurtig allerede her. :/

Fredag d. 24-05-2013

Dagen før dagen. Puha. Vi var tideligt oppe, og kom ret hurtigt i gang. da kl. var ca. 12.00 kom min bedste veninde og hendes kæreste for at hjælpe til. Lækkert. :D vi drog herefter afsted op til forsamlingshuset hvilket kun ligger 100 m. fra mine forældres hus. for at få dækket bordet. :D her var vi ca. kl. 13.00 og kl. 16.59 gik vi derfra igen. Alt gik bare som smurt, det var helt fantastisk, og jeg havde ikke fået nerver eller noget på endnu. :)

Vi fik faktisk slappet ret meget af med lidt øl og sårn herefter, og da kl. var 21.00 blev huset fyldt af gæster, som alle havde været oppe og lave æresport, (vi så den dog først på dagen). :D Det var rigtig hyggeligt. og gjorde nok også at jeg ikke havde nerver på.

Sent om aftenen sad min mor og jeg snakkede hyggede og fik lagt negle. og min far kom hjem fra arbejde.

Det var Vildt hyggeligt og stemningen var bare helt rigtig. så jeg besluttede og give ham Lommekluden og slipset. Uhh, det giver mig helt kylkramper endnu. Han sad og Græd og var vildt rørt. et helt fantastisk øjeblik for mig og min far. :D

UHHHH DAGEN. d 25-05-2013

Vågnede første gang kl. 06.00 og det stod ned i lår fede stråler. PIV. jeg besluttede mig for at vende mig og ligge mig til at sove igen. jeg vågnede igen kl. 08.00 ca. og det regnede stadig. endnu mere PIV.

nå jeg stod op, og var overaskende frisk og udvilet. Jeg gik i bad fik en lækker creme på og hygget lidt om mig selv. :D

ca. kl. 9.00 kom min mor og far hjem og havde rundstykker med. Super dejligt . og kort efter kom min veninde som skulle sætte hår og lægge make up på mig. Dejligt. :D

Vil sige jeg er vildt lykkelig for hun kom så tideligt, vi havde super god tid, og der var intet stress alt kørte på skinner. :D

Mine forældre kørte igen after vi havde spist da de skulle hente bryllupskagen, men var nu også dejligt nok da min veninde og jeg så havde det hele for os selv og der var hverken stress eller jag omkring os. DEJLIGT.

Jeg fik sat mit hår og det gik fantastisk alt kørte, og mit hår sad bare som det skulle. Fik herefter lagt make up.

Efter vi havde fået min veninde i tøjet var det ved at være min tur. Bilen var blevet bestilt til at komme kl. 14.30 så da kl. var ca. 13.30 skulle jeg i kjolen, et helt fantastisk sus og endelig komme i den, med hele udstyret. Her havde jeg faktisk stadig ikke nogle nerver. :D

Min far havde ikke set kjolen, og skulle først her se den på mig. Han blev igen meget rørt. Fantastisk og have sådan en far. :D min mor, min ´veninde og hendes kæreste kørte afsted og da kl. var 14.30 blev min far og jeg hentet i den fedeste bil. en Dosoto firedome fra 1953. :D FED bil. :D

Først da vi kørte afsted mod kirken og chaufføren havde fået besked på at køre 400 omveje fordi jeg jo skulle komme for sent HER kom nerverne. og de ramte som et lyn. :D Puha det var en lang tur. :D

Da vi ENDELIG kom frem til kirken, stod kirketjeneren klar til at tage imod os, men noget forvirende og hurtigt fik han stoppet klokkerne og sagt at nu skulle vi gå. Wupti så var dørene åbne og vi skulle op af kirkegulvet. OMG. JEG SKULLE GIFTES. En blanding af glæde, sorg, lykke, og forventning blussede op i kroppen på mig. og der stod min Kommende mand. og var MEGA lækker. :D Herfra gik dagen psyko hurtig. :/ efter vielsen blev vi kørt under den gamle Lillebæltsbro og fik taget en masse billeder. og herefter var det afsted til gamborgforsamlingshus. hvos alle gæsterne stod og tog i mod os. med ris selvfølgelig. :D

Dagen Var helt igennem perfekt, Maden Var vidunderlig Musikken fantastisk. og Ja gæsterne gjorde at det blev en uforglemmelig dag. :D

Jeg vil huske dagen altid, og jeg vil leve højt på billederne derfra. (selvom jeg endnu ikke har nogle.) PIV.

Men lige så snart jeg har sætter jeg billeder ind til at ilustrere Hvilken perfekt dag det var. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer