AugustBruden2013

I gang med Madlog.dk og Jillian Michaels 30 Day Shred

23 posts in this topic

YAY, er i fuldt gang med at tabe overvægten fra de to fødsler + lidt lidt tilkommen ved siden af :wink:

Startede på Madlog.dk for en uge siden, og i dag siger vægten -3 kg.

Har i dag gennemført level 1 i Jillian Michaels 30 Day Shred. Havde frygtet at jeg slet ikke ville kunne gennemføre det, men det gik overraskende godt, men der blev svedt! - SKØNT! 29 days to go...! :cheerleader3:

Jeg vil tabe mig yderligere 26 kg, før min drømmevægt er nået. Jeg håber at tabe 10 kg inden mit bryllup d. 10. august :a1221:

Andre der har erfaringer med ovenstående?

0

Annonce ♥

Det var da et fantastisk vægttab :)

Jeg prøvede lige det der træningsprogram i går. Jeg må sige, jeg er vant til at træne så det var ikke så slemt, men hendes udstrækning er simpelthen for dårlig. Jeg vil gerne prøve at fortsætte med det, men så smider jeg altså lige selv 5 min udstrækning mere på inden og 10 min efter. Alt andet synes jeg er mishandling :)

0

Det var da et fantastisk vægttab :)

Jeg prøvede lige det der træningsprogram i går. Jeg må sige, jeg er vant til at træne så det var ikke så slemt, men hendes udstrækning er simpelthen for dårlig. Jeg vil gerne prøve at fortsætte med det, men så smider jeg altså lige selv 5 min udstrækning mere på inden og 10 min efter. Alt andet synes jeg er mishandling :)

Haha... jeg havde ikk lige læst instruktionen korrekt, så troede der var 30 levels :shooter: Men, der er jo kun 3, hvor man skal bruge level 1 i 10 dage, level 2 i 10 dage og level 3 i 10 dage... jeg har taget én dag med hver level nu :help: haha... men jeg synes det var hårdt, men ikke ulideligt. Der var ikke tidspunkter hvor jeg gav op... men nu er det forfra med leel 1 i 10 dage :cheerleader3: og jeg er enig! Der skal mere stræk til...

0

Annonce ♥

Jeg købte en trænings dvd-pakke med Jillian Michaels på Amazon.co.uk til kun 150 kr. Den indeholder 4 forskellige Shreds: Den omtalte 30 Day Shred, intens banish fat program, bodytoning program og sixpack program. Jeg skifter mellem det intense program og bodytoningen som hver varer ca. 40 min. Jeg har tabt 5 kg og 27 cm på 3 uger med Madlog og træning 5-7 gange om ugen a 20-40 min.

Jeg droppede 30 Day Shred, da jeg ville have hurtigere resultater, men jeg vil helt klart prøve det på et tidspunkt :)

Hvorfor kørte du træt i det?

0

Duer ikke så godt til gentagelser.

Synes simpelthen, det var så kedeligt.

Men kan godt lide ideen med 4 forskellige, for kan også bedst lide hurtige resultater.

Jeg må få bestilt dvd'en imorgen.

Det skal lykkes at komme i bedre form inden brylluppet :-)

0

Annonce ♥

Camilla, jeg kan godt forstå du er kørt død i det, pt synes jeg bare hendes stemme er irriterende :) Jeg kiggede lige del 2 igennem i går, og det ser ikke ud som om det er ligeså hårdt som del 1, udover at man skal have hovedet "nedad" et par gange

0

Uuuh jeg har også hørt en del om hendes træningsvideoer, og følger også med i "Tab og vind" på kanal 4 som jeg synes er MEGA motiverende :D ... Men kunne godt forestille mig at hun kunne blive lidt irriterende at høre på i længden :)

0

Annonce ♥

Jeg er da også irriteret af a høre på hende, men bruger det som en del af min motivation :bunny_4:

Det kan godt være det bliver ensformigt i længden, men jeg elsker bare det udbytte man får ud af træningen... sveden hagler af og jeg har det bre GODT bagefter. Ikke øm i flere dage. Kan mærke musklerne arbejde... skønt! :cheerleader3:

0

Åh, vi skal giftes d.10/8 også, ville være glad hvis bare der røg 5 kilo af inden. Men men men, har ingen rygrad!!!! Men overvejer at købe dvd'erne. Men ville spørge om det er sådan nogle svære serier ??? Eller hvad er det ??? Skal man bruge nogle remedier ???

0

Annonce ♥

Annonce ♥