michelle24

Lidt hjælp til det økonomiske?

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Hvor meget har I brugt på H2Bs tøj, og hvad regner I med at bruge på brudebuket og brystbuket?? Jeg vil gerne have en buket der er formet lidt som en pisk, den skal være med lidt calaer i og noget grønt. Bryst buket se rjeg også helst gerne er en enklet cala

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H2b kostede omkring 3000 mener jeg. Han fik det i 30 års gave af sin mor og stedfar.

Og blomster har vi noget familie der laver det så det er hvad blomsterne g tilbehør koster. Og så køber jeg en æske chokolade til hende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jakkesæt (kun det ene af dem), skjorte, sko, slips, tilbehør løber op i lidt over kr. 8500.

Vi regner med at få blomster for lige under 1000 kr. Knaphulsblomsterne er også calaer, og de er meget rimelige i pris ved den blomsterhandler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var så heldig at finde min H2B's tøj på udsalg, med - 75%

Så vi fik det til 1000 kr. Man kan få mange fin til ikke så mange penge, men kommer også an på hvad man er til, min H2B vil bestemt ikke have det på igen..

Min brudebuket plus 3 bryst, skal vi af med 800 kr for. Min buket er en mellem str. Der er tæt med rød roser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kærestens tøj og sko løber i hvert fald op i 8500 kr., men så er det også skræddersyet.

Vi håber at kunne holde brudebuket, brystbuket, brudepigebuketter og kirkepynt på 3000 kr.

Nu er jeg nysgerrig Victoria, hvor køber I jeres blomster, for vi skal også bruge callaer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har købt et fedt sort jakkesæt, som han kan bruge efterfølgende også, fra Tiger of Sweden, en skræddersyet skjorte, slips, lommeklud (han skal ikke have brystbuket), strømper, sko mv. Jeg tror, det var lige omk. 8000 +/-, vi gav for det.

Vi er ikke til det traditionelle med kravat, vest osv. Så det aner jeg ikke, hvad koster.

Han skal dog have købt seler og ærmeholdere også :-) !

Jeg vil tro, vi kommer af med ca. 1300 kr. for brudebuket, en lille buket til vores datter og brystbuket til min far. Min kæreste ønsker ikke brystbuket. Min brudebuket, tror jeg (min kæreste har bestilt den), kommer til at bestå udelukkende af pæoner, hvis det betyder noget.

Vi får det lavet lidt billigere end ellers, da vi kender blomsterbinderen.

Redigeret af FruE
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på hvad H2Bs tøj kostede, da vi køber tøj for hver for sig, men jeg mener det er ca. 6000.

Svigermor binder brudebuket og laver knaphulsblomster, så det ved jeg ikke hvor meget det render op i. Jeg har dog set brudebuketter fra blomsterbutikker, der koster fra 500 til 1500kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jakkesæt: 100% uld købt i Kaufmann - 1500,-

Sko: 500,-

Skjorte: Skræddersyet, 300,-

Vest: Skræddersyet, 400,-

Slips, lommeklud, strømper og bokseshorts: 250,-

Alt i alt: ca 3000kr :)

Blomsterne laver jeg selv. Buket + håndledsbuket til mine piger og 2stk bryst buket. Satser på ca 500kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kærestens tøj og sko løber i hvert fald op i 8500 kr., men så er det også skræddersyet.

Vi håber at kunne holde brudebuket, brystbuket, brudepigebuketter og kirkepynt på 3000 kr.

Nu er jeg nysgerrig Victoria, hvor køber I jeres blomster, for vi skal også bruge callaer :)

Lillys blomster i Stige. De er meget billige syntes jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kærestens tøj og sko løber i hvert fald op i 8500 kr., men så er det også skræddersyet.

Vi håber at kunne holde brudebuket, brystbuket, brudepigebuketter og kirkepynt på 3000 kr.

Nu er jeg nysgerrig Victoria, hvor køber I jeres blomster, for vi skal også bruge callaer :)

Lillys blomster i Stige. De er meget billige syntes jeg.

Super tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer