Victorias secret

2. prøveopsætning og stadig ikke godt nok

17 indlæg i dette emne

Jeg giver snart op!!

Helt ærligt hvor svært kan det være.. Eller skal jeg bare ikke se fantastisk ud, fordi jeg har min "grove" hud og store ansigt? (ja det lyder nok værre end det er).

1. frisør lagde ellers en grundig base-makeup - altså temmelig nogle lag på huden. Men øjnene var for "svage" til mig, og skyggen forsvandt hurtigt. Håret var som sådan ok da jeg sad der, men faldt jo hurtigt sammen.

2. frisør i dag bruger samme mærke produkter som mig, men selve basen var ikke god nok syntes jeg. Så lige så snart jeg skinner, ligner det at det halve af makeuppen er væk. Øjnene er dog rigtig flotte!

Håret røg INGEN steder, MEN det sad ikke lige så casuelt og fint som første sted. Og i dag fik jeg direkte hovedpine fordi håret sad så stramt.

Hvad fanden gør jeg?? Det er lige før jeg overvejer at gøre det hele selv - men kan ikke sætte hår. Så er jeg afhængig af min veninde, og hun vil næppe have det ansvar... Zilla :sm: er jo ikke så nem at gøre tilfreds.

Jeg vil ikke ind til en 3. frisør. Jeg orker det ikke, og det koster mig sku 800 hver gang i prøveopsætning.

Suk suk og suk igen. Jeg hælder mest til nr. 2, men jeg kan tydeligt se at hun ikke er uddannet stylist, som den 1. er.

Billeder fra den første (vel og mærke 4 timer siden)

post-59878-0-23716000-1369936435_thumb.j

post-59878-0-64354000-1369936472_thumb.j

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at håret i dag er meget kompakt og fladt. Det ligner en fritsbee der ligger på mit hoved - eller en dounut uden hul i....

Jeg ved bare ikke hvordan faen jeg skal forklare hende det!!

Hvis i har nogle ideer, billeder, whatever, så del gerne. Jeg har kun 2 ønsker: alt håret oppe og krøller.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså jeg synes helt klart det fra i dag er smukkest :heart:

Jeg kan ikke rigtig se at det skulle ligne en frisbee... men jeg kan godt forstå at du er frustreret, hvis det ikke lige var som du havde tænkt det skulle være. Så dan har jeg det også altid når jeg er ved frisøren, men så er det enten fordi jeg bliver skuffet over at frisuren alene ikke får mig til at ligne modellen på billedet :lol: eller fordi jeg ikke selv var helt sikker på hvad det var jeg ville ha' :wink:

Hvis du ikke kan finde nogle billeder af hvad du vil have, så kan du måske tegne det for frisøren? ej jeg ved ikke om det er en dum idé, men det er da måske et forsøg værd.

Anyways synes jeg altså at du ser smuk ud med den frisure der er sat i dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh hvor er det irriterende...

Makeup'en er helt klart bedre i dag, meget flot... Her tænker jeg mest på øjnene, resten er lidt svært at bedømme ud fra billederne... Men håret, ja... What to do... Jeg kan sagtens se at det var mere skødesløst første gang, og det er vist det du går efter...?!

Jeg ville nok vælge nr. 2, og så sørge for at få forklaret meget detaljeret hvordan du ønsker det, og forhåbentlig finde nogle billeder med de detaljer du godt kan li... For nej, du kan ikke blive ved med at betale for prøveopsætninger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også sådan jeg har det. Og der er 14 dage til om lidt. Jeg ORKER det ikke!! Jeg finder en masse billeder og sender, eller tager ind og taler med hende inde, så hun er mere med på hvad jeg vil have. Og så må det sku blive godt nok!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du haft nogle billeder med som frisøren kunne hente inspiration ud fra? Det hjalp mig meget da jeg skulle forklare hvad jeg ville have. Og så skal du huske at frisøren skal gøre dig tilfreds, ikke omvendt. Dermed ikke sagt at der skal gå bridezilla i dig, men du må formilde det DU gerne vil have, og så er det op til frisøren at leve op til det.

Jeg synes håret på det første indlæg er rigtig flot. Jeg har selv et lidt bredt ansigt, og det betød rigtig meget at mit hår ikke sad for stramt trukket tilbage, og at der var lidt fylde ud til siderne.

Jep har vist de samme billeder til dem begge. Disse

post-59878-0-53460800-1369943133_thumb.j

post-59878-0-63963300-1369943142_thumb.j

post-59878-0-68383900-1369943158_thumb.j

post-59878-0-85705800-1369943165_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Megatræls. F ok at være kritisk... Det' lissom fritzen vi taler om her!

Hvis du googler bridal updo curls https://www.google.dk/search?q=bridal+updo+curls&client=safari&hl=da&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=r0OoUZq0Lc_esgbZ24HYDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=644

Er der måske lidt anden inspiration.

post-59524-0-25794400-1369985668_thumb.j duer hende her?

Ved du om knolden skal være høj/lav? Symmetrisk/assymmetrisk? Stram/løs? Donut/ekstensions/uden?

Bare lidt tanker til refleksion :-)

Har sku ondt af dig.

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer