Minilix

Rens af kjole (Kolding evt.)

4 indlæg i dette emne

Jeg fandt mine fine kjole frem i dag, fordi det er lykkedes mig at finde en ordentlig dragtpose, som jeg med det samme ville putte kjolen i. Den er købt brugt, så jeg har hele tiden vidst der skulle en rens til, men i dag var første gang jeg så den, efter jeg prøvede og bare var så glad for at have fundet kjolEN! I dag lagde jeg rigtig mærke til hvor beskidt den faktisk er (Ikke noget ekstraordinært tror jeg) og jeg blev helt bekymret for om den overhovedet bliver ren.. :( Den har et blondestykke med påsyede perler på, draperet i taljen og det går helt fra bryststykket og ned til og med slæbet... det er også blevet lidt beskidt, blondestykket altså, helt ned i kanten, så det skal renses med. Ved faktisk ikke om det kan tages af..

Tror I godt, at et helt almindelig renseri kan klare sådan noget? Jeg har set man kan indlevere tøj til rens i Bilka - har i prøvet det? Håber I kan berolige mig, med succeshistorier om kjoler som blev rene ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afleverede både min jakke og min gallakjole til rens i Bilka.
Min jakke er hvid og var nærmest sort da jeg afleverede den, den har hvid igen da jeg hentede den.
Min gallakjole var lang og grøn, havde spildt alkohol på den, og der gik næsten 6 måneder før jeg fik den til rens, men pletterne var væk da jeg fik den tilbage.
Min erfaring er at det er yderst effektivt til billige penge :-) held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg afleverede både min jakke og min gallakjole til rens i Bilka.

Min jakke er hvid og var nærmest sort da jeg afleverede den, den har hvid igen da jeg hentede den.

Min gallakjole var lang og grøn, havde spildt alkohol på den, og der gik næsten 6 måneder før jeg fik den til rens, men pletterne var væk da jeg fik den tilbage.

Min erfaring er at det er yderst effektivt til billige penge :-) held og lykke

Tusind tak for dit svar, som jeg først ser nu! Det var vel nok dejligt at læse at du fik dine ting fine og rene igen! Pyh, håber også det bliver tilfældet med min kjole..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer