bogb

Boudior bog og indgravering af bog - anbefalinger/erfaringer?

8 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg vil høre om der er nogen af jer der kan anbefale en fotobog til bourdior billeder hvis omslaget skal være i læder? Og er der nogen af jer der efterfølgende har fået indgraveret en lille tekst i læderet og kan anbefale nogen til det?

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at du kan bestille fotobog med læderbetræk hos CEWE.

Man skal downloade software. Jeg mener dog ikke at man kan få noget ændret efterfølgende. Fx en indgravering skal bestilles samtidig med at resten af fotobogen bestilles.

I øvrigt har både jeg selv og andre familiemedlemmer tidligere benyttet CEWE (dog ikke læderbetræk) og det kan anbefales.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er tjek på fotograf og billederne...Jeg søger et sted hvor jeg kan opsætte billederne i en bog med sort læderomslag og evt får den indgraveret samme sted eller et andet sted :) Ved du hvor Tina Liv laver bøgerne? :)

Nej, det gør jeg ikke. MEN held og lykke med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er tjek på fotograf og billederne...Jeg søger et sted hvor jeg kan opsætte billederne i en bog med sort læderomslag og evt får den indgraveret samme sted eller et andet sted :) Ved du hvor Tina Liv laver bøgerne? :)

Luksusudgaven, som Tina Liv kan lave, bliver vist bestilt i Italien. Det er ihvertfald ikke et dansk firma :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer