Challe93

Hvor kan jeg finde en brudekjole til fornuftige penge?

10 posts in this topic

Jeg bor i Vejle og leder efter min kommende brudekjole (gerne under 5.000 kr.) Lilly ville være et godt sted at starte med at kigge da de har en stor butik her, men efter som min konfirmations kjole og min galla kjole var fra Lilly vil jeg gerne prøve noget nyt :-)

Det skal helst være indenfor en fornuftig geografisk række vide, jeg tør simpelthen ikke købe dem over nettet.

Jeg håber i kan komme med nogle bud - på forhånd tak

0

Annonce ♥

Jeg vil også sige Cinderella. Du kan også prøve Askepot og Duedahl i Horsens, jeg ville dog lige give dem et ring først for at høre hvad de har i din størrelse.

Josephine

0

Tak for svarene, jeg har lige tjekket Cinderella's hjemmeside og jeg kunne helt bestemt godt finde på at tage ud og kigge på deres kjoler :)

0

Hvis du kommer til Sjælland er der fuhrmanns i Køge. Kjolerne koster 5200,- og bliver lavet efter dine mål.

Jeg har os en helt ny kjole til salg hvis det kunne friste til 5000,- er kommet til at købe to kjoler da jeg ik kunne bestemme mig

0

Annonce ♥

Jeg stemmer også på cinderella :)

0

Det kommer selvfølgelig an på hvad du er til.

Personligt er jeg ikke til den store prinsessedrøm, så automastisk bliver prislejet nedjusteret.

Jeg vil gå i genbrugsbutikker, og søger på nettet over brude-agtige kjoler, uden den store tyl-værk.

Nu er der jo mange muligheder på nettet, og skulle du vove dig derhen, kan det altid anbefales at tjekke trustpilot.com først. Se også efter om hjemmesiden reklamerer med et handelsmærke (fx e-mærket for Danmark) og husk endelig at dobbelttjekke på handelsmærkets hjemmeside.

0

Hvis du gider tage turen til Aalborg, så har Lucca deres outlet deroppe. Ved der er flere herinde fra, der har haft heldet med sig der og fundet en fin kjole til godt nedsat pris.

God jagt :)

0

Nåja, Lucca - de har lækre kjoler synes jeg. Og hvad med at købe brugt? Det er i hvert fald værd at overveje, man kan få rigtig flotte kjoler til en god pris hvis man køber brugt.

Josephine

0

Annonce ♥

Jeg hopper med på Lucca vognen. :cheerleader3: Jeg fik min organza drøm af en kjole med halterneck og swarowski sten på for sølle 2500 kr. :loveshower: Den var sat ned fra 10.000 kr., så jeg kan love dig for at jeg var et stk. lykkelig kommende brud, da jeg fik den med hjem :c166:

0

Tak for de dejlige forslag, det hjælper når man ved hvor man skal kigge ;)

0