Lotus

DIY Drinksparasoller

13 posts in this topic

Har fået lavet nogle drinksparasoller til vores brylluppet og jeg er selv helt vild med dem, synes de er så fine. Derfor tænkte jeg, jeg lige ville dele dem med jer. Jeg har selv lavet 30 styks ud af mini Dollies, et stykke rundt stykke karton (har brugt lyserødt og hvidt) samt en cocktailpind. Super nemt at lave :loveshower:

post-61018-0-47223100-1370269380_thumb.j

post-61018-0-96904900-1370269385_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej de er bare helt vildt søde!! :7himmel:

Jeg er også selv helt vild med dem :a1221:

Uh, de er virkelig fine!!! :D Den ide låner jeg måske (hvis jeg snart kan overskue alle mine DIY projekter jeg får ideer til herinde;)

Hehe jeg har det på samme måde med alle projekterne, så synes det er dejligt at jeg endelig kan krydse de her af som færdige :lol:

0

Hvor er de søde!!! :-)

Hvordan har du gjort??

Hvordan får du dem til at sidde fast på pinden?? :-)

En hurtig beskrivelse :biggrin: : Jeg har klippet nogle cirkler af karton og klistret dem på indersiden af dollyen (har brugt lyserød og Ivory), så har jeg klippet fra yderkanten af dollyen til midten og trukket den ene side over den anden og fastgjort det med to stykker dobbeltklæbende tape. Jeg har brugt en klat lim fra en limpistol til at sætte cocktailpinden fast på dollyen. Sådan får man en Dolly drinksparasol :biggrin:

0

Ej nu kan det godt være at jeg spørger dumt, Men dollyen?? Hvad er det? ;)

De er super skønne og fine. Har du brugt to lag karton eller?

en doily hedder på dansk en kageserviet og er sådan en rund blonde papirs serviet, man bruger under kager (normalt) :-) jeg har kun brugt et stykke karton klippet som en cirkel til at lime fast på doilyen :-)
0

Annonce ♥

Åh nej... De er alt for fine!!! Så mange projekter.. Så lidt tid :-/

Hehe ja det er svært at stoppe med at finde ting man gerne vil lave :biggrin:

hvor store er dine dollies? og hvor har du købt dem?

De er ca. 15 cm i diameter vil jeg skyde på. Jeg har købt dem på Gran Canaria, da jeg ikke har kunne finde dem herhjemme. Jeg har set dem på Etsy nogle gange.

0

Annonce ♥