Luiiise

Hvem bruger i til bryllupskørsel ?

15 posts in this topic

Hej zillas :loveshower:

Vi leder efter kørsel fra kirke til feststedet (muligvis hjem og hente mig først)

Vi bor i Vejle, og jeg synes ikke jeg kan finde noget tæt på.

Vi er ude i limo, hestevogn eller sportsvogn så stort set ALT!

Hvad kører i med og hvad skal i give?? :help:

0

Annonce ♥

op :blush:

0

Jeg kører til kirke i min mors (nyere) Volvo.. :-)

Og det har hele tiden været h2b's ansvar at skaffe kørslen fra kirken, men tror ikke han har fået styr på noget... :-/

Så enten kapre vi min mors dyt igen, eller snakker med autohuset Vestergaard, og hører hvad man skal give for at låne en af deres demo-biler (Volvo)...

Ak, ikke let når kæresten er bidt af en gal Volvo...

Ved dog at mange giver omkring de 4000 kr.

0

Vi skulle ha kørt i en gammel sag, men han har meldt fra og vil sige det sådan at jeg sagtens kan køre i min egen bil går slet ikke op i kørslen...Men så er der måske andre ting jeg bruger noget mere på :)

0

Annonce ♥

tak for svar :)

0

Vi fik min gudmors far til at køre i hans gamle veteran bil.. Det kostede os ikke noget.

Hvis man ikke har et stort budget, så forhør jer i den "lokale" veteran bil klub, eller forhør jer ved venner og bekendte om inen kender nogen med en gammel eller speciel bil.. Ofte skal de ikke have ret meget for det, da de synes det er hyggeligt.. Og bilerne kan hurtig shines om med en smule pynt.. Vores var slet ikke pyntet, men var alligevel hyggelig..

0

Vi skal låne min fars vens Bobbel fra 1960, og jeg har bedt ham om at køre os og det har han sagt ja til. :)

0

Jeg tror vi kører i min fars veteran militærbil. Det bliver sjovt

0

Annonce ♥

I H2B´s porsche :cheerleader3:

0

Regner med det bliver vores dejlige Skoda Fabia. Og det bliver H2B der kører. Det er en af de poster jeg ikke er interesseret i at bruge vildt mange penge og har forhørt mig lidt rundt omkring, men nogle veteranbilsejere kan kun køre indtil oktober pga. forsikring og det nytter ikke meget når brylluppet er i november.

Mit eneste forbehold er om kjolen vil kunne være der.

0

Vi har bestilt hestevogn, - den kommer og henter mig, min far og brudepigerne. Vi bliver så kørt til kirken, hvor hestevognen venter imens vi bliver viet. Efter vielsen bliver vi kørt ud og får taget billeder og derefter kørt tilbage til receptionen.. Det koster 4000 kr.

Efter receptionen står min far for kørslen ud til feststedet.. Min far har en gammel sportsvogn, men da jeg har kørt i den mange gange syntes han der skulle noget andet til.. Så vi skal vist nok køre i en gammel brandbil.. :-)

0

Vi leder efter kørsel fra kirke til feststedet (muligvis hjem og hente mig først)

Vi har bestilt den store limousine fra Vejle Limousine Service. Jeg tror pakken koster 2.600,- og det er for 2 - 2½ time. Kan ikke helt huske det. Du kan se pakkerne på deres hjemmeside :)

Super flot bil og så er der champagne med til bruden og gommen under turen.

0

Annonce ♥

Jeg bliver hentet af min far i hans bil, og kørt til kirken, hans bil er ok flot. Feststedet er kun 50 m fra kirken så der skal vi bare gå :-)

0

Jeg blev kørt i kirke i en Citröen. Der var jo ingen der så den. Turen fra kirken forgik i sidevognen på min mand motorcykel, og der var fint plads til kjolen.

0

Vi skal køre i mine forældres Audi A6 :D Det er fint nok til mig, gider ikke alt det der limousine noget :)

0