Sign in to follow this  
Followers 0
stm28

"Save the date" kort

7 posts in this topic

Hej :)

Er rimelig ny herinde (vi skal giftes til næste sommer) men jeg kom lige til at tænke på om man burde sende "save the date" kort ud?

Har I gjort det og er i tilfredse med valget om enten at sende dem ud eller ej?

0

Annonce ♥

Vi har sendt Save the date kort ud. Netop fordi vi holder det i sommerferien, så vi ville sikre os - tidligt - at folk ikke lavede planer om at tage på ferie på vores bryllupsdag. Vi var glade for at have sendt dem ud, fordi vores invitationer først kom sent ud - og vi kunne tillade os at sende dem lidt sent ud, fordi folk godt kendte til datoen.

0

Det er også lidt det jeg tænker. Så er det måske en god ide at folk er klar over at det er der vi skal giftes og så må de jo selv vurdere hvad de helst vil;)

0

Vi skal giftes d 10 maj 2014 - vi har sendt STD ud da det er i konfirmationstiden (og de er sendt ud)

0

Annonce ♥

Vi sendte STD ud 1 år før. Eller rettere vi delte dem ud, jeg holdt nemlig reception i anden anledning præcis 1 år før bryllupsdagen, så der blev de fleste delt ud og resten delt ud i løbet af en måned. Det var rart at vide at alle vidste hvornår der var bryllup og havde fået et "skriftligt bevis" for det og at det faktisk var inviteret. Det tog lidt af presset med invitationerne af. Og så synes jeg det var overskudsagtigt og sjovt med STD :tunge:

0

Vi har ikke sendt STD. Har i stedet givet datoen mundtligt til en del og bedt dem reservere datoen. Vi begyndte også først at planlægge ca. 9 måneder før så synes næsten ikke vi kunne nå det, samt det ville blive for dyrt.

Vi har lige sent invitationer ud i denne uge, og det er lidt tidligt, men vi ville gerne have dem ud inden sommerferien og i god tid da en stor del af gæsterne kommer udenbys fra, så de har mulighed for at finde overnatning.

0

vi sendte en sjov mail ud da datoen var sat. syntes det med STD er meget amerikansk. men jeg er glad for vi sendte mailen ud, for min far døde pludselig omkring den tid hvor vi skulle sende invitationer ud, så vi kunne sende dem noget senere end planlagt og alle vidste alligevel hvilken dato vi skal giftes.

0