HeadOverHeels

SU-brud med fine fornemmelser = Royal wedding on a budget!

97 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej sådan et par havde min farmor. Husker det tydeligt fra min barndom. Nostalgi

jaa, det er ren nostalgi :) Elsker det. Desværre arvede jeg kun kæmpestore porcelænsfigurer fra mine oldeforældre, så jeg måtte finde de to små der i en genbrug :)

0

Del dette indlæg

Puha, de der invitationer, jeg ville altså også gå op i limningen. Gjorde jeg også næsten for to måneder sidan da kæresten stadig manglede adresser på et par stykker. Jeg endte med at sige, at enten sy ryger invitationerne af sted nu eller også bliver de ikke inviterede. Men det er jo mere overhængende med jeres. Håber i får dem af sted, for så hurtige er Post DK jo heller ikke.

Rigtig søde figurer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. kage, så er rabarber og hvid chokolade "ret gode venner" :wink:

Din H2B lyder sgi som min (må hellere lige se om han stadig sidder inde i stuen :lol: ). Tror bare det er en mande-ting, den der totale mangel på forståelse for vores små-neurotiske perfektionstrips omkring de her brylluper (y):rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeres gæsteliste problem lyder præcis som det vi havde herhjemme! Jeg skar og skar, og hver gang han tænkte over det, kom han i tanke om flere og flere der død og pine ikke kunne undværes. Jeg havde absolut også zilla-moment, fordi jeg havde skåret næsten al min familie fra. Nu ender vi så med et bryllup på 64 personer.......

Invitationer + gæster + H2B + svigermor = FRUSTRATION!(?)

Efter totalt kaos med invitationer, der ikke blev printet i tide (H2B's eneste opgave udover sit eget tøj) + mangel på adresser, er de fleste ENDELIG sendt afsted, og har allerede fået svar fra et par stykker. :)

Jeg er dog stadig stresset, fordi H2B STADIG ikke har fået adresser på langt de fleste af 'sine' gæster, dvs. at mange gæster STADIG ikke har modtaget en invitation, og hverken H2B eller svigermor lader til at gå synderligt op i det. :S

Er det mig, der er zilla her, eller hvad mener I? Det skal lige tilføjes at S.U. på invitationen er sat til d. 31. i denne måne

Forstår godt du har stress! Slå ham i hovedet med en våd avis, og sig at enten finder han de adresser inden onsdag-agtigt, ellers kommer de slet ikke ud.

0

Del dette indlæg

Mht. kage, så er rabarber og hvid chokolade "ret gode venner" :wink:

Din H2B lyder sgi som min (må hellere lige se om han stadig sidder inde i stuen :lol: ). Tror bare det er en mande-ting, den der totale mangel på forståelse for vores små-neurotiske perfektionstrips omkring de her brylluper (y):rolleyes:

Hvid chokolade og rabarbar lyder f****** lækkert, dét må jeg prøve! :)

Jeres gæsteliste problem lyder præcis som det vi havde herhjemme! Jeg skar og skar, og hver gang han tænkte over det, kom han i tanke om flere og flere der død og pine ikke kunne undværes. Jeg havde absolut også zilla-moment, fordi jeg havde skåret næsten al min familie fra. Nu ender vi så med et bryllup på 64 personer.......

Forstår godt du har stress! Slå ham i hovedet med en våd avis, og sig at enten finder han de adresser inden onsdag-agtigt, ellers kommer de slet ikke ud.

Ej det er da for dårligt de ikke kan få fat i de adresser :pokey: - du må lige.. :sm::sm::sm::sm::thumbsupsmileyanim:

I har så evigt ret, nu må jeg lige træde i karakter. Det er bare så stressende, at jeg også skal løse HANS opgaver :shooter:

Redigeret af HeadOverHeels
0

Del dette indlæg

Sååååå længe siden! Jeg har simpelthen været begravet i opgaver, der skulle klares, men NU begynder det sjove snart: Kage, hår og makeup.

- Makeup

Jeg lavede en prøvemakeup, som jeg testede ved at tage en tur i byen, men glemte selvfølgelig at tage billeder! :( Nå, men I gik ikke glip af det store, for den holdt ikke så længe, som jeg gerne ville, så jeg holder mig til min 'gamle' foundation - lesson learned. :) Regner med at prøve igen på tirsdag, så der LOVER jeg at tage nogle gode snapshots og måske endda en før/efter-sammenligning.

- Hår

Jeg har faktisk også gjort et halvhjertet forsøg på at sætte mit hår, men løb tør for hårnåle - det sker jo, når man kun har fem - så nu har jeg været i H&M og købe flere. Game on!

- Lokalet

H2B og jeg var for første gang nogensinde ( :o ) ude og se lokalerne indefra i denne uge. HELDIGVIS var de fuldstændig fantastiske, og vi har nu udarbejdet en bordplan og købt dug og diverse. Farverne er fortsat bordeaux, creme og guld, og min søde familie har lånt os en masse vintage guldlysestager, så vi nu kan fuldende det 'royale' vintage-tema. :cheerleader3:

I morgen, hvis alt går vel, bager jeg bundende til vores bryllupskage og fryser dem ned. Jeg tror, det bliver en klassisk pundkage, hvor nogle er med chokolade, nogle med citrus, nogle med vanille osv.

Så stay tuned for billeder af min små projekter :loveshower:

// HeadOverHeels

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuh - jeg er glad for at jeg ikke er i dine sko ang. invites - jeg har en adresseliste hvor jeg kan finde 90% af de adresser vi skal bruge - invitationerne er næsten designet færdige og skal så bare printes og laves, men det klare min far og jeg - de adresser jeg mangler har min mor og der går ikke længe inden de skal i hus, selvom der i går var 1 år til mit bryllup.. jeg er totalt zilla omkring indbydelserne..

KRAM til dig :) PS - super søde figurer :)

0

Del dette indlæg

Puuuh - jeg er glad for at jeg ikke er i dine sko ang. invites - jeg har en adresseliste hvor jeg kan finde 90% af de adresser vi skal bruge - invitationerne er næsten designet færdige og skal så bare printes og laves, men det klare min far og jeg - de adresser jeg mangler har min mor og der går ikke længe inden de skal i hus, selvom der i går var 1 år til mit bryllup.. jeg er totalt zilla omkring indbydelserne..

Ja, det med indbydelserne var mildest talt en stressende periode -.- men de BLEV sendt ud til sidst, og folk svarede nogenlunde til tiden, så det gik til sidst alligevel :) rigtig god ide at være i god tid med den slags (og alt andet), jeg misunder dig ;) for et år siden vidste jeg ikke engang, hvilken dato jeg skulle giftes, så hatten af for, at du har styr på invitationerne allerede !

Tak, jeg er også rigtig glad for dem :) ideen med dem var lidt, at de skal gå i 'arv'. Så når der engang kommer en lille til verden, kan vi sætte en af figurerne på toppen af hans/hendes dåbskage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pardon my french, men holy shit! Du har jo slet ikke brug for andre til at lægge makeup og sætte hår :cheerleader3: Hvordan har du sat det hår? ...og kører du ud, for så kunne jeg da godt finde på at booke dig til mit bryllup :wink:

Ej, tusind tak! :bearhug: Jeg har bare kigget lidt på youtube og prøvet mig frem med de ting, jeg nu havde herhjemme :) Jeg kan lige tilføje, at håret indtil videre har klaret en cykeltur hjem til de gamle OG en tur i bil (håret ramte nakkestøtten konstant :shooter: )! Makeuppen vil jeg gerne gøre lidt bedre, jeg går ikke så tit med makeup, så jeg skal lige øve mig lidt mere før den store dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau!! :super:

Kan du ikke sætte et link ind til den hår-video?

Og sikke da bare en babe du er :floejt::lol:

Jeg kunne ikke finde hår-videoen på youtube i dag, så jeg måtte simpelthen sætte håret ud fra, hvad jeg kunne huske :blush: MEN: Jeg ved, at jeg har gemt linket et sted på H2B's computer, så jeg lægger det ud her på tråden i morgen.

Årh, tak :blush::blush:

Redigeret af HeadOverHeels
0

Del dette indlæg

Ja, det med indbydelserne var mildest talt en stressende periode -.- men de BLEV sendt ud til sidst, og folk svarede nogenlunde til tiden, så det gik til sidst alligevel :) rigtig god ide at være i god tid med den slags (og alt andet), jeg misunder dig ;) for et år siden vidste jeg ikke engang, hvilken dato jeg skulle giftes, så hatten af for, at du har styr på invitationerne allerede !

Tak, jeg er også rigtig glad for dem :) ideen med dem var lidt, at de skal gå i 'arv'. Så når der engang kommer en lille til verden, kan vi sætte en af figurerne på toppen af hans/hendes dåbskage :)

Dejligt at det endte med at flaske sig :)

Ja det er selvfølgelig dejligt at være i god tid, men det er faktisk også stressende, fordi jeg er perfektionist og utålmodig på samme tid.. så forestil dig hvordan det føles at stresse over allerede nu hvordan det hele bliver i sidste ende og gerne ville have det hele lavet NU, for at kunne komme videre, men det er ikke muligt eller smart, for tingene bliver krøllede hvis de er lavet så længe i forvejen og jeg har heller ikke nået at spare pengene op til at indkøbe det hele endnu..

Sååå - måske jeg havde haft bedre af at være sent ude :oops:

:back2topic: super sød ide med figurerne der går i arv :) og hvor ser det godt ud med hår og makeup :)

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg

Du svarede aldrig på mit spørgsmål :tunge:

Men imponerende at frisuren holdt! Jeg fandt også nogle yuotube-videoer, da jeg skulle være forlover til min brors bryllup - men det gik totalt i vasken. Mit hår er ret tykt, så hårnålene kunne ikke holde det oppe :oops:

Undskyld, mente du spørgsmålet om, hvordan jeg har sat det? :) for der skrev jeg lige før, i forbindelse med en anden kommentar, at jeg lægger linket op til den video, der inspirerede mig. Jeg mener, at pigen i videoen har ret så tykt hår, så måske du kan lure hendes tricks? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er den video, jeg brugte som inspiration til min prøveopsætning i dag. Jeg valgte dog at gøre looket lidt mere romantisk og lidt mindre 'formelt', da jeg ikke kunne finde videoen på min computer og måtte improvisere. Men synes stadig, hun laver en vildt fed opsætning i videoen, og jeg vil prøve at efterligne hende mere næste gang, jeg sætter mit eget hår :)

http://www.youtube.com/watch?v=O26sLxDAhkQ

0

Del dette indlæg

SÅ flov!

For nogle dage siden sad H2B og jeg og søgte efter violinister/cellister, da vores musikere til vielsen mangler en af delene. Jeg spurgte ham, om en guitarist ville gå an i yderste nødstilfælde, hvortil han svarede 'Jamen hader du ikke, når folk synger og spiller guitar?'. Og jo, det må jeg indrømme, at jeg gør! Efterfølgende brugte jeg måske 2-3 minutter på at redegøre for, hvorfor jeg ikke kan tåle den dér selvfede - ikke særligt dygtige - type, der altid lige skal 'give et nummer' til maden/festen/bål-hyggen/fødselsdagen osv. :shooter:

I dag fortæller H2B mig så, at han har en 'lidt dårlig nyhed'. Han havde fandme hyret en sanger/guitarist til vielsen!! Men efter min svada havde han fortrudt, fordi han ville have, at min dag blev perfekt- Han havde så prøvet at afbestille, men uden held - dvs. 2000kr lige ud af vinduet. Jeg blev SÅ FLOV og SÅ ULYKKELIG! :( Så hvad gør man? Trækker i land! Så nu har vi skrevet, at vi gerne vil have ham ud alligevel. Heldigvis er det sådan, at hvis sangeren har fået et andet job i mellemtiden, kan vi få pengene tilbage, men det retter jo ikke op på stakkels H2B's skuffelse over den mislykkede overraskelse (som jeg har været ufrivilligt skyld i) :unsure:

Det her er, hvad der farer rundt i mit hoved lige nu:

1. Det er langt fra første gang, jeg har ytret mig om mit forhold til guitar/trussetyv-typen. Han spurgte endda selv, om jeg ikke hadede den slags? Hvorfor har han så bestilt netop dét?

2. Denne her sanger tager 2000 kr for at være TIL STEDE et kvarter, han synger ikke engang i 15 minutter. Vi har dårligt nok råd til mad? Er det tarveligt at håbe, han har fået et andet job, så vi kan få pengene istedet?

3. For det ikke skal være løgn har jeg selv arrangeret, at min ven og hans veninde kommer og synger 'vores' sang til middagen. Det er en overraskelse til H2B, fordi han -modsat mig - ELSKER sådan noget, og JEG ville jo også gerne gøre HANS dag perfekt. :(

PIS, PIS, PIS!

Hold da op, du ser bare godt ud med det hår og den make-up. Det er bare rigtig godt lavet :BKSTREET:

Jeg fatter altså stadig ikke, at I kan lave sådan noget hår på jer selv. Jeg ender altid med at ligne en vindheks!! :blink::td:

Tak skal I have :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer