Tiffi23

Når man gerne vil planlægge ALT!?

8 posts in this topic

Ja som overskriften siger så er der lige omkring 2mrd tilbage til den store dag, og selvom folk omkring os siger at vi er godt med i forhold til planlægning og sådan så føler jeg at jeg mangler noget.
Er lidt sådan en type (har jeg fundet ud af i forbindelse med planlægningen) der helst vil planlægge alt ned til den mindste detalje, ihvertfald når det kommer til den store dag, for det skulle jo helst blive en fantastisk dag.

Det er begyndt at stresse mig helt vildt og gå mig rigtig meget på :( Har ellers nydt at planlægge bryllup og glædet mig over at vi startede i rigtig god tid (over et år før),

Hvordan får man alle de løse ender til at nå sammen til sidst?

Hilsner en fortvivlet brud der synes det hele pludselig virker overvældende og uoverskueligt.

0

Annonce ♥

Hvad mangler du? :)

Jeg har lidt den samme fornemmelse, dvs. vil gerne planlægge det hele, men det er fordi vi skal giftes i Island, og jeg føler at alt skal være tip top og planlagt inden, så vi bare kan nyde dagene op til og så selvfølgelig selve bryllupsdagen... også hvis der mangler noget, synes jeg det er sværere at skaffe i Island end herhjemme. :lol:

0

Annonce ♥

Jeg har det lidt på samme måde, men mest fordi jeg arbejder i butik og der snart ikke er ret mange fridage tilbage hvor man kan nå i butikker og købe det sidste... jeg skal giftes den 10.august 2013 og mangler:

"Bryllupskage" til receptionen

Planlægning af hvordan receptionen forløber.

Bordkort - skal gravere eller skrive på 40 glas.

Bordplan

Serveringspersonale- endelig aftale

Fotovæg skal laves.

Drikkevarer indkøb i Tyskland.

Prøve make-up og hår

Stropløs BH

Sange til vielsen og knælepude.

Så du er godt med; )

0

Havde det lidt på samme måde som du har det nu :) Vi skal giftens om ca. en måned. Vi gjorde det vi satte os ned og fik skabt overblik. Altså skrev alt ned på en seddel ned til mindste detalje. Hvilket har hjlupet, da vi nu begge kan se hvad der mangler samt strege ud undervejs så det bliver mere overskueligt.

0

Hej med jer alle....

Pyhh ja, der er mange ting at tænke på. Man skal sku passe på ikke at blive stresset.

Jeg tror at vi alle har det sådant, at vi så gerne vil have at vores bryllup skal gå op i en højere endnu, alt skal være perfekt, og så skal man huske det hele....

Men men men, mindre kan også gøre det...en god dag i godt selskab med den man elsker, og med masser af godt musik er for os det allervigtigste.

Vi elsker jo hinanden, og dette er vores drøm :-)

Kunus

Sofie

0

Annonce ♥