M&M 2013

taske til brylluppet?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Je har købt denne søde taske fra en tidligere brud her på BK. Jeg købte en billig lang halskæde som jeg har sat på som rem, da jeg synes det gør den lidt mere praktisk. Jeg skal have mobil, vabelplaster mm i tasken. Det bliver nok mest min brudepige, som kommer til at slæbe på tasken, men den passer ellers til min kjole

post-61093-0-83367300-1371113467_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Je har købt denne søde taske fra en tidligere brud her på BK. Jeg købte en billig lang halskæde som jeg har sat på som rem, da jeg synes det gør den lidt mere praktisk. Jeg skal have mobil, vabelplaster mm i tasken. Det bliver nok mest min brudepige, som kommer til at slæbe på tasken, men den passer ellers til min kjole

hvis du nu vil sælge denne billigt bagefter, vil jeg gerne overtage;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Je har købt denne søde taske fra en tidligere brud her på BK. Jeg købte en billig lang halskæde som jeg har sat på som rem, da jeg synes det gør den lidt mere praktisk. Jeg skal have mobil, vabelplaster mm i tasken. Det bliver nok mest min brudepige, som kommer til at slæbe på tasken, men den passer ellers til min kjole

hvis du nu vil sælge denne billigt bagefter, vil jeg gerne overtage;-)

Er du heldig at få lov til at købe den vil jeg gerne overtage efter dig igen hvis du så vil sælge :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en læbestift, min tale til gommen lavet på små kort, consealer og så en lille duftprøve. I min taske, som jeg selv havde lavet af fjer.

post-57070-0-53248200-1372709937_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg filtede min taske, da jeg synes det er sjovt, flot og naturligt. Kostede nok omkring 30 kr. i materialer, og så købte jeg en broche til 45 kr, og brugte bånd og blonde som jeg havde i forvejen. Så, alt i alt billigt , unikt og jeg synes flot!post-14951-0-76555700-1382859322_thumb.j

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer