lykkelig89

amen det er sku da en dårlig og urimlig service

20 indlæg i dette emne

undskyld men havde lige behov for at komme af med dette

er gået fra at have styr på det meste, til at blive slået helt ud af den

bestemme mig så for at få prøvet min kjole, ringede derfor til lilly i holstebro og fik en tid igår ...

jeg var i en kjole i lilly i aalborg, men ville kigge vidre (min første prøvning) men kunn eikke få den ud af hovedet. kiggede derfor på hjemmesiden og fandt en model magen til på deres side. ringede dagen efter til aalborg og snakkede med dem om det inden jeg bestilste den. de sagde at den var magen til den anden, dog med en anden perle påsætning. men det var lige meget den var lige så pæn og billiger.

bestiller den så (sidste feb.) og kom til prøvning igår med store forvendtninger....

men modellen er ikke den samme og er ALT FOR LILLE. og kan ikke laves så den passer uden at det kan ses og ødelægge kjolen.

men men hun siger så i det jeg tager tøj på og hun pakker min kjole sammen, at jeg nok skal på kur hvis jeg skal være i deres kjoler..

jeg er blevet kaldt mange ting og såret mange gange, men det er ingen ting i forhold til dette.. stor tuede hele vejen ud af butikken og ud gennem gågaden for at komme ned til min bil.

jeg ringede og snakkede med min H2B og besluttede mig for at køre ud til humlum kjoler, hvor jeg fandt en (heldigvis, og med noget beder service..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv - jeg har hørt fra andre også at der er total dårlig service i Lilly Holstebro - så jeg droppede dem... Igen ØV at de behandler andre mennesker sådan...!

Jeg har købt kjole i Humlum - helt klart den bedste service man kan forestille sig... :)

Dejligt det endte godt alligevel... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at skrive til dig at jeg ville sende en klage afsted tror også at jeg ville fortælle dem at du aldrig vil anbefale drm til nogen :-/

Glad for at du fandt en kjole som du er glad for bare rigtig synd at det andet skal fylde dig :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv for en oplevelse.... det er jo ikke lige det man forbinder med at købe en kjole til den største dag. Godt I har fået sendt en klage afsted, og tillykke med du fandt en anden lækker kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op en opførsel... jeg er helt målløs! Jeg købte min til lagersalg i vejle, men hende som ekspederede mig arbejde til hverdag i holstebro, fortalte hun, og hun var bare noget af det sødeste, og komplimenterede mig og gav den bedste servise... er så ked af at høre at så sød en ekspidient kan have sådan nogle uduelige og ukompentente koleger der kan finde på at ødelægge det for dig! det er der ingen der fortjener, og den kælling der har udsat dig for det skulle bare tages i hoved og røv og sparkes ud, for i en butik der sælger kjoler til den største dag i en kvindes liv, skal der ikke arbejde sådan nogle narrøve...!

så fik jeg lige det ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op!!

Er helt mundlam... Men fingrene kribler for at få lov til at skrive grimme grimme ord!!

Nøj, en kælling!!! Godt du har klaget!! Og forhåbentlig til hovedkontoret og med navnet på kosten!!!

Et er da at de bilder dig ind de har den rigtige kjole, men at kommentere nogens størrelse og med en kommentar som den, er fanme at gå for vidt!! Hva fanden bilder hun sig ind!!

Dejligt at du har fundet en kjole et andet sted :) tillykke med den /-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

undskyld men havde lige behov for at komme af med dette

er gået fra at have styr på det meste, til at blive slået helt ud af den

bestemme mig så for at få prøvet min kjole, ringede derfor til lilly i holstebro og fik en tid igår ...

jeg var i en kjole i lilly i aalborg, men ville kigge vidre (min første prøvning) men kunn eikke få den ud af hovedet. kiggede derfor på hjemmesiden og fandt en model magen til på deres side. ringede dagen efter til aalborg og snakkede med dem om det inden jeg bestilste den. de sagde at den var magen til den anden, dog med en anden perle påsætning. men det var lige meget den var lige så pæn og billiger.

bestiller den så (sidste feb.) og kom til prøvning igår med store forvendtninger....

men modellen er ikke den samme og er ALT FOR LILLE. og kan ikke laves så den passer uden at det kan ses og ødelægge kjolen.

men men hun siger så i det jeg tager tøj på og hun pakker min kjole sammen, at jeg nok skal på kur hvis jeg skal være i deres kjoler..

jeg er blevet kaldt mange ting og såret mange gange, men det er ingen ting i forhold til dette.. stor tuede hele vejen ud af butikken og ud gennem gågaden for at komme ned til min bil.

jeg ringede og snakkede med min H2B og besluttede mig for at køre ud til humlum kjoler, hvor jeg fandt en (heldigvis, og med noget beder service..)

Jeg ville da bestemt heller aldrig købe noget i en butik, der havde behandlet mig på den måde!

Har kun selv virkelig positiv kendskab til Lilly i Vejle - super søde og rigtig god service. Jeg har også kun indtil videre super positivt at sige om Askepot & Valentino i Tønder. Jeg skal prøve kjoler hos begge disse butikker også - så må vi se om jeg er lige så glad bagefter.

Jeg er ikke en slank pige - så måske jeg heller ikke kan passe deres kjoler :wink:

Op med humøret - du skal nok blive rigtig glad for din kjole og føle dig super skøn i den.

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer