Janni Krintel

Hvad skal vi ønske os? Hjælp

13 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude herinde.

Jeg er rendt ind i lidt en udfordring - dog ikke uventet. Alle spørger jo, hvad vi ønsker os til vores bryllup - og vi har skrevet en masse ønsker ned, både billige og dyre ønsker, men synes ikke der er nok når man tænker på, at der kommer en del gæster.

Vi har et af de mindre bryllupper herinde, kan jeg se på det hele, så der er kun inviteret 36 personer.

Indtil videre har vi følgende på ønskelisten - kom gerne med mange flere forslag!! :)

Bryllupsrejse Ny seng (eller gavekort / tilskud hertil) Penge Weekend ophold Sengeborde 2 stk. sort med mindst 1 skuffe Lænestol (sort læder med indbygget skammel fra Ikea) Oplevelser Grill (Weber Q300 eller Q320) Grillovertræk (til Weber Q300 eller Q320) Havefræser (med efterhæng) Plæneklipper (til benzin) Ny cylinder (Sæt: 1 dobbeltcylinder, postkasselås samt hængelås m. 3 nøgler) Parasol Parasolfod Have Trampolin (Ø ca. 360 cm med sikkerhedsnet) Bålplads (til at stå på jorden - ligesom Weber har lavet en, men behøver ikke at være Weber) Stænkplade ("rund" i bredde der passer til komfur) Gavekort: City Vejle, Kop & Kande, Imerco, Inspiration, Silvan, Bauhaus, Jysk, Biva, Ikea Frugtpresser (til at lave frisk juice - til alle typer frugt) Væg ur Flot - til stue eller køkken Nicer Dicer Digital fotoramme God kvalitet med sort ramme Terassevarmer Trailer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mange fine ønsker! Og der er masser af gavekort, gæsterne kan give.

NU ved jeg ikke hvordan jeres endelige ønskeseddele ser ud, men jeg vil anbefale at være mere specifikke (som i sikkert allerede er, du har nok bare ikke skrevet det specifikke på her)

F.eks. Hvad er det for et ur i ønsker jer? - Bryllupsrejsen får i sandsynligvis ikke af én person, så hvilket rejseselskab ønsker i gavekort til eller ønsker i jer kontanter hertil?

Vi ønskede os nye tallerkner og bestik og serveringsskåle og fade - vi elsker at have gæster og så er det rart at have noget flot og nyt at stille frem.

Er der noget i som par, elsker at gøre sammen, hvor i kunne ønske jer ting til?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mange fine ønsker! Og der er masser af gavekort, gæsterne kan give.

NU ved jeg ikke hvordan jeres endelige ønskeseddele ser ud, men jeg vil anbefale at være mere specifikke (som i sikkert allerede er, du har nok bare ikke skrevet det specifikke på her)

F.eks. Hvad er det for et ur i ønsker jer? - Bryllupsrejsen får i sandsynligvis ikke af én person, så hvilket rejseselskab ønsker i gavekort til eller ønsker i jer kontanter hertil?

Vi ønskede os nye tallerkner og bestik og serveringsskåle og fade - vi elsker at have gæster og så er det rart at have noget flot og nyt at stille frem.

Er der noget i som par, elsker at gøre sammen, hvor i kunne ønske jer ting til?

Jeg ville super gerne begynde at samle på et stel fx. Altså tallerkener, kopper, krus osv. men jeg kan simpelthen bare ikke finde det, som lige "smelter mit hjerte" :(

Tak for jeres inputs og ja vi har lidt flere detaljer om gaverne end det der står her :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da mange fine ønsker! Og der er masser af gavekort, gæsterne kan give.

NU ved jeg ikke hvordan jeres endelige ønskeseddele ser ud, men jeg vil anbefale at være mere specifikke (som i sikkert allerede er, du har nok bare ikke skrevet det specifikke på her)

F.eks. Hvad er det for et ur i ønsker jer? - Bryllupsrejsen får i sandsynligvis ikke af én person, så hvilket rejseselskab ønsker i gavekort til eller ønsker i jer kontanter hertil?

Vi ønskede os nye tallerkner og bestik og serveringsskåle og fade - vi elsker at have gæster og så er det rart at have noget flot og nyt at stille frem.

Er der noget i som par, elsker at gøre sammen, hvor i kunne ønske jer ting til?

Jeg ville super gerne begynde at samle på et stel fx. Altså tallerkener, kopper, krus osv. men jeg kan simpelthen bare ikke finde det, som lige "smelter mit hjerte" :(

Tak for jeres inputs og ja vi har lidt flere detaljer om gaverne end det der står her :D

I knooow the feeling ;)

Min mand og jeg tog en "ose dag" og gik i butikker og lurede om der var noget der smeltede vores hjerter, så tog vi billeder med mobilerne og gennemgik om aftenen da vi kom hjem. Og det hjalp, men ellers synes jeg i har rigeligt ønsker, jeres gæster kan vælge imellem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da mange fine ønsker! Og der er masser af gavekort, gæsterne kan give.

NU ved jeg ikke hvordan jeres endelige ønskeseddele ser ud, men jeg vil anbefale at være mere specifikke (som i sikkert allerede er, du har nok bare ikke skrevet det specifikke på her)

F.eks. Hvad er det for et ur i ønsker jer? - Bryllupsrejsen får i sandsynligvis ikke af én person, så hvilket rejseselskab ønsker i gavekort til eller ønsker i jer kontanter hertil?

Vi ønskede os nye tallerkner og bestik og serveringsskåle og fade - vi elsker at have gæster og så er det rart at have noget flot og nyt at stille frem.

Er der noget i som par, elsker at gøre sammen, hvor i kunne ønske jer ting til?

Jeg ville super gerne begynde at samle på et stel fx. Altså tallerkener, kopper, krus osv. men jeg kan simpelthen bare ikke finde det, som lige "smelter mit hjerte" :(

Tak for jeres inputs og ja vi har lidt flere detaljer om gaverne end det der står her :D

I knooow the feeling ;)

Min mand og jeg tog en "ose dag" og gik i butikker og lurede om der var noget der smeltede vores hjerter, så tog vi billeder med mobilerne og gennemgik om aftenen da vi kom hjem. Og det hjalp, men ellers synes jeg i har rigeligt ønsker, jeres gæster kan vælge imellem.

Så er det bare vores familie der er krævende, he he - de mener ikke der er ønsker nok at vælge imellem. Det er nok noget nær den største ønskeseddel jeg nogensinde har lavet - plejer sgu aldrig at kunne finde på noget, ha ha.

Hvad ønsker I jer - vil jeg så vende den om og spørge nu - til jer der læser med herfra.. Vil rigtig gerne se jeres lister :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores, men det er meget stel og bestik og sådan

Gavekort til Inspiration
Gavekort til Bolia, til Occasion Elipse spisebord
Gavekort til BoConcept, til Main Gulvlampe
Gavekort til Jem & Fix eller Silvan
Badeforhæng, hvidt, ca. 100x200 cm
Eva Solo Hvidvinsglas, Sauvignon Blanc
Eva Solo Rødvinsglas, Bourgogne
Georg Jensen Bernadotte, bestik, Stål, op til 12 personer
Georg Jensen, Bloom, stor skål, mat
Georg Jensen, egetræsskål, stor
Georg Jensen, HK Kande, 1,9 L, poleret stål
Magnetisk knivholder til vægmontering
Normann Copenhagen Skåle, gerne forskellige str. og farver
Rosendahl ur, Arne Jacobsen Bankers Clock, ø29 cm
Royal Copenhagen, Middagstallerken 27 cm, Blå Mega Riflet. Fås i forskellige mønstre, i vælger bare
Royal Copenhagen, Frokosttallerken 22 cm, Blå Mega Riflet. Fås i forskellige mønstre, i vælger bare
Royal Copenhagen, Dyb tallerken 24 cm, Blå Mega Riflet. Fås i forskellige mønstre, i vælger bare
Royal Copenhagen, Salatskål 310 CL, Blå Mega Riflet
Royal Copenhagen, Blå Mega Riflet, Etagere 3 lag
Støvsuger, minimum 1800 watt
Vipp spand, 4 liter, Hvid
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes listen ser god ud, du kan evt se vores på www.louise-Mads.dk jeg ville også ha begyndt at samle stell men vi droppede det da vi stadig har små børn og tallerkner er nu bare tallerkner og vi fandt så mange andre gode ting.

Jeg gik meget op i at finde ting vi kunne have i mange år men også ting som vores gæster enten kunne købe selv elller deles om :0)

Bryllups hilsner fra Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med en robot støvsuger det havde vi ønsket os og fik den bedste gave ever især når man har hund og kat :lol:

He he ellers en fed idé - men vi har mange dørtrin i huset, så den ville ikke kunne komme meget rundt - og huset er også i to plan :( Havde det været mere "åbent" havde det med sikkerhed været en perfekt valg :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer