C&S

Brudekjole...hvornår begyndte i at prøve?:0)

16 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal giftes til maj næste år. Min ide til at begynde at tag ud og prøve nogen af alle de skønne kjoler jeg har kigget så længe på. Var at jeg skulle begynde omkring september, oktober måned er det for tidligt???

Hvornår begyndte i??

Knus herfra :0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes her om en måned. :cheerleader3: Jeg begyndte i oktober med at prøve kjoler og købte kjolen i december. Så gå du bare i gang. :thumbsupsmileyanim: Alt afhængig af hvilken kjole du køber, kan der være mellem 4 og 6 måneders levering på den... Det er hvis du køber en designer kjole der først skal sys og komme hjem til butikken. Hvis du køber en stang-kjole eller en kjole fra en butik, hvor de har kjolerne hjemme, går der selvfølgelig ikke så lang tid...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh, vi er sørme dato søstre :cheerleader3: Vi skal også giftes d.24.05.2014 :loveshower:

Jamen du kan da snildt begynde brudekjoleprøvningen senest med det samme :wink: Der er ingen regler for hvor tidligt eller hvor sent man kan gå i gang.

Jeg prøvede og købte min brudekjole i februar, så nu hænger den ligeså fint og venter på tilretning og den store dag ()()

Og så må du lige se at få oprettet en planlægningstråd så jeg og alle de andre skønne brude kan følge med i planlægningen af jeres store dag :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg starter så småt med at bruge om 2 uger, de kommer nemlig på tilbud til efteråret og så kan jeg bare gå hen efter den der :)

Det kan du så ikke helt 100 regne med, udsalgskjoler er jo ofte dem de har i butikken og hvis ikke lige en størrelse du kan bruge er der, så er det ikke nødvendigvis til tilbudspris du kan få den bestilt hjem - hvis den kan bestilles.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved godt at den måske forsvinder, men det er mere fordi de er super billige lige nu, men det er nok også mere for at finde min stil og hvis den sidder som den skal, så køber jeg den :)

ja det er god tid, men har selv arbejdet i panayotis og tror det er en arbejdsskade :)

Men om jeg finder kjolen nu, eller om et år.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Cindie :-)

Vi skal også giftes d. 24. maj 2014- så dejligt du har taget tråden op, da jeg også selv har været lidt i tvivl om hvornår man begyndte at prøve/kigge osv på kjolen til den store dag :-)

Men tænker at det jo aldrig skader at begynde nu :-)

Kærlig hilsen Ghita ( som selv glæder sig helt vildt til at prøve kjoler ) :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg begynder at kigge efter sommerferien :)

TILLÆGSSPØRGSMÅL: Hvordan med tilretning - går man ind i en hvilken som helst forretning når datoen nærmer sig, eller tager de kun de kjoler de selv har solgt eller.. og hvad koster det almindeligvis??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg skal giftes til maj næste år. Min ide til at begynde at tag ud og prøve nogen af alle de skønne kjoler jeg har kigget så længe på. Var at jeg skulle begynde omkring september, oktober måned er det for tidligt???

Hvornår begyndte i??

Knus herfra :0)

Vi skal giftes 7-9-13 og jeg skulle faktisk først have prøvet til august, men det var fordi at det er oppe hos Lilly på fabrikken og de får først kjolerne hjem fra butikkerne i juli / august og så grundet kur, så jeg håber at have tabt mig.

MEN jeg var så alligevel i Tønder og prøve kjoler i torsdags - og det er jo kun 2½ måned inden bryllup. De fortalte mig også at de godt nok syntes jeg var ude i sidste øjeblik, da det var "sidst på sæsonen" mht. modeller for i år - så udvalget var ikke så stort.

Jeg tror det er en god idé at du starter med at kigge i efteråret og så evt. ser hvad der kommer løbende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer