Ritta

Så blev jeg Frue :)

6 posts in this topic

Sidder her og kan ikke sove efter et fantastisk bryllup igår.

Det var bare den bedste dag ever! Og selvom der ellers havde været rigeligt stress dagene op til, så var jeg bare helt rolig fredag aften, og da vi stod op i går. Så fedt at sidde sammen med børnene og H2B og få morgenmad, og hygge inden jeg skulle til frisør osv.

Frisøren gjorde det godt, og efter endt makeup, kom min veninde efter mig. Vi sad lidt piger sammen og hyggede en times tid, inden jeg skulle i tøjet.

At komme ind i kirken var så fantastisk, det var bare den bedste følelse at gå op af kirke gulvet, og se alle de mennesker, som vi holder af, og endelig min dejlige mand.

Jeg havde troet, jeg ville tude mig gennem det hele, men følte mig så rolig, det hele var så rigtigt. Først da min gave til H2B kom ( sang i kirke, Du er ) kom tårerne frem... Og min skønne mand, blev så rørt at tårerne også kom ved ham.. Fedt :)

Dog var der en enkelt uheldig ting, min mand havde arrangeret kirkepynt i samme stil som brudebuketten, og desværre havde min mor også arrangeret kirke pynt.. Det var lidt synd for dem begge, og tror også min mor blev skuffet, da hendes smukke pynt blev fjernet :( det kom så med som pynt til bordene i stedet for.

Ellers var det bare en god dag og aften, føler bare at jeg ikke nåede at tale ret meget med familien, da vi startede ved deres bord til forretten. Derefter rykkede vi videre til de andre borde.. Nåede alle 4 borde :) og da der over midnat blev lidt højt musik, tog familie bordet hjem ;)

Men alt i alt, et dejligt afslappet bryllup, med god stemning :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥