AnnikaE

Går AMOK over make up ! Er så forvirret...

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

8. Så kommer jeg en mat lys øjenskygge på hele låget, husk at få den helt op under øjenbrynene.

9. Jeg bruger en god blød og stor børste, til at komme næste farve på. ( jeg ved godt at den ser lidt grå ud på billedet, men den er faktisk mere meget lys bordeaux. Igen er den uden perlemor. Når jeg kommer den på, er det med meget lette bevægelser, og jeg sørger for at blende den godt ud. Det skal være sådan at når man har åbne øjne, skal man lige kunne se lidt af farven.

10. For at give skyggen lidt liv, vælger jeg at tage en lys rosa beige med lidt perlemor i. Den blender jeg sammen med den mørke, og på hele øjenlåget under den mørke farve.

11. Jeg bruger en mørkebrun øjenblyant, som jeg lægger i mellem vippekanten yderst. Den blender jeg også ud med min pensel, så der ikke er nogen hårde streger.

12. Nu sidder der lidt farve på den pensel som jeg har blended ud med, så den kører jeg ynder vippekanten nederst. Så ”hænger” øjenskyggen sammen, og øjet ser ”færdigt” ud.

post-37723-0-52456000-1371488506_thumb.j

post-37723-0-83051100-1371488518_thumb.j

post-37723-0-12957100-1371488537_thumb.j

post-37723-0-26985800-1371488555_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13. Mascara efter eget valg. Husk dog at den skal være vandfast J

14. Til sidst har jeg brugt en jucy tube, lipgloss. Rosa med lidt shine. Men igen ikke noget der farver helt vildt!

Det her er så mit bud på en naturlig brude make-up. Som både kan tåle dagens lys, og at få taget billeder!

Alt dette inkl. At sætte håret tog ca. 45 minutter. Så der er bare i gang med at øve

Her kan I se før og efter

post-37723-0-52589300-1371489002_thumb.j

post-37723-0-90640000-1371489021_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det er super duper fint :loveshower:

SÅ skal jeg bare igang med at øve mig :wink:

har bare svært ved at finde ud af hvilke produkter der er gode...

ved godt man ikke må "reklamere" men er der nogen der kan anbefale et bestemt mærke eller noget ? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig forskelligt, men jeg bruger disse mærker:

Mac

Urban decay

Make-up store

Smashbox

ID Bare Minerals

Tromborg

Bobbi Brown

Og så sværger jeg til L'oreal's mascara volume x4 i vandfast. Det er den ultimative bedste mascara børste jeg har arbejdet med..

Som du kan se, er det ikke kun et mærke. Men har ynglings ting fra forskellige mærker..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er selvfølgelig forskelligt, men jeg bruger disse mærker:

Mac

Urban decay

Make-up store

Smashbox

ID Bare Minerals

Tromborg

Bobbi Brown

Og så sværger jeg til L'oreal's mascara volume x4 i vandfast. Det er den ultimative bedste mascara børste jeg har arbejdet med..

Som du kan se, er det ikke kun et mærke. Men har ynglings ting fra forskellige mærker..

Tak for en fantastisk guide :) Måske du kan forklare mig hvad primer er???? Og skal man ha' noget på øjenlåget så at øjenskyggen hænger bedre fast? Synes tit at når jeg har puttet én skygge på, så det ligesom at man ikke kan få næste farve til at hænge "ved" hvis du forstår..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer