Janni Krintel

Hjælp - mangler skabelon til kuverter

7 posts in this topic

Jeg har lavet invitationer - dvs. de er næsten færdige. De bliver 14x14 cm. Jeg vil gerne selv lave kuverter dertil - og allerhelst så jeg kan printe direkte med navn på.

Er der nogle der ligger inde med skabelon på kuverter der passer til vores invitationer?? :)

0

Annonce ♥

Jeg ligger ikke lige inde med en skabelon, men en mulighed kunne vel være at købe en enkelt konvolut i den størrelse du gerne vil bruge og så klippe den op og så kan du tegne en skabelon af efter den.

0

Jeg ligger ikke lige inde med en skabelon, men en mulighed kunne vel være at købe en enkelt konvolut i den størrelse du gerne vil bruge og så klippe den op og så kan du tegne en skabelon af efter den.

Ej hvorfor tænkte jeg ikke på det?? He he - jeg har nemlig købt kuverter nu i sådan noget perlemors papir til 7,50 kr. pr. stk.!!

Men tak for tippet.

:oops:

0

Puha det lyder også dyrt pr. kuvert. Så kan jeg godt forstå du gerne vil lave dem selv. Jeg købte mine for 2 kr. pr styk og det er et lækkert kraftigt materiale i lige den rigtig knækkede hvide farve. Jeg fandt så ud af, da jeg skulle til at lukke dem (samme dag som de skulle sendes) at der ikke var noget klister eller noget på dem, så jeg måtte i gang med lidt limstift.

0

Annonce ♥

Puha det lyder også dyrt pr. kuvert. Så kan jeg godt forstå du gerne vil lave dem selv. Jeg købte mine for 2 kr. pr styk og det er et lækkert kraftigt materiale i lige den rigtig knækkede hvide farve. Jeg fandt så ud af, da jeg skulle til at lukke dem (samme dag som de skulle sendes) at der ikke var noget klister eller noget på dem, så jeg måtte i gang med lidt limstift.

Årh hvor træls - men dejligt du fik det løst.

Ja de var dyre - det gjorde også helt ondt at trække dankortet op af lommen. Havde det været hvilken som helst anden dag end vores bryllup de var til, så havde jeg dæleme ikke betalt den pris!! ha ha

0

Jeg så en herinde, som havde (i et word-dokument) tipasset det størrelsen på kuverten og så bare puttet kuverter i printeren istedet for papir og BOM - kuverter med tryg skrift :)

0

Jeg så en herinde, som havde (i et word-dokument) tipasset det størrelsen på kuverten og så bare puttet kuverter i printeren istedet for papir og BOM - kuverter med tryg skrift :)

Jeg har gjort noget i stil med det bare i Publisher i stedet for, hvor jeg lavede en skabelon som passede på målene. Jeg skulle bare sørge for også at tilpasse papirstørrelsen på printeren for at det kom ud på midten og vendte rigtigt, men det var heller ikke indviklet. Lavede et par prøve print med et stykke papir jeg havde skåret i den rigtige størrelse først, for at sikre mig det blev godt, for jeg havde kun 2 kuverter mere end jeg skulle bruge. Det blev rigtig fint. :)

1