Sannemann88

Fest-sted nær Valby-Frederiksberg-Vanløse?

14 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg skal finde et lækkert stilfuldt fest-sted nær Valby-Frederiksberg-Vanløse.

Vi skal giftes i september 2014, og mangler virkelig lidt inspiration.

Er der nogen derude der kender nogle gode hyggelige steder ved den nævnte lokation, så del gerne billeder, hjemmesider og priser her :)

Håber nogen kan hjælpe! <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig fint ud, jeg har ringet og snakket med dem, men de laver kun hele arrangementer fra start til slut. Med alt fra champagne til natmad.

Og vi vil helst have to retter og selv medbringe bryllupskage som dessert, og min H2B er vinsagkyndig og får derfor vin til indkøbspris. Og det vil de ikke være med til :-(

Desværre.. Det ser ellers super lækkert ud!

Andre bud? ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er dette: http://www.muhz.dk/

Men det er god nok på Østerbro, men synes det ser virkelig hyggeligt ud, og der står man må stå for det hele eller dele af arrangementet selv.

Så er der det her festlokale på Frederiksberg, hvor man stå for alt selv: http://www.alhambravej7.dk/

Er selv ret vild med arbejdermuseets festsal, men der skal deres restaurant vist også stå for maden. Ved ikke hvad de vil sige til egen vin og kage, og så er det ved Nørreport station: http://www.arbejdermuseet.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=96&Itemid=32&lang=da

Og så er jeg også selv ret forelsket i forsamlingshuset 5e i Kødbyen, men ved ikke om det passer ind under din definition af stilfuldt :lol: Det er ret rustikt, men man kan stå for alt selv. Der er vist ikke nogle gode billeder af det på deres hjemmeside, men på denne fotografs hjemmeside, fandt jeg billeder af det pyntet op til bryllup: www.amandathomsen.dk. Og forsamlingshuset: http://www.5e.dk/.

Og så er der Brøndsalen i Frederiksberg have, hvor I også kan stå for alt selv: http://www.slotsudstillinger.dk/15

Nu har vi selv kigget på enormt meget i Københavnsområdet, og tror generelt det er ret svært at finde et sted, hvor man kan stå for dele selv (især vinen, da det tit er det de tjener penge på og de fleste tager et gebyr pr. person for medbragt bryllupskage, da de skal skære den ud og vaske service op bagefter).

Vil dog lige nævne Køkkenet i din baghave på Frederiksberg også: http://www.selskabslokalerkoebenhavn.dk/selskabslokaler-frederiksberg/ Der får man vinen til indkøbspris, så det vil jo nok være samme pris for jer på det punkt, men de tager så et gebyr for at man medbringer bryllupskage.

Nå, ved ikke om du kan bruge noget af det :) Valby og Vanløse ved jeg ikke lige så meget om.

Held og lykke med lokalejagten og tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov forresten... hvis man bare gerne selv vil have vin og kage med, og det skal være i københavn så kan Durlevs Gourmæt anbefales.

www.dg-mad.dk

Vi brugte dem til vores bryllup og det var lige i skabet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov forresten... hvis man bare gerne selv vil have vin og kage med, og det skal være i københavn så kan Durlevs Gourmæt anbefales.

www.dg-mad.dk

Vi brugte dem til vores bryllup og det var lige i skabet :cheerleader3:

Hvor mange timer brugte i stedet ?

Og hvordan forløb jeres dag sådan i forhold til brugen af lokaler?

Det ser ret godt ud! - Og virker ikke til at være sååå dyrt igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov forresten... hvis man bare gerne selv vil have vin og kage med, og det skal være i københavn så kan Durlevs Gourmæt anbefales.

www.dg-mad.dk

Vi brugte dem til vores bryllup og det var lige i skabet :cheerleader3:

Hvor mange timer brugte i stedet ?

Og hvordan forløb jeres dag sådan i forhold til brugen af lokaler?

Det ser ret godt ud! - Og virker ikke til at være sååå dyrt igen..

Du kan være i lokalet så længe du vil.

Vi kom kl. 17 og lukkede og slukkede kl. 04.30

Thomas der har det er super prof og kokken er FANTASTISK!

Vores gæster ankom kl. 17 til velkomstdrink

vi (brudeparret) ankom kl. 17.45 - bød velkommen- fik velkomstdrink

Gik til bords ca. 18.15 og spiste 3 retters meget meget meget lækker menu samt natmad

Vi blev viet i Vor Frelsers kl. 13.30 og havde havnerundfart fra 14.30-15.30

indtil kl. 17.00 var gæsterne på egen hånd.

Vi var 50 gæster (bemærk at der er begræsning på ca. 50 gæster i lokalet - hvis i altså vil have at gæsterne sidder behageligt)

Vi havde 1 kok og 3 tjenere - alle var meget dygtige

Vi medbragte egne drikkevarer - herunder cocktailbartendere fra Qakk - Thomas fra dg-mad.dk var super sød og hjælpsom og hurtig til at besvare henvendelser og så har han prøvet det med arrangementer 1000 gange, så han ved hvad der fungerer.

Vi havde i øvrigt også DJ på.

Alt forløb helt perfekt.

Det eneste aber dabei var, at man ikke kunne prøvesmage maden.. Men min chef kender et par folk i restaurationsbranchen og han lavede tjek for mig og sagde Go for stedet og jeg kan kun rose maden til skyerne. Det var vellavet, velsmagende, smukt præsenteret og der var nok. Ingen gik sultne til bords.

Og så vil jeg lige sige, at om aftenen har man den smukkeste udsigt over københavns skyline :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er mange muligheder:

Gourmet i Vanløse kan jeg klart anbefale. Rigtig god mad og mulighed for at fortsætte til ud på de små timer. Lokalerne er ikke nymoderniserede men vinder ved nærmere "gennemsyn".

Restaurant Allegade 10 på Frederiksberg. Spillede der forrige lørdags. I skal dog nok ikke regne med at få lov til at fortsætte til mere end 2-3 stykker. Vær også opmærksom på hvilket lokale I tildeles. Spillede i et meget smalt og meget langt lokale hvor 8 runde borde stod på en lang række. Det er ikke optimalt set med mine øjne men parret havde en rigtig god fest.

Cirkelordenens selskabslokaler på Falkoner Alle. Det er lidt mørke lokaler men de er hyggelige, super betjening og I kan feste igennem.

Bettina Kalkesens Bridgeklub i Valby. Jeg har ikke selv været der men vi har været derude nogle gange og jeg har kun hørt godt om det.

Der ligger links til ovenstående og flere feststeder på vores referenceliste men den trænger dog til en kraftig opdatering.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov forresten... hvis man bare gerne selv vil have vin og kage med, og det skal være i københavn så kan Durlevs Gourmæt anbefales.

www.dg-mad.dk

Vi brugte dem til vores bryllup og det var lige i skabet :cheerleader3:

Hvor mange timer brugte i stedet ?

Og hvordan forløb jeres dag sådan i forhold til brugen af lokaler?

Det ser ret godt ud! - Og virker ikke til at være sååå dyrt igen..

Du kan være i lokalet så længe du vil.

Vi kom kl. 17 og lukkede og slukkede kl. 04.30

Thomas der har det er super prof og kokken er FANTASTISK!

Vores gæster ankom kl. 17 til velkomstdrink

vi (brudeparret) ankom kl. 17.45 - bød velkommen- fik velkomstdrink

Gik til bords ca. 18.15 og spiste 3 retters meget meget meget lækker menu samt natmad

Vi blev viet i Vor Frelsers kl. 13.30 og havde havnerundfart fra 14.30-15.30

indtil kl. 17.00 var gæsterne på egen hånd.

Vi var 50 gæster (bemærk at der er begræsning på ca. 50 gæster i lokalet - hvis i altså vil have at gæsterne sidder behageligt)

Vi havde 1 kok og 3 tjenere - alle var meget dygtige

Vi medbragte egne drikkevarer - herunder cocktailbartendere fra Qakk - Thomas fra dg-mad.dk var super sød og hjælpsom og hurtig til at besvare henvendelser og så har han prøvet det med arrangementer 1000 gange, så han ved hvad der fungerer.

Vi havde i øvrigt også DJ på.

Alt forløb helt perfekt.

Det eneste aber dabei var, at man ikke kunne prøvesmage maden.. Men min chef kender et par folk i restaurationsbranchen og han lavede tjek for mig og sagde Go for stedet og jeg kan kun rose maden til skyerne. Det var vellavet, velsmagende, smukt præsenteret og der var nok. Ingen gik sultne til bords.

Og så vil jeg lige sige, at om aftenen har man den smukkeste udsigt over københavns skyline :)

Hvad måtte i samlet af med for sted og mad til gæsterne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer