Maja85

Dato ? Hjælp!

11 posts in this topic

Hej i skønne gifte lystende kvinder :-)

Vi har længe snakket om at skulle giftes, og i går kom kæresten og meddelte at han gerne ville giftes næste år August eller September...

Men men men..........

Hvordan vælger man DATO'en????

Ville gerne en dato der betød noget for os, men det passer ikke med en lørdag...

Kom gerne med jeres råd :)

Bedste hilsner Maja

0

Annonce ♥

Altså... Det er jo 'bare' en dato... Det der med en dato, der betyder noget særligt på forhånd er altså et særsyn. Til gengæld får datoen jo en helt speciel betydning for jer bagefter. Og det gør den uanset hvilken dato man vælger. Så ingen grund til drama i det :) Bare vælg en dato som passer godt i forhold til hvilket vejr der kan forventes og hvordan det passer ind med kirke, feststed og øvrige planer i familien :)

0

Annonce ♥

Vi var enige om måneden, og så valgte vi derefter den dato der passede bedst med feststedet og arbejde (mulighed for at lægge ferie-/fridage). Det var med andre ord en praktisk beslutning, men ligesom jer kunne vi ikke få en lørdag som passede med en mærkedag eller en anden "betydningsfuld" dato.

0

Super.. Jeg vil ikke ligge så meget i datoen så..

Lige nu er jeg på vej op til min mor for at overbringe nyheden.. Men er meget nervøs og har lidt svært ved at glæde mig over beslutningen før vi har fået bekræftelse af min mor.. Grunden til det er at hun har sagt flere gange at hun ikke håbede vu valgte år 2014 fordi de har sølvbryllup i April.. Så er virkelig spændt og håber selvfølgelig hun bliver glad på vores vegne..

0

Din mor kan da kun blive glad når hendes datter kommer og fortæller hun skal giftes. Hvis de har sølvbryllup i april og i snakker bryllup i august/september, så kan i jo nemt tage til sølvbryllup og være 100 % tilstede og nyde denne fest inden jeres egen store dag står for døren :)

0

Annonce ♥