SuperKlar

Er lidt frustreret lige nu...

4 indlæg i dette emne

Så skete det (endeligt) det vi havde håbet ikke ville ske før efter brylluppet... H2Bs morfar døde i fredags aften, der var udsyngning i lørdags og han skal begraves torsdag! Vi havde håbet, ønsket og langt hend ad vejen troet, at han kunne nå at være med til brylluppet om knap 3 uger, men så gik det rigtig hurtigt her de sidste 3 uger, og nu fik han så fred!

Det koster rigtig meget af vores glæde og forventning til brylluppet, samtidig med at det jo også har gjort at nu kan vi så få lavet en endelig bordplan og andre ting som blev sat lidt på standby i den tid hvor vi ikke har vidst om han kom med eller ej, og om hans kone gjorde eller ej...

Oven i den sørgelige begivenhed, fik jeg min eksamens opgave fredag formiddag og har en uge til forberedelse og skal så til eksamen på mandag, men har bare alt for meget kørende rundt i hovedet så det er super svært at koncentrere mig om at forberede mig...

Så der er lidt som om bryllupsforberedelserne er udsat til på tirsdag, og så har vi kun halvanden uge til at få styr på det sidste... Håber bare vi når det, og at jeg kan samle mig om at få forberedt mig godt nok til eksamen til at bestå... jeg er lidt ligeglad med om jeg scorer højt, bare jeg består...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av... føler med jer!

Forstår hvordan du har det. Min elskede morfar døde pinsesøndag, dagen efter min søsters bryllup. Imens vi festede gled han stille og roligt væk. Han nåede hverken min søsters eller mit bryllup her om 1½ måned. Det er vildt hårdt og frustrerende og der tudes meget derhjemme. Samtidig har jeg også et par eksamener i denne uge, et bo der skal gøres op osv. Det er pisse hårdt, men sådan er livet nogle gange.

Vi tager en dag af gangen og prøver at fokusere selvom tankerne ind i mellem flyver.

Det skal nok gå! Livet må altid gå forud for døden.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, livet må gå forud... og det er også lige i hans ånd, han sagde selv så sent som om torsdagen, at han godt vidste at det snart var slut, men at det ikke måtte tage vores glæde og forventning til brylluppet... men man kan jo ikke lade være at blive berørt af det... et så afholdt menneske skulle jo have haft mange år endnu... men godt han ikke nåede at lide!

Han blev bisat i går, og det var en meget smuk sermoni med en meget rørende og personlig tale fra en tydelig rørt præst, og en rigtig fin mindecermoni bagefter... han vil virkelig blive savnet, men vi har bestemt at vores fire brudepigers buketter skal deles mellem H2Bs morfars grav og min fars grav! Den ene af pigerne er også barnebarn til morfaren, mens to af de andre er børnebørn af min far, og de (2 store) er meget glade for ideen, selvom de nok alligevel hellere ville have beholdt dem, men som 8 og 9 årig, forstår man godt betydningen...

Eksamens forberedelsen går faktisk overraskende godt, jeg tror at jeg nok skal bestå, og måske endda også få mere end 2 :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør mig rigtig ondt :kiss: Min mormor døde da vores søn var få dage gammel og det er altså bare hårdt når sådan noget sker, men op med humøret og hold et brag af et bryllup med ham i tankerne, præcis som han villa have ønsket :loveflag:

Jeg håber eksamen gik godt - jeg er selv lige kommet på den anden side af eksamen - som jeg hader og det er skønt at kunne holde sommerferie med god samvittighed :biggrin: jeg fik ikke høje karakterer, men jeg bestod og det er det vigtigste :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer