Violer

Prinsesse Marie / Kate Middleton inspireret kjole

46 posts in this topic

Ville bare lige fortælle, at jeg har fundet KJOLEN! :cheerleader3: Der var ingen tvivl da jeg fik den på, lige som jeg havde ønsket med blondeærmer og smukke knapper ned af ryggen, hvor der er en dyb udskæring i ryggen med blondeoverdelen over. Det var heldigvis en størrelse 36, der sad helt perfekt over alt, så jeg undgår skrædderregning – ja lige på nær længden altså.

Jeg begyndte helt at ryste og få tårer i øjnene, da jeg fik den på, og mine veninder sad også med tårer i øjnene. :a1221:

Det er en Raimon Bundó fra Barcelona. Var ret glad for, at jeg fandt den her i Spanien, så jeg ikke skal bruge mine ferier i DK på at lede efter kjole. Og jeg tvivler på, at der er mange brude i DK, der køber hans design, da jeg ikke tror det bliver forhandlet i DK, så det gør det også specielt synes jeg.

Nårh ja, og så er det en 2000 euro kjole sat ned til 390 euro, fordi det er en tidligere model.

0

Annonce ♥

ih hvor fantastisk.

Tillykke!

Men hov!!! Hvor er billedet????

Uuuuh.... Har lige testet nogle af hans kjoler HOLD KAJE de er flotte!!!!!! Wauuuuuu

Edited by dorte s.
0

ih hvor fantastisk.

Tillykke!

Men hov!!! Hvor er billedet????

Uuuuh.... Har lige testet nogle af hans kjoler HOLD KAJE de er flotte!!!!!! Wauuuuuu

Hoooooold nu op, der er flotte kjoler på hans hjemmeside: http://www.raimonbundo.com/

JA, de er så smukke!!!!! Jeg forstår godt min reaktion, da jeg fik kjolen på.. Uh følte mig som den smukkeste brud :a1221: (ja det gør vi vel allesammen hehe).

Ja billedet må jeg lige få ind.. Skal lige have det lagt over på min pc :wink:

Er det forresten normalt, at man har lyst til at kigge på kjolen hele tiden? heheh... jeg er jo helt forelsket... i et stykke tøj :blink::blush::loveboard:

0

Annonce ♥

Hvor SUPER spændende!! Glæder mig helt vildt til de billeder der kommer :pokey: ..ikke?!! :wink:

0

Er det den model der hedder Catalina?

0

Tro mig Violer. Det er ret normalt. Eller det ved jeg ikke men jeg gør det skam også. :D

0

Annonce ♥

Nej, tror faktisk ikke modellen er på hjemmesiden mere, for det er som sagt en ældre model. Tror den er fra 2010 kollektionen, men det gør den jo ikke mindre smuk :wink: Jeg skal nok lige finde det billede frem så I kan se :biggrin:

0

Tro mig Violer. Det er ret normalt. Eller det ved jeg ikke men jeg gør det skam også. :D

Hehe, godt man ikke er den eneste :thumbsupsmileyanim:

Utroligt så hurtigt man knytter sig til den.. Og så får man kun lov til at bruge den én dag :td:

0

Jeg overvejer om man skal holde kjole søndag, så hver søndag må man tage sin kjole på! :D

0

Nej, tror faktisk ikke modellen er på hjemmesiden mere, for det er som sagt en ældre model. Tror den er fra 2010 kollektionen, men det gør den jo ikke mindre smuk :wink: Jeg skal nok lige finde det billede frem så I kan se :biggrin:

Det glæder jeg mig til at se.. :biggrin: Men den jeg fandt derinde ligner rigtig meget Kates kjole

0

Annonce ♥

Har du snart fundet billedet :lol:

Hehe jaa.. Jeg er bare lige ved at tage mig sammen til at lægge det ind 😉 Ved ikke hvorfor men er så bange for at H2B lige får set det, da han nogle gange kigger med over skulderen!

0

Jaaaaaaa kom nu, billeder

0

Annonce ♥

ORGH de er flotte!! Kom nu med billeder!!!

0

Til alle jer der godt kan lide Raymond Bundo kjolerne, har jeg set at mærket bliver solgt hos Copenhagen Bridal,

Der ligger overfor hovedbanegården. De har helt vildt mange fantastiske kjoler, og tror jeg selv ender med at købe min

kjole derinde. De kan også ses på deres hjemmeside.

Men må vi se et billed af din skønhed?

0

Jeg tror desværre jeg har lagt mig fast på ikke at vise den, simpelthen fordi jeg vil bekymre mig for meget om H2B får set den herinde :unsure: Årh jeg er en tøs.... Ved det godt :td:

0

:badgirl:

Oh noooooo!

Han snuser vel ikke rundt herinde den lømmel?????

0

Annonce ♥

:badgirl:

Oh noooooo!

Han snuser vel ikke rundt herinde den lømmel?????

Nææ, men tit sidder jeg med computeren og så kigger han lige, hvad jeg laver.... Ej jeg ville simpelthen få for meget paranoia, hvis billedet lå herinde til frit skue :huh:

Men altså.... jeg må jo bare vise den efter brylluppet!! I skal ikke snydes for :thumbsupsmileyanim:

0