Sign in to follow this  
Followers 0
mathilius

Timerne inden man skal i kirken ..

11 posts in this topic

Godaften ..

Stressen nærmer sig hos mig .. ;)

Jeg havde valgt 3 veninder som var med ude og købe min kjole og havde også en forventning om at de 3 så skulle være hos mig i timerne op til at vi skal være i kirken ..

Men 2 af dem har så sagt nej ! Så nu er det kun min brudepige der kommer ..

Og så er det, at jeg stresser .. Kan vi nøjes med at være hende og jeg ?

Jeg har også 2 drenge på 5 og 3 år der skal gøres klar ..

Frisør og en der skal lægge make up kommer også i løbet af dagen. Og min brudepige skal self. Også gøres klar ..

Kan vi nøjes med, at være os to ? Eller bliver det stressende osv ?

Giv mig råd osv :D

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle mine veninder som har små børn til deres bryllup har haft en familiemedlem eller barnepige til at passe børn. Eller kan de kommer til kirken med deres far? Det bliver ikke stressende hvis det er bare dig og din veninde men jeg er lidt i tvivl om hvor meget dine børn skal passes mens du bruger et par timer til hår/makeup...

0

Uha kender det godt.

Jeg har min mor, søster og far til at hjælpe mig i timerne inden - men har også to børn i alderen 1 og 2, så de kræver utrolig meget. Men børnene sover hos min kommende mand og forloveren, og så henter min far dem nogle timer inden vi skal i kirken.

Kan godt forstå du godt kunne bruge en ekstra hånd - ville din kommende mand, forlover eller svigermor ikke kunne være behjælpelig med børnene, og måske svigermor kunne komme med dem inden i skal til kirken - kommer selvfølgelig an på hvor langt I er fra hinanden.

0

Jeg tænker også som ceto2012 skriver, om det ikke kan lade sig gøre at dele børnene?

Det har min H2B og jeg valgt at gøre med drengene her hjemme. Den bette på 5 skal være sammen med min søster jeg og det frygter jeg på ingen måde. :)

0

Annonce ♥

Jeg har det egentlig bedst med, at børnene er hjemme og hygge med mig/os ..

Men det kan godt være, at løsningen bliver, at jeg skal finde en mere til at komme og hjælpe os klar så..

Regner iøvrigt med, at vi bare sover sammen og så engang i løbet af formiddagen sendes manden ud af huset ;) Vi skal først vies kl15.30..

0