CamillaNK

Så er kjolen fundet!

44 posts in this topic

Ja hvor er den flot til dig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad dit budget var. Og evt hvad den kostede

0

Max budget for alt mit er 10.000.

Jeg har fundet skoene, og de kostede 399.

Kjolen kostede 8400 men fik den til 7550 :-)

0

Annonce ♥

Ok det er også mit maks budget for kjolen ville høre om det kunne betale sig at tage at tage til Tønder eller Kennedys at prøve hvis en kjole budget eks sko er aks 7800

0

Min kjole kostede 3500 mindre i Tønder end panayotis så jeg tror det kan betale sig.

0

Ih hvor fantastisk at du fandt din kjole hos A&V, det er en meget smuk kjole du har fundet :cheerleader3: har været så spændt på at høre hvordan turen gik. Fik du Jonna som ekspedient?

0

Annonce ♥

Ja, det kan absolut godt betale sig at tage derned.

Nej, hun hed Grete. Også super sød.

Men jeg havde 2 andre henne og kommentere på kjolen.

Er Jonna hende med pagehår og briller?

0

Selvom det ikke var Jonna, så er det godt at det var en super god oplevelse alligevel :) æhm, vil ikke sige hun havde pagehår da jeg var da, men ellers mørkt, let krøllet hår, og ja hun havde vist også briller.

0

Selvom det ikke var Jonna, så er det godt at det var en super god oplevelse alligevel :) æhm, vil ikke sige hun havde pagehår da jeg var da, men ellers mørkt, let krøllet hår, og ja hun havde vist også briller.

Jeg har netop mailet frem og tilbage med Jonna dernede fra - hun virker godt nok rigtig sød og super vejledende! :)

Edited by Janni Krintel
0

Det er da en dejlig start :-)

0

Annonce ♥

Ja - jeg har besluttet at tage derned og kigge. Det er godt nok meget over vores budget - da jeg jo skulle købe hos Lilly til "outlet" - men er bare nødt til at prøve deres kjoler dernede :oops:

0

Ja - jeg har besluttet at tage derned og kigge. Det er godt nok meget over vores budget - da jeg jo skulle købe hos Lilly til "outlet" - men er bare nødt til at prøve deres kjoler dernede :oops:

De starter udsalg på torsdag kan jeg se. Alle deres 2012 modeller er sat ned til 50% og de har et helt stativ med kjoler til 1000kr. Det kan jo være du er heldig :)

0

Hvor og hvornår er det der outlet?? Det lyder da ret så billigt....

0

Hvor og hvornår er det der outlet?? Det lyder da ret så billigt....

Der er outlet ved Lilly i oktober, så vidt jeg husker! :) Alle kjoler er til en enhedspris på 1.500,- og meget billigt tilbehør også! :)

0

Annonce ♥

De starter udsalg på torsdag kan jeg se. Alle deres 2012 modeller er sat ned til 50% og de har et helt stativ med kjoler til 1000kr. Det kan jo være du er heldig :)

Ja Jonna fortalte mig også lige at alle deres 2012 modeller kommer på tilbud der - uh altså, jeg synes det er svært. Jeg er bange for at kaste mig overilet ud i det og måske ende med at få den forkerte kjole? Synes det er svært - særligt, når man i forvejen slet ikke er kjolepige og ikke rigtig har "mode øje" for tingene..

Jeg håber og krydser fingre for at alt går som det skal. Måske ender jeg med en kjole - eller burde jeg prøve hos andre først, inden jeg køber den der efter første forsøg osv. ?!

:huh:

0

Ej skulle da have ventet så :-)

0

Jeg havde intet mål om at finde en kjole, fordi det var første sted, men var ikke i tvivl, da jeg kom i den.

Så prøv at tage afsted uden forventningen om, at du skal finde en kjole.

Tænk mere at du får muligheden for at prøve en masse kjoler uforpligtende.

Finder du en kjole, et det bare en bonus.

Ellers er du forhåbentlig blevet lidt klogere :-)

Ja Jonna fortalte mig også lige at alle deres 2012 modeller kommer på tilbud der - uh altså, jeg synes det er svært. Jeg er bange for at kaste mig overilet ud i det og måske ende med at få den forkerte kjole? Synes det er svært - særligt, når man i forvejen slet ikke er kjolepige og ikke rigtig har "mode øje" for tingene..

Jeg håber og krydser fingre for at alt går som det skal. Måske ender jeg med en kjole - eller burde jeg prøve hos andre først, inden jeg køber den der efter første forsøg osv. ?!

:huh:

0