Tul84

Hvor skal vi holde vores bryllup?

9 posts in this topic

Ja, som overskriften hentyder..... Hvilke steder kan anbefales til bryllup - nær Herning!?

Kriterier:

Gerne beliggende i natur / med udsigt til noget grønt :)

Vi har egne bartendere og spiritus med

Vi kan være i lokalerne indtil den lyse morgen - uden at blive ruineret efter kl. 2...

Der skal være plads til 70 gæster

Alle gode idéer modtages med kyshånd :)

0

Annonce ♥

En anden herinde som havde nogenlunde samme kriterier, endte med at leje Assing Møllebycentret. Der skal I dog også selv stå for maden - og alt andet.

0

Muslingehuset

Edited by Musenberg
0

Annonce ♥

Clausager Kunstvirke har jeg aldrig hørt om, men det ser rigtig godt ud på deres hjemmeside!

Assing Møllebycentret kunne også være en mulighed - jeg synes bare der er en del koordinering ved disse to muligheder :-/

Muslingehuset er FANTASTISK - og der skal vores reception holdes ;-)

0

Clausager Kunstvirke har jeg aldrig hørt om, men det ser rigtig godt ud på deres hjemmeside!

Assing Møllebycentret kunne også være en mulighed - jeg synes bare der er en del koordinering ved disse to muligheder :-/

Muslingehuset er FANTASTISK - og der skal vores reception holdes ;-)

Er der en grund til, at jeres fest ikke skal holdes der?

0

Ja, Muslingehuset er desværre ikke stort nok til selve festen - ellers have vi uden tvivl holdt det der :) Så nu må vi "nøjes" med at holde receptionen der :)

0

I min verden er det tæt på Herning men det er jo individuelt hvor langt man vil køre. Sinding Feriecenter. Der er overnatning til flere af gæsterne og en rigtig god festsal. I skal så også selv sørge for mad

0

Annonce ♥

Min kæreste er oprindelig fra Sinding, så han forbinder ikke Sinding Feriecenter med et sted, hvor man holder bryllup - så det er udelukket.... Ja, ved godt vi er besværlige :)

0