SuperKlar

HJÆLP

2 indlæg i dette emne

Hej skønne brude :)

HJÆLP... Jeg skal holde en tale (og det skal H2B også, og han har samme problem...) for H2B, er ikke lige helt sikker på hvad jeg skal sige til ham, men det finder jeg nok ud af... MEN hvem andre skal jeg tale til? mor? svigermor/far? søskende? svigersøskende? er lidt i vildrede, og aner faktisk ikke helt hvad jeg lige skal stille op med den tale...

derudover... jeg overvejer at synge Only Hope (den mandy moore synger i a walk to remember) men hvordan får man lige lavet overgangen fra tale til sang?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, hej! :biggrin:

Jeg har foreløbigt bygget min tale op sådan her:

Kære søde kæreste - nu ægtemand!
Inden jeg lige kommer til dig, vil jeg allerførst rette en tak til alle Jer der er kommet i dag for at fejre xx og jeg. Jeg er Jer inderligt taknemmelig. Tak for Jer.
Jeg vil egentlig også gerne rette en helt særlig tak til min mor og mine søskende. I har om nogen, været medvirkende til at jeg er der, hvor jeg er i dag. Tak for support, knus og kærlighed.
De næste ord, jeg retter i denne tale vil blive til xx og xx. Tusind tak for Jeres fantastiske velkomst i Jeres familie. Tak for Jeres åbne arme, Jeres skønne familie – og ikke mindst tak for Jeres vidunderlige søn. Og tak for, at jeg må ”få” ham. Og bare rolig - jeg lover at jeg nok skal passe rigtig godt på Jeres lille Buller.

Sådan har jeg valgt at gøre.. Men jeg tænker at du jo ikke behøver partout at holde tale for andre end din mand. :) Jeg tror sådan set ikke at det er "påkrævet" i brudens tale - og for så vidt heller ikke i gommens.. :huh:


Jeg tænkte også på at synge for min kommende mand - i øvrigt et dejligt sangvalg du har truffet. Den er skøn! :a1221:

Jeg forestiller mig lidt, at jeg afslutter talen ved at fortælle at jeg har tænkt mig at synge en sang - og så forklare det - og så gøre det.
I mit tilfælde vil jeg sige, at fordi jeg ved han elsker når jeg synge en særlig sang for ham, så vil jeg også gøre det på denne specielle dag. :)


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer