Miss_K

Fandt KJOLEN hos Karim Designs!

4 posts in this topic

Vil lige anbefale alle Jer kommende brude, der leder efter den helt rigtige brudekjole, at kigge forbi Karim Design i Store Kongensgade i København!
De har lavet brudekjoler i over 30 år, og de kan altså bare noget.

De har rigtig mange kjoler, og de laver dem lige som du vil have dem.
Længere eller kortere slæb, ærmer på eller ej, flere eller færre perler og palietter osv.

Jeg faldt for en rigtig flot kjole derinde. De yndigste blonder fra top til tå. Den kostede 9.000 kr, fik -15% i rabat pga jeg bestilte i god tid (6 mdr før bryllup).
Kjolen er syet til mig efter mine mål. Jeg har fået en anden blonde afslutning ved brystet påsat, slæbet er blevet en del længere og jeg har fået lavet et slør der har samme blondekant som blonderne i kjolen. Ingen ekstra regning.

Jeg skal selvfølgelig betale for sløret, men INGEN ekstra regningerne for alle de tilpasninger der laves på kjolen (oplægning ifh til sko, indlæging fordi jeg åbenbart havde tabt mig lidt osv).

Det er virkelig min drømmekjole, romantisk med lidt royalt over sig :-)

Kig forbi butikken eller deres hjemmeside, de er så søde og venlige!

0

Annonce ♥

Dejlig betjening og god service må man sige:-))

0

Jeg har også købt min kjole hos Karim Design, og har også kun godt at sige om deres service OG selvfølgelig deres kjoler.

Deres hjemmeside er til gengæld ikke så spændende. Synes den er kedelig og kjolerne kommer slet ikke til deres ret på billederne. De skal opleves og prøves på!

Og så er de large med babyer og barnevogne i butikken. Mig og mit entourage har hver gang følt os meget velkomne i butikken.

En anbefaling også herfra!

0

Ja, jeg har også haft flere hjælpere med til fittings.

JA, deres nye hjemmeside er ikke så god som den gamle. Før så deres kjoler meget mere ekslusive ud, nu er det nogle kedelige modeller de har brugt.
Min kjole ser i hvert fald meget flottere ud i virkeligheden, tror faktisk ikke jeg havde valgt den ud, hvis jeg bare havde kigget på hjemmesiden.

0

Annonce ♥