BeckHansen

Kogekonen eller ej? - Herning?

8 indlæg i dette emne

Vi har lige været til sølvbryllup i dag, og der havde de brugt deres sædvanlige kogekone - og hun laver enormt lækker mad og hun laver MEGET af det. Problemet er bare at, vi skal giftes ved Herning, og hun er bosat i Løkken.. Så hende kan vi desværre ikke lokke til at lave mad ;)

Men jeg spørger så om; Er der nogle BK'er der kender til en kogekone, i eller i området af Herning, der laver enormt lækkert mad til en "fair" pris? Og nogen erfaringer, både gode og dårlige er også velkomne. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.. det var lige sådan en tråd jeg ledte efter, jeg står selv og mangler det samme.. Ærgerligt du ikke har fået nogle svar! :)

Hehe.. Ja der har sgu ikke været så meget gang i den, her....

Men vi har til gengæld fundet en slagter der laver pattegris og buffet, og så har vi fået et par "piger" til at styre det køkkenet. Så der er i princippet styr på det nu :)

Men håber da du finder ud af noget. Du skal jo alligevel giftes en uge før os :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er tre i Herningområdet, som ikke kan finde kogekoner eller lignende? Kan det passe? Synes cateringfirmaer er ret dyre i fht. hoteller.

Jeg personligt har haft meget svært ved det. Men jeg synes vi har fundet en fairpris for lækker mad ved Slagter Lange.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er det særlige ved "kogekoner" at de typisk ikke får deres jobs via hjemmesider og internetportaler men via mund til mund metoden, via netværk og nogle der kender nogle. Ofte er en del af deres netværk de lokale forsamlingshus og selskabslokaler. Det kan derfor være en god ide at tage kontakt til dem og forhøre sig. Det "kogekonerne" kan som de fleste cateringfirmaer ikke kan er at lave individuelle menuer helt efter folks valg (og egne råd/anbefalinger). Samtidig laver de det tit på stedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om hun vil kalde sig selv for kogekone, men Kirsten Videbæk som står for maden i Skibbild Nøvling hallen, har jeg hørt fra mange kolleger laver rigtig god og dejlig mad. Hun er derudover meget billig, og kommer selv og er i køkkenet. Så hende får I lige et link til:

http://www.snicafeteria.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer