BrideToBe88

Hjælp til bordpynt sort/hvid/sølv tema - kommenter min opdækning

12 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg er så kommet dertil hvor jeg begynder at øve mig på borddækning, så jeg kan få købt de sidste ting ind.

Jeg er bare slet ikke tilfreds, men er så ide forladt i forhold til det her - jeg er slet ikke kreativ.

Kom gerne med jeres ideer.

Bordene er lige så store som I kan se på billedet, blot skal der sidde tre personer på hver side. Der er billeder af ideer til receptionen om eftermiddagen (skal holdes i en lille sal i samme forsamlingshus) samt billeder af ideer til opdækning til middagen.

Kongekronerne skal jeg have blomster i magen til min brudebuket - de skal stå i "samlingen" af to borde.

post-63617-0-97970800-1372237593_thumb.j

post-63617-0-74907500-1372237599_thumb.j

post-63617-0-59349200-1372237605_thumb.j

post-63617-0-69343000-1372237612_thumb.j

post-63617-0-12987600-1372237620_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Jeg ved bare ikke om det ser for tomt ud? Havde tænkt noget drys eller lignende over bordet. Men ved ikke om det skal være kun på spejlet eller over det hele. På denne måde bliver der også i alt ca. 50 bloklys - er det ikke alt for mange til en fest?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er kongekronerne fine :-)

En idé til lidt ekstra, og gratis, kunne være at lægge et efeu-blad under hver lys, så de stikker lidt udenfor lyset (eller blot et enkelt af lysene) og så lægge efeu-ranker på bordene også. Hvis du har ekstra af de hvide blomster, kunne du også lægge lidt af dem på spejlet og stikke dem ind ved efeu-rankerne på bordene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er super flot!

Minder meget om min bordækning der bare var omvendt (sorte duge osv.)

Og jeg synes det er en fordel at holde det "simplelt" for bordet skal nok blive fyldt i løbet af aftenen og det er træls ikke at have plads til at lægge sin serviet osv.

Håber i får en fantastisk dag.

Vh Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomsterne får jeg bare købt rigeligt af, så det kunne godt være en mulighed.. Men selvfølgelig kunne man lige stikke lidt blade ind under.. Super god ide!! :) Jeg overvejede også at droppe ikea vaserne til receptionen og så bruge en troldegren og spraymale sort og hænge nogle trådkugler i sølv eller hvid op i.. Hvad tror I er bedst? Vaserne eller troldegrenen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer