GinnieB

Ginnie & Jesper ♥ Vores fantastiske dag

132 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Lille hygge-overraskelse fra Jespers forældre

Ind i mellem nogle af alle vores taler, havde Jespers forældre aftalt med af vores andre gæster, at han skulle have sin guitar og dejlige sangstemme med, så som et lille hygge-indslag, spillede han 3-4 sange for os og vores gæster. Dumt nok kan hverken Jesper eller jeg huske, hvilke sange det var, men vi husker begge det var smadder dejligt at sætte sig tilbage, og nyde et par gode sange, sunget af en af vores gæster, som altid har betydet utrolig meget for Jesper. Det var et fantastisk indslag!!

post-62067-0-24229400-1377169591_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da en overraskelse der vil noget (måske ikke lige så stor som den med rejsen). Når de har aftalt det med nogle af de andre gæster har de formentlig også involveret toastmasteren (som så har klaret den med feststedet) og sådan skal det også være. :lol: Ellers kunne det nemt give problemer med tidsplanen, feststedet og plads. Skulle lige til at fortælle en "sjov historie" men den hører ligesom ikke hjemme her. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

To af mine pigers "hatte-leg"

Mine to bedste og kæreste veninder, havde slået hovederne sammen, og lavet en lille leg til os. Det gik ud på, Jesper og jeg skulle sætte os op til dem og med ryggen til hinanden, så ville vi få stille nogle spørgsmål omkring, hvor enige/hvor godt vi kendte hinanden. Vores svar skulle ske via hatte, og svarede man Jesper, skulle man putte en blå hat på hovedet, og svarede man mig, skulle man putte en lyserød hat på hovedet. Det var super sjovt, i sær fordi vi jo ikke kunne se hvad den anden svarede, så vi kunne kun høre på gæsternes reaktioner, om hvad den anden svarede :biggrin:

Der kommer en video, så gider ikke sidde og skrive alle spørgsmålene - det er hyggeligere at se dem, men billeder får I lige alligevel :happy::biggrin:

post-62067-0-75739700-1377171764_thumb.j

post-62067-0-42795400-1377171770_thumb.j

post-62067-0-20237100-1377171776_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da en overraskelse der vil noget (måske ikke lige så stor som den med rejsen). Når de har aftalt det med nogle af de andre gæster har de formentlig også involveret toastmasteren (som så har klaret den med feststedet) og sådan skal det også være. :lol: Ellers kunne det nemt give problemer med tidsplanen, feststedet og plads. Skulle lige til at fortælle en "sjov historie" men den hører ligesom ikke hjemme her. :lol:

Hehe, ja det var super fedt, at der var noget andet udover talerne - det var møg fedt! :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toastmasterens tale aka verdens fedeste tale

Den sidste tale på programmet, var vores fantastiske toastmaster, Sune. Sune er til dagligt dansklærer, og det gjorde han brug af, da han skulle skrive vores tale - og nu hold op et godt job han havde gjort. Alle elskede den tale, og og han læste den også bare perfekt op! Jeg vil altid elske den mand for det fantastiske job han gjorde som vores toastmaster og den tale, vi fik på vores bryllupsdag.

Desværre er denne tale den eneste ( :( ) som ikke er blevet optaget på film, men fik den på skrift, så I skal da hverken snydes for talen eller billeder :happy:

Hvad nu hvis Jesper pludselig blev brøndbyfan

Ville Ginnie så springe i luften som en vulkan

Og låse ham ude på deres altan

Efter et hårdt spark i hans… kønsorgan

Hvad nu hvis Jesper hele tiden har været brøndbyfan

Og fra starten har det været hans masterplan

Først at fortælle det efter vielsesceremonien

Måske I ville få lidt svært med at finde melodien

Hvad nu hvis Jesper ofte i ansigtet malede sig gul og blå

Ville han så være til at stole på?

Ville Ginnie tænke: Hvad var det lige jeg overså

Jeg troede han var til HVID og blå

Hvad nu hvis Jesper fik tatoveret Per Bjerregaard på sit inderlår

Ville Ginnie stadig synes, at han er et særdeles godt skår?

Eller ville hun langsomt kvæle ham med sit FCK-pudevår

Mens hun mumlede sit fadervor

Hvad nu hvis Jesper var brøndbyfan, hvordan ville Ginnies facebookstatus så se ud

”Vågnede op bryllupsmorgen og flippede ud – så nu er jeg allerede blevet singlebrud

Da jeg har nakket min mand med et riffelskud

Eller ville der stå: ”Kærligheden overvinder NÆSTEN alt

Har nu sendt min mand på psykopatanstalt”

Hvad nu hvis Jesper var brøndbyfan

Ville I så have råd til bryllupskagen

Jeres økonomi ville være et værre roderi

Det er ikke billigt med romerlys og parterapi

Hvad nu hvis Jespers yndlingsspiller var Mike Jensen og ikke Grønkjær

Han ville nok ikke blive så populær

Ville Ginnie stadig synes, at Jesper var ekstraordinær spektakulær

Eller jagte ham gennem Amagercentret med et oversavet haglgevær

Hvad nu hvis Jespers yndlingstræner var Auri Skarbalius

Ville han så stadig få lidt aftennus

Det ville nok ikke være et kæmpe plus

Og Ginnie ville drukne sine sorger med en flaske spiritus

Og en aften i byen med Andreas Cornelius

Hvad nu hvis Jesper foretrak Brøndby stadion frem for Parken

Ville Ginnie så også kunne finde ham i H.C. Ørstedsparken

Ville han brænde sæder af og råbe skældsord mod stemningstribunen

Ville han så stadig få lidt nusseri under dynen?

Hvad nu hvis Jesper var brøndbyfan, ville det så være til irritation

Hvis han økonomisk havde hjulpet Brøndby med deres aktieemission

Ville Ginnie tage det som en stor provokation og råbe:

”DU HAR HJULPET DEM MED AT UNDGÅ 1.DIVISION, DIN KUJON!

HELE BRØNDYKLUBBEN ER JO EN STOR ILLUSSION”

Hvis Jesper var brøndbyfan, så havde I nok ikke mødt hinanden

Og måske begge to været lidt på spanden

Så lad os råbe ud i det ganske, danske land:

Jesper er heldigvis en FCK-MAND

Og Ginnie – tillykke – nu også din ÆGTEMAND

post-62067-0-16317100-1377271898_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudevals og dertilhørende

Dagen og aftenen gik jo hurtigt, og pludselig stod vi overfor brudevalsen. Jeg havde glædet mig voldsomt til denne dans, fordi jeg vidste hvor meget Jesper "frygtede" den :lol:

For nogle måneder siden vandt jeg nogle bøger, hvor jeg bl.a. valgte en bryllupsbog, hvori der lå en cd med brudevalsens musik. Jesper hader at danse, og havde udskudt at øve brudevalsen i laaang tid, men da det blev torsdag var han godt klar over, at han ikke længere kunne udskyde det, da jeg jo ikke ville være hjemme om fredagen. Vi satte musikken på og begyndte og øve, og jeg kunne godt trinene, og skulle derfor "bare" lære Jesper dem. Da vi havde øvet dansen i max 7 minutter eller sådan noget, mente han, at jaja - det kunne han da sagtens..

.. Det kunne han så ikke :lol: Hold kæft hvor jeg morede mig lørdag aften, da vi skulle danse foran vores familie og venner, og man kunne høre mig "1, 2, 3, 4" og "frem.. tilbage.. frem.. tilbage", og han kunne slet ikke finde ud af det - det var SÅ sjovt!! Men vi fik da danset rundt, og da vores gæster kom tættere og tættere på, fik Jesper lige hvisket i mit øre "Please hold godt fast på mig", for han vidste jo, at lige om lidt ville sokkerne blive klippet i stykker.. Vi holdt godt fast i hinanden, men lige lidt hjalp det selvfølgelig. Jesper fik klippet i strømperne, og mit smukke slør blev revet til uigenkendelighed. Må indrømme, at mit hjerte græd for mit slør, men jeg vidste jo det ville ske, og har jo selvfølgelig også gemt resterne :happy: På den anden side, var det faktisk rigtig rart at få det ud af håret :happy::)

post-62067-0-81058400-1377612764_thumb.j

post-62067-0-30838900-1377612776_thumb.j

post-62067-0-84899400-1377612770_thumb.j

post-62067-0-25557400-1377612868_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaveåbning

Da størstedelen af vores gæster jo tog hjem om natten, valgte vi selvfølgelig at åbne vores gaver, mens alle stadig var der, så de kunne få et ordentligt tak.

Da vi stod og pakkede gaver op, var der virkelig mange gange, hvor vi blev helt overvældet over, hvad vi fik og hvor mange penge folk havde brugt på os. Det var vi egentlig bare generelt hele dagen, og vi følte os ufatteligt taknemmelige over de dejlige mennesker, vi havde med til vores dag :heart:

Gaveliste

Omaggio vase

Bosch elpisker

Vin

250,-

Blomster + 200,-

Travelink gavekort på 1400,-

"Rejs med Baun" (gavekort til fodboldudebanetur med alt betalt)

Bog "Ølbrygning for begyndere" + Grand Cru opbevaringsglas + Rosendahl køkkenrulleholder + Rosendahl skål med låg + Rosendahl ovnfast fad

Speciel orkidé

Philips elpisker + Marie Sohl viskestykker

2 x Villa Collection bloklys

Gavekort til Imerco på 300,- + 2 x Piet Hein lysestager

Blomster + Rosendahl rødvinsglas + Rosendahl ovnfast fad m. låg

500,-

Georg Jensen "Leaf"-sæt

Stelton kagekniv med indgravering

500,-

1100,- + 3 Piet Hein lysestager

1000,-

Sæt á 4 Piet Hein Lysestager

1000,-

1000,-

Gavekort til Inspiration på 500,-

Gavekort til Inspiration på 500,-

Bosch elpisker

Georg Jensen "Leaf"

Stor Holmegaard glaslanterne

Piet Hein lysestager

Magnet knivophæng + Bodum elpisker

Spies gavekort på 2800,-

To signerede FCK-trøjer med "Brøchner" på ryggen og hhv nr. 7 (G) og 10 (J)

400,-

Hvide Menu Double lysestager

130 euro + 2 x badehåndlæder

Sæt af 3 Omaggio vaser

Forstørret billed af Jesper og jeg, fra før end vi var kærester, og hvor jeg sidder på hans skød og kysser ham på hovedet

1000,-

post-62067-0-22928900-1377614819_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En "gave" der først må åbnes om et år

Jeg havde egentlig lavet nogle hvide og blå kort, som skulle bruges som en anderledes gæstebog (kan ses her), men min mor havde spurgt, om hun ikke måtte få dem, og bruge dem til noget hemmeligt til brylluppet. Jeg var på daværende tidspunkt ikke sikker på, om jeg ville bruge dem som "gæstebog", så hvis hun kunne bruge dem til noget, så måtte hun gerne det - så dem fik hun.

Til brylluppet stiller hun sig så op, og fortæller vores gæster, at der ligger et kort under alles tallerkener, og at hun om lidt kommer rundt til hvert bord med kuglepinde, og at folk så skal skrive en hilsen til os fra vores bryllupsdag. Hun vil så senere komme og samle kortene ind, og så kommer de ned i en kasse, som der selvfølgelig er medbragt til festen, som endda var blevet udstyret med gavepapir (så fint :happy: ), hvori der i forvejen lå en flaske champagne og to champagneglas, og når alle kortene var blevet lagt i kassen igen, så ville låget blive skruet på igen, og så er det meningen Jesper og jeg skal åbne kassen på vores første bryllupsdag, drikke champagne og læse alle hilsenerne fra vores bryllup.

Jeg er VILD med det, og glæder mig som et lille barn til at kunne åbne kassen med min mand og blive taget tilbage til den dejligste dag i mit liv! :a1221: :loveshower:

Vi har senere hen besluttet, at vi til vores bryllupsdag, tager en weekendtur til Schæffergården, hvor brylluppet jo blev holdt, og tager vores kasse med derop :a1221:

post-62067-0-55591700-1377615687_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fest og dans

Da vi havde åbnet vores lækre gaver og været rundt hos alle og sagt tak på flere forskellige måder, kunne vi nu joine vores gæster på dansegulvet. Jeg og mine piger, underholdte hele festen, da vi havde bedt om en Spice Girls sang hos DJ'en, og vi ellers begyndte at danse og synge med.. - vi VAR Spice Girls :lol: :lol:

Der blev i hvert fald danset, drukket og hygget fuldt ud! :happy:

post-62067-0-12622400-1378547701_thumb.j

post-62067-0-44068100-1378547635_thumb.j

post-62067-0-31937700-1378547626_thumb.j

post-62067-0-24849000-1378547608_thumb.j

Ufatteligt trætte, men ufatteligt lykkelige :heart::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle lækre gaver!!

Og hvor er det altså en fin ide med kassen :loveshower:

Ja, det var super nice - glæder mig sååååå meget til at åbne den med Jesper :loveshower:

Stort tillykke med dagen! Det lyder som en virklig skøn dag, med en masse gode overraskelse! :loveshower:

Tusinde tak! Det kan jeg love dig for, det var det også!! :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Morgengaver gives

Da vores ur ringede søndag morgen, vågnede jeg med det største smil på læben. Jeg vendte mig om, og så at min mand havde et lige så stort et på hans, hvilket gav mig et endnu større smil på mine. Vi gav hinanden et stort kys, og så puttede jeg mig ind til ham. Jeg kan tydeligt huske, at jeg virkelig havde følelsen af "her kunne jeg ligge for evigt", og det var så dejligt! :a1221:

Jeg glædede mig så latterligt meget til at give Jesper hans morgengave, til at se hvad han sagde til det og om han kunne li' det, så da jeg lige fik slugt klumpen af "lad os ligge her i flere døgn", sprang jeg nærmest ud af sengen og hentede hans gave. Mens han pakkede den op, sad jeg og stirrede på ham, og kan huske jeg bed mig selv lidt i læben, fordi jeg var så spændt :lol: Han blev virkelig, virkelig glad for hans gave, og skjorten passede helt perfekt (hans morgengave kan I se her, hvis I ikke allerede ved det :) (har lige opdaget, at jeg har glemt at smide billede ind af de rigtige manchetknapper, men i hvert fald; manchetknapper med mine tommelfingres aftryk :happy: )).

Efter hans 20.000 kroners bombe, som han smed i hans tale, håbede jeg lidt, at han ikke ville komme med noget vildt overhoved, måske snarere bare en lille ting. Anyway, han rækker mig en flot indpakket, hård, aflang gave, og da jeg tager papiret af, er det en af de kendte aflange halskædeæsker. Da jeg åbnede æsken, lå der på ingen måde, hvad jeg havde forventet!!! Der lå nemlig et foldet papir. Lige lidt indskudt historie; da Jesper friede til mig, gjorde han det igennem en rebus på et papir - kan ses her). Lige lidt mere indskudt historie; min trofaste og elskede, men gamle, MacBook døde en langsom og smertefuld død omkring september sidste år, og lige siden havde jeg ikke snakket om andet, end hvor inderlidt jeg ønskede mig en ny. Back to original story; da jeg foldede papiret i smykkeæsken ud, blev jeg mødt af endnu en rebus:

post-62067-0-80261800-1378840097_thumb.j

Da jeg så det, begyndte jeg så meget at grine!! Jeg var vild med, at han endnu en gang gav mig en rebus, som jeg garanteret heller ikke kunne regne ud :lol: Jeg klarede dog denne rebus bedre selv, end med den første, og resultatet på den dejlige søndag-morgens-rebus var; et æble (EPLE), The White House (HUS/HUSET) = bær (BÆR), en bar (BAR) ? og endnu en gang måtte jeg jo ty til en heeeel masse "ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja". Min dejlige mand fortalte mig, at vi dagen efter ville tage ud og købe lige den Mac jeg ville have - det havde han jo også lige sparet op til :happy:

Hold nu op, hvor manden forkæler mig!! :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Morgenmad med overnattende gæster (+ endnu en lille overraskelse) + hjemme hos mine forældre



Lige inden vi skulle ned og have morgenmad vores overnattende gæster, skulle vi selvfølgelig have tøj og sko på - jeg fandt bare ud af, at jeg i min lykkerus over mit bryllup om fredagen, havde glemt at pakke sko til mig selv, så jeg havde kun mine bryllupssko. Det syntes mine fødder ikke var en voldsomt god idé, så jeg tog min mand i hånden, låste døren, gav ham et kram og et kys, og tøffede nedenunder til restauranten - i strømper :lol:


Vi kom nedenunder, og på dette tidspunkt var jeg egentlig glad for, at det ikke var mange der havde valgt at blive og overnatte, for det ville mit hoved nok egentlig være alt for træt til. Så selvom det kun var mine forældre, min storebror og en af hans, min og Jespers fællesvenner, min ene moster og onkel og et "reserve-forældre-par", var det helt perfekt, og vi kunne alle sidde ved det samme bord og hygge og snakke lidt. De var jo alle spændte på at høre om vores morgengaver, og hvordan vi havde oplevet vores store dag. Normalt snakker jeg meget - sådan, rigtig meget, men denne søndag morgen sagde jeg langt fra lige så meget som jeg plejer - jeg sad mest og smilede og kiggede på min mand, og smilede lidt mere. Følelsen af at være nygift sad godt og grundigt i mig.



Da vores gæster, og os selv, skulle til receptionen og checke ud, stod vores gæsters overnatning pludselig på, som om det var Jesper og mig der skulle betale det - det havde vi dog bare en klokkeklar (og desuden skriftlig) aftale på, at dette ikke var tilfældet. Lang historie kort; det endte med, at vores gæster ikke skulle betale for deres overnatning, fordi deres system fuckede lidt op - så det gjorde jo ikke noget for nogle på vores side af disken :biggrin: Vi får sagt godt farvel til gæsterne, og mens jeg og mine forældre pakker bilen med alle vores ting, er Jesper stadig ved receptionen - på dette tidspunkt ved jeg ikke helt hvorfor. Det fandt jeg så hurtigt ud af, for da vi er færdige med at læsse bilen, kommer Jesper ud med endnu en gave. Jeg er dog klar over, at den ikke er til mig fra ham, for han så lige så forvirret ud som jeg selv gjorde. Han fortæller, at det var en gave, som var blevet lagt i receptionen, og som vi skulle have når vi tog afsted deroppe fra - det viste sig at en morgengave fra alle Jespers bedste kammerater til os. Mens vi sad i bilen på vej med hjem til mine forældre for at hente gaver fra gårsdagens mere-end-vellykkede reception, åbner vi naturligvis vores gave. I den lå lidt slik, en flaske bailey og et navneskilt til vores dør. Jeg synes jo det var heeeeelt fantastisk, at se vores første navneskilt med fælles efternavn på, så jeg tror nok jeg fældede en lille tåre eller to :happy:



Før vi tog hjem til mine forældre, skulle vi lige hjem til os og bære gaver fra festen op i lejligheden. Et vennepar af min familie, som også havde været til festen, havde været så søde, at fylde deres bil med vores gaver, og komme og hjælpe med at bære dem op, dagen efter.


Da vi så kom hjem til mine forældre, havde min mors veninder gjort et SÅ flot stykke arbejde med, at rydde op efter alle var gået fra receptionen, og der var ingenting vi selv skulle rydde op eller gøre rent - det var SÅ dejligt!! Vi sad naturligvis og slappede lidt af, snakkede, og fik lidt koldt at drikke. Mens min mor og jeg kiggede gaverne igenne, læste kortene og pakkede det lidt sammen, tog min storebror, min far og Jesper, teltet ned i haven.





Da vi alle var tilpas nok trætte, tog Jesper og jeg mine forældres bil hjem, fyldt med gaver og blomster og kort og jeg ved ikke hvad :happy: . Hele vores spisestue/køkken og stue var PROPPET med bryllupsting; gaver, kjole, tøj, blomster osv osv osv, og det eneste vi gjorde var, at putte såååå meget på sofaen, og hygge røven ud af bukserne - vi havde en SÅ dejlig 'første dag som gift par'. Senere hoppede jeg i mit bryllupslingeri igen, lavede en entre til stuen, hvor Jesper lå, som sagde spar 2, og så havde vi vores bryllupsnat søndag aften - flere gange :lol: :lol: :bed: :a1093:



Søndag morgen


post-62067-0-43338100-1378843371_thumb.j




Søndag hos mine forældre


post-62067-0-10771100-1378843610_thumb.j


Mig i midten af de to bedste mænd i verden; min mand og min bror :heart:




Vores lejlighed pro wedding


post-62067-0-15763800-1378843467_thumb.j



Alle vores gaver, kort og blomster


post-62067-0-28207900-1378843414_thumb.j



post-62067-0-71975500-1378843388_thumb.j



post-62067-0-65859100-1378843398_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det hyggeligt med alle de billeder !! :D og hvor var du smut i din kjole .. :')

Ja, jeg ved jo at forummet generelt er glade for billeder, så det skal der da være :happy:

og tusinde tak!! :blush::happy::kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ginnie

Tusind tak fordi du ville dele jeres store dag med os - det har været en fornøjelse at læse og se alle de smukke billeder

Iih, tusinde tak! Det er dejligt at høre, og er glad for du siger det!! :):happy: :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Andet - Fotobog

Det havde hele tiden været min plan, at jeg ville sidde og nusse med at lave en fotobog over nettet, og bestille den så snart den var færdig. Heldigvis havde Groupon et fantastisk tilbud, så jeg kunne betale 249,- for 100 siders "Prestige Fotobog" hos Photobox, i stedet for de normale 857,-, og endte med at betale i alt 328,-. Ja tak!! :biggrin:

Bogryggen, forsiden og bagsiden

post-62067-0-72511800-1379273025_thumb.j

post-62067-0-75171200-1379273046_thumb.j

post-62067-0-42528900-1379273082_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer