Dobbeltbrud

Dobbeltbrud - (339) Efterstress og forsinket beretning

339 indlæg i dette emne

Tillykke med jeres store dag! Håber at alt bliver som i ønsker.. :loveshower:

kæmpe tillykke med dagen :loveshower: håber i får en helt fantastisk og uforglemmelig dag

Stort tillykke med denne store dag :cheerleader3:

Håber I får en helt fantastisk dag :loveshower:

Stort tillykke med brylluppet... Håber i får en pragtfuld dag fyldt med kærlighed og glade mennesker... :)

Kæmpe stort tillykke :-) Håber i får en helt igennem fantastisk dag/aften :-)

Stort tillykke med i går! Håber, I havde en dejlig dag :)

Stort tillykke :)

Se næste

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SNEAKPEAK

1000 tak piger :)

Det var vidunderligt og jeg glæder mig til at dele det hele med jer :)
Det har været meget overvældende og med 2 sensitive børn, 2 sensitive voksne, skolestart i 1. klasse mandag og det møde med skolen vi har bedt om siden efteråret mandag, har vi bare haft behov for afslapning. Jeg har været på vej herind 100 gange, men kunne ikke overskue at begynde på beretningen, men jeg lover at den kommer :)
Indtil da kan I få et enkelt lillebitte sneakpeak :)

1zczgac.jpg

wupdt3.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puuuh - det går altså langsomt med beretningen lige for tiden.. der er simpelthen SÅ meget der skal ordnes...

Min lille Simon fylder 5 år d. 7. september, så jeg har været igang med fødselsdagsinvitationer og er endelig blevet færdig i dag :)

Mit studie starter op på fredag igen og jeg søger og søger efter praktikplads til efteråret..

Vores hus er stadig fyldt med bryllupsnips og vi har endnu ikke haft kræfterne til at komme til bunds i det..

MEN nu håber jeg snart at vi kommer lidt videre og vi skal jo også have gang i takkekortene :wink: det går dog ganske langsomt fremad det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fine sneakpeaks, jeg glæder mig til at se mere! :)

Tak skal du have :)

Jeg er begyndt på min beretning, hvor der også er masser af billeder :) Linket ligger her i tråden, jeg får det også lige sat i min signatur en af dagene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer