Dobbeltbrud

Dobbeltbrud - (339) Efterstress og forsinket beretning

339 indlæg i dette emne

Hold da op det rykker herinde!

Jeg er vild med konceptet om vaser som bordkort, det er altså godt fundet på! Det er et rigtig fint kagesæt! Og et fantastisk lommetørklæde din mormor har lavet! Sikke nogle detaljer! Og sæbeboble maskinen på stativ er da et hit, jeg er også helt tosset med sæbebobler! Det lyder som et kæmpe arbejde med den billedvæg, men flot er den blevet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, hvor sker der meget herinde! Jeg har lige fundet ud af at jeg aldrig rigtigt har opdaget din tråd, selv om vi endda skal giftes samme dag! Det er en fejl! :) Hvor har i mange flotte ting, jeg kan jo slet ikke kommentere på det hele... Men især bordkortsvaserne synes jeg bare er rigtig fede! Og jeg føler mig da helt bagefter, med alle de ting i allerede har styr på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op en masse fine ting og sager du får lagt billeder op af...

Super fedt med sæbebobbel maskine, det skal nok give nogle fede billeder.. :)

Og sikke et fint lommetørklæde din farmor har lavet, det er meget smukt med den kant.. :)

Det skal nok blive super godt og gennemført jeres bryllup.. ;) nu nærmer det sig... :)

1000 tak - ja nu begynder jeg også selv så småt at tro på det :)

Ja lommetørklædet er bare SÅ fint, min mor fandt det da vi flyttede min farmor og farfar i ældrebolig for 1½ år siden og nu da min farmor ikke er her mere, betyder det bare endnu mere :loveflag:

Jeg tror ( og håber) også at det bliver super fedt med boblerne, de billeder er jeg meget, meget spændt på :)

Håber også at tingene spiller sammen når det hele bliver stillet op, så det ser gennemført ud fremfor overpyntet og så håber jeg ikke at der er nogen der føler at de mangler noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor har du bare haft gang i en hel masse. Det ser så godt ud. Nu er der jo ikke så længe til min fødselsdag heller.. :tunge:

Det er en rigtig god ide med stativet og sæbeboblerne. Du kan jo også overveje om den skal være en del af mulighederne til fotovæggen. Jeg synes det er så godt fundet på.

2nulkwg.jpg

Smykker

Min halskæde, som er indkøbt til lejligheden, men som jeg valgte også at bære ved min farmors bisættelse, fordi den så på en måde bærer hende med mig ved brylluppet

2rcojy9.jpg

På billedet er også min ankelkæde – something blue – min søster bar en halskæde, et armbånd og en ring med blå sommerfugle ved mine forældres bryllup. Armbåndet og halskæden har gemalen omdannet til en ankelkæde jeg kan have på og så laver han det om bagefter igen, så det er som før J

2eyfiog.jpg

Husk at overveje om du skal have rødt med dig på dagen også. Og så et lille tip, tasken bærer du ikke ved vielsen, så huske at sørge for at alle tingene er noget du har på så det ikke ligge og griner af dig i tasken.

Der er også den sidste tradition, hvor det sidste sting skal tages på dagen i kjolen. Du må IKKE selv sy det for "hvert sting du selv syr i kjolen, er en tåre i ægteskabet."

Det er jo noget sludder og hvem siger at det ikke kunne være glædestårer? haha.

Jeg valgte at følge alt til punkt og prikke, men nu mest fordi jeg synes det var hyggeligt med traditionerne. (-og så sagde jeg at hvis det kunne give mere held, så var jeg da villig til hvad som helst, for det kan vi da i den grad godt bruge.) :wink:

Det nye er jo kjole og sko (og flere andre ting, så den er i vinkel. Noget gammelt er lommetørklædet som kommer i kavalergangen :wink: men også min ankelkæde er jo gammel, da mine forældre blev gift i 82, så den er 32 år :)

Blåt er jo så ankelkæden og lånt er det lille spænde fra min datter som bliver gemt i frisuren :) Men det er rigtigt nok, jeg har netop selv tænkt det med tasken og derfor besluttet at have lommetørklædet i kavalergangen :)

Inspireret af dig overvejer jeg t få min mor til at tage et sting i kjolen på dagen, men det er ikke besluttet endnu ;) Rødt har jeg jo først for nylig hørt om og der voterer juryen stadig :lol::floejt:

Jeg er også meget til traditioner og så alligevel ikke helt - jeg laver meget min egen version af tingene og holder jo også nu bryllup efter 10 års ægteskab, så på den måde kan man jo sige at jeg allerede har f*cket det hele op på forhånd :floejt:(y) men jeg takker dog alligevel for dine tips, som jeg sætter stor pris på :loveboard: Du har allerede inspireret mig meget og havde jeg set din slikbuffet i bedre tid, havde vi også haft en Line-inspireret en af slagsen :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op det rykker herinde!
Jeg er vild med konceptet om vaser som bordkort, det er altså godt fundet på! Det er et rigtig fint kagesæt! Og et fantastisk lommetørklæde din mormor har lavet! Sikke nogle detaljer! Og sæbeboble maskinen på stativ er da et hit, jeg er også helt tosset med sæbebobler! Det lyder som et kæmpe arbejde med den billedvæg, men flot er den blevet!

Hæhæ - ja det gik pludselig stærkt :wink:
Hvor er jeg glad for at du synes om mine bordkort, dem har jeg været SÅ spændt på - jeg tænkte LÆNGE over hvordan vores bordkort skulle være og har haft mange ideer ind over, uden helt at blive tilfreds, men da en bruger herinde så havde sådan en stak vaser billigt til salg, så vidste jeg med det samme at de skulle være mine bordkort med slikkepindene i, som var købt for længst :)

Kagesættet og lommetørklædet er også nogle af de ting vi er rigtig, rigtig glade for :)
Uh ja, sæbeboblerne - det bliver fedt tror jeg :)
Ja fotovæggen var et stort arbejde, men hold op hvor kan jeg bar lige forestille mig at den bliver et hit :) (og så synes jeg også at den er blevet rigtig fin, men min søde M. bliver så forlegen når jeg roser ham for den :loveboard:

Hold da op hvor I rykker her til sidst... Det bliver super fint

Ja nu sker der endelig noget :) Jeg håber du får ret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw, hvor sker der meget herinde! Jeg har lige fundet ud af at jeg aldrig rigtigt har opdaget din tråd, selv om vi endda skal giftes samme dag! Det er en fejl! :) Hvor har i mange flotte ting, jeg kan jo slet ikke kommentere på det hele... Men især bordkortsvaserne synes jeg bare er rigtig fede! Og jeg føler mig da helt bagefter, med alle de ting i allerede har styr på :)

1000 tak - hvor er du sød :)

Ja jeg har jo så heller ikke fået tjekket din tråd ud, men det går jeg igang med i aften tror jeg :)

Jeg er rigtig glad for at du kan lide vaserne, de var et stort arbejde og lidt et sats :)

Jeg føler faktisk at vi er bagud og har sindssygt travlt for at nå det hele, men nu skal jeg så også selv lave bryllupskagen og mange andre DIY ting og så FÅR man jo travlt :wink: men jeg glæder mig til at tjekke din tråd ud og se hvad I har fundet på :)

Nu er der jo kun 3 uger til vores store dag - kan du mon mærke sommerfuglene i maven endnu??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudekjole problemer

Brudekjolen kom jo tidligt i hus, da jeg gerne ville kunne afstemme alt andet efter den.

Desværre havde jeg en ret grim oplevelse da jeg skulle hente den her i maj, for den kunne ikke længere lukkes… jeg forstod ingenting, for alt mit andet tøj passer og jeg har ikke taget på ifølge vægten.. men lukkes kunne den ikke og noget måtte gøres…

Derudover skulle den lægges op, hvilket jeg havde vist hele tiden.

Min mor er for et par år siden begyndt til syning og vi regnede med at hun MÅSKE kunne lægge kjolen op og det talte vi om da vi købte den.

Damen i forretningen sagde at det var SÅDAN en nem oplægning og det kunne hun sagtens!!!

Derudover talte hun om hvor lækker kjolen var til mig og at den var så pæn og ren i kanten og at det var silke osv.

Hun var meget flink og venlig og vi endte jo også med at købe kjolen – MEN

Da jeg kom efter kjolen ¾ år senere kunne det ikke gå hurtigt nok med at få mig ud af døren.

Det var tydeligt at nu hvor kjolen var købt og betalt, sluttede servicen.. hun kunne godt huske mig og fastholdt at det var en super nem oplægning, derudover var det SÅ nemt at lave snøreryg i den i stedet for lynlåsen, hvilket ville gøre at jeg igen kunne passe den.

Nu er jeg jo ikke den slankeste brud og derfor var det jo også et stort slag i ansigtet at kjolen ikke passede, men hun gjorde bestemt heller ikke sagen bedre med sine kommentarer – rynkede bryn og jeg ved ikke hvad.. jeg følte mig så grim, fed og ked af det da jeg gik derfra og har end ikke haft mod på at skrive om det herinde..

Jeg har hele tiden drømt om snøreryg, men det koster jo hvis ikke man kender nogen der kan lave det og det var bestemt heller ikke en rar måde at blive smidt ud af den i øvrigt GLOHEDE forretning på.

Det værste var næsten at jeg blev ved med at takke ekspedienten for hjælpen – jeg kunne ikke andet, jeg var lamslået..

Jeg var tæt ved at opgive alting, da jeg på ingen måde havde lyst til at blive gift i den kjole efter den oplevelse og absolut heller ikke havde råd til en ny og det blev et par tunge uger at komme igennem..

Jeg satte min mor ind i sagen og vi aftalte at jeg skulle tage kjolen med ud til dem og hoppe i den, så vi kunne se hvor slemt det var.

Da jeg hoppede i kjolen ude hos min mor og far, gik der ikke lang tid før jeg blev endnu mere ked af det og frustreret over min kjole og havde lyst til bare at aflyse alting.. jeg kunne nemlig meget tydeligt høre på min mor at hun SLET ikke havde mod på den opgave hun stod overfor..

En uge mere passerede og jeg gik bare med en klump i maven og kunne slet ikke finde glæden ved hverken bryllup eller kjole L

Så ringede min mor og fortalte at hun havde lavet en aftale med en skrædder som MÅSKE ville tage opgaven, men hun ville ikke love noget.. Jeg skulle være derinde en fredag morgen kl. 8 SHARP – normalt åbnede de slet ikke så tidligt, men hun havde indvilget i at mødes med mig og se om hun ville tage opgaven.

Jeg krydsede alt hvad krydses kunne, inden jeg kørte hjemmefra den morgen og heldigvis tog hun opgaven.

Hun var dog meget undrende over den besked jeg havde fået, da dette var en af de rigtig svære oplægninger, grundet mange lag og en runding foran.

Hun endte med at bruge 9 timer på min kjole, for at lægge den op, lave snøreryg, et par indsnit foran ved barmen, som pludselig gabte da der kom snøreryg i stedet for lynlås, en indvendig elastik som giver mig lidt ekstra talje og en strop til at hænge slæbet i når jeg ”tuller” rundt – det blev en dyr omgang, som mine forældre heldigvis betalte, men jeg har så dårlig samvittighed over at de skulle bruge så meget ekstra, nu de også har betalt kjolen..

I mandags skulle jeg endelig hente den og jeg fik prøvet den og fik taget et par billeder. Selvom jeg ikke havde sovet meget, mit hår ligner l*rt og kjolen ikke er strammet helt ind, så er jeg alligevel glad når jeg ser på billederne. Jeg er blevet glad for kjolen igen og glæder mig til at vise den frem meget snart, men øv en træls oplevelse..

PS – Skrædderen havde pillet mærket ud, for at det ikke skulle genere mig – det fik jeg med sammen med den nederste kant (som i øvrigt på mystisk vis var blevet sort i tiden fra jeg købte kjolen til jeg hentede den – trods det at den netop hang hos dem for at være beskyttet) og så læste jeg lige at den er af 100% polyester – selvom sælgeren stod og bildte os ind at det var silke… Jeg er SÅ vred og skuffet på den mæfikke i brudekjoleforretningen – SÅ vred!!!

Her kommer lige et par billeder fra jeg hentede kjolen J

1z5hums.jpg

214xd7d.jpg

263ya6a.jpg

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, sikke en oplevelse! :td: Det er simpelthen utroligt, hvad brudekjolesælgere kan komme afsted med!! "Bare" fordi de sælger brudekjoler! Man skulle jo mene at de var særligt forpligtede til at yde en god og retfærdig behandling, når nu man lægger så mange penge hos dem, men det virker ikke altid til at være tilfældet. Dejligt at du fik lagt den op og rettet til - den sidder rigtigt godt på dig! Og sikke nogle smukke perlebroderinger! :)

Mht. sommerfuglene i maven, så ja, jeg glæder mig sindsygt meget! Og jeg skal nok nå at blive lidt nervøs også, men er det ikke så meget endnu :happy: Men hvor er det vildt og skønt at tænke på at om tre uger er vi blevet gift og skal nok til at spise middag!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DU har absolut intet at være ked af med den kjole. Du er så smuk i den. Og de penge den skrædder har kostet er givet godt ud, for nøj hvor sidder den kjole bare flot på dig. Lad ikke vrede overskygge hvor smuk du er i den kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudekjole problemer

Brudekjolen kom jo tidligt i hus, da jeg gerne ville kunne afstemme alt andet efter den.

Desværre havde jeg en ret grim oplevelse da jeg skulle hente den her i maj, for den kunne ikke længere lukkes… jeg forstod ingenting, for alt mit andet tøj passer og jeg har ikke taget på ifølge vægten.. men lukkes kunne den ikke og noget måtte gøres…

Derudover skulle den lægges op, hvilket jeg havde vist hele tiden.

Min mor er for et par år siden begyndt til syning og vi regnede med at hun MÅSKE kunne lægge kjolen op og det talte vi om da vi købte den.

Damen i forretningen sagde at det var SÅDAN en nem oplægning og det kunne hun sagtens!!!

Derudover talte hun om hvor lækker kjolen var til mig og at den var så pæn og ren i kanten og at det var silke osv.

Hun var meget flink og venlig og vi endte jo også med at købe kjolen – MEN

Da jeg kom efter kjolen ¾ år senere kunne det ikke gå hurtigt nok med at få mig ud af døren.

Det var tydeligt at nu hvor kjolen var købt og betalt, sluttede servicen.. hun kunne godt huske mig og fastholdt at det var en super nem oplægning, derudover var det SÅ nemt at lave snøreryg i den i stedet for lynlåsen, hvilket ville gøre at jeg igen kunne passe den.

Nu er jeg jo ikke den slankeste brud og derfor var det jo også et stort slag i ansigtet at kjolen ikke passede, men hun gjorde bestemt heller ikke sagen bedre med sine kommentarer – rynkede bryn og jeg ved ikke hvad.. jeg følte mig så grim, fed og ked af det da jeg gik derfra og har end ikke haft mod på at skrive om det herinde..

Jeg har hele tiden drømt om snøreryg, men det koster jo hvis ikke man kender nogen der kan lave det og det var bestemt heller ikke en rar måde at blive smidt ud af den i øvrigt GLOHEDE forretning på.

Det værste var næsten at jeg blev ved med at takke ekspedienten for hjælpen – jeg kunne ikke andet, jeg var lamslået..

Jeg var tæt ved at opgive alting, da jeg på ingen måde havde lyst til at blive gift i den kjole efter den oplevelse og absolut heller ikke havde råd til en ny og det blev et par tunge uger at komme igennem..

Jeg satte min mor ind i sagen og vi aftalte at jeg skulle tage kjolen med ud til dem og hoppe i den, så vi kunne se hvor slemt det var.

Da jeg hoppede i kjolen ude hos min mor og far, gik der ikke lang tid før jeg blev endnu mere ked af det og frustreret over min kjole og havde lyst til bare at aflyse alting.. jeg kunne nemlig meget tydeligt høre på min mor at hun SLET ikke havde mod på den opgave hun stod overfor..

En uge mere passerede og jeg gik bare med en klump i maven og kunne slet ikke finde glæden ved hverken bryllup eller kjole L

Så ringede min mor og fortalte at hun havde lavet en aftale med en skrædder som MÅSKE ville tage opgaven, men hun ville ikke love noget.. Jeg skulle være derinde en fredag morgen kl. 8 SHARP – normalt åbnede de slet ikke så tidligt, men hun havde indvilget i at mødes med mig og se om hun ville tage opgaven.

Jeg krydsede alt hvad krydses kunne, inden jeg kørte hjemmefra den morgen og heldigvis tog hun opgaven.

Hun var dog meget undrende over den besked jeg havde fået, da dette var en af de rigtig svære oplægninger, grundet mange lag og en runding foran.

Hun endte med at bruge 9 timer på min kjole, for at lægge den op, lave snøreryg, et par indsnit foran ved barmen, som pludselig gabte da der kom snøreryg i stedet for lynlås, en indvendig elastik som giver mig lidt ekstra talje og en strop til at hænge slæbet i når jeg ”tuller” rundt – det blev en dyr omgang, som mine forældre heldigvis betalte, men jeg har så dårlig samvittighed over at de skulle bruge så meget ekstra, nu de også har betalt kjolen..

I mandags skulle jeg endelig hente den og jeg fik prøvet den og fik taget et par billeder. Selvom jeg ikke havde sovet meget, mit hår ligner l*rt og kjolen ikke er strammet helt ind, så er jeg alligevel glad når jeg ser på billederne. Jeg er blevet glad for kjolen igen og glæder mig til at vise den frem meget snart, men øv en træls oplevelse..

PS – Skrædderen havde pillet mærket ud, for at det ikke skulle genere mig – det fik jeg med sammen med den nederste kant (som i øvrigt på mystisk vis var blevet sort i tiden fra jeg købte kjolen til jeg hentede den – trods det at den netop hang hos dem for at være beskyttet) og så læste jeg lige at den er af 100% polyester – selvom sælgeren stod og bildte os ind at det var silke… Jeg er SÅ vred og skuffet på den mæfikke i brudekjoleforretningen – SÅ vred!!!

Her kommer lige et par billeder fra jeg hentede kjolen J

1z5hums.jpg

214xd7d.jpg

263ya6a.jpg

Hold da op, for en træls oplevelse... Det er da ingen måde at behandle kunder på ! Fy, jeg havde blevet gal..

Godt det hele fik en god slut, og du ser så stunning ud i den kjole!! Meget smuk kjole og kvinde :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ked af din oplevelse med kjolen. Det var da rigtig godt at du fik den rettet og at du nu ser SUPER smuk ud i den. 9 timer er MEGET længe at bruge på en oplægning men kjolen er altså bare smuk nu.

Jeg synes det var så synd for dig at du ikke havde lyst til at skrive om det, imens det stod på, for opbakningen havde helt sikkert været tilstede. :loveflag:

Når brylluppet er ovre så synes jeg virkelig du skal kontakte sælgeren og klage over både behandlingen og kjolens tilstand OG at du blev "gennet" ud når du faktisk slet ikke var i retningen af at være tilfreds. Giv en nedtur til hende på trustpilot nu du er i gang og fortæl din historie.

Nå men tilbage til det positive. Den kjole er så flot og du ser rigtig glad ud i den. Den har meget fine detaljer og den sidder virkelig som skabt. Jeg håber at følelsen kan rystes af dig så du også selv kan forholde dig til den nu i stedet for som den "var" . :c166: smuk er den ihvertfald absolut. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og vigtigst....den kjole er så smuk til dig, den er helt perfekt

Når det så er sagt så er jeg super ærgelig på dine vegne over den behandling, vi hører alt for mange øv historier fra de brudebutikker, hele branchen burde tage et kig på deres serviceniveau

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op for en øv historie, det er bare så frækt at hun har løjet for jer! :shooter:

MEN hvor er det en smuk kjole, og hvor ser du flot ud i den! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

1000 1000 tak - det betyder bare rigtig meget for mig :)

Ja det er en rigtig træls historie, men heldigvis har den fået en lykkelig slutning og så får hun en rigtig dårlig bedømmelse på trustpilot når jeg lige får tid :wink:

Puh, sikke en oplevelse! :td: Det er simpelthen utroligt, hvad brudekjolesælgere kan komme afsted med!! "Bare" fordi de sælger brudekjoler! Man skulle jo mene at de var særligt forpligtede til at yde en god og retfærdig behandling, når nu man lægger så mange penge hos dem, men det virker ikke altid til at være tilfældet. Dejligt at du fik lagt den op og rettet til - den sidder rigtigt godt på dig! Og sikke nogle smukke perlebroderinger! :)

Mht. sommerfuglene i maven, så ja, jeg glæder mig sindsygt meget! Og jeg skal nok nå at blive lidt nervøs også, men er det ikke så meget endnu :happy: Men hvor er det vildt og skønt at tænke på at om tre uger er vi blevet gift og skal nok til at spise middag!!! :loveshower:

Ja det har du ret i - jeg har oplevet rigtig god service i forretninger hvor jeg har lagt ingen eller få penge, så jeg har da en klar forventning om at en forretning med så dyre og vigtige varer giver en bare nogenlunde OK service...

Dejligt at høre at du kan lide den, jeg synes også at den er virkelig smuk - klassisk uden at være kedelig, pyntet uden at være overpyntet :)

Ja mine sommerfugle pt. er nok også mest møntet på om jeg nu når alt hvad jeg har sat mig for at nå, jeg ar lovet mig selv at når vi når til dagen, så vil jeg tage det roligt og nyde dagen, ligegyldigt hvad der sker, så jeg håber at jeg kan leve op til det, selvom det er svært når man lider af angst og derfor har et stort kontrolbehov :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU har absolut intet at være ked af med den kjole. Du er så smuk i den. Og de penge den skrædder har kostet er givet godt ud, for nøj hvor sidder den kjole bare flot på dig. Lad ikke vrede overskygge hvor smuk du er i den kjole.

1000 tak :) Dejligt at høre - jamen jeg er enig i at pengene er givet godt ud, jeg har bare dårlig samvittighed fordi jeg ved at mine forældre ikke lige havde kalkuleret med en ekstra udgift på 2200kr og vi har ikke råd til at tage den selv :(

Men jeg er virkelig glad for at den sidder nu og håber også at vores gæster og især min mand vil elske den :)

Brudekjole problemer

Hold da op, for en træls oplevelse... Det er da ingen måde at behandle kunder på ! Fy, jeg havde blevet gal..

Godt det hele fik en god slut, og du ser så stunning ud i den kjole!! Meget smuk kjole og kvinde :D

10000 1000 tak - du aner ikke hvor meget det betyder for mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er jeg ked af din oplevelse med kjolen. Det var da rigtig godt at du fik den rettet og at du nu ser SUPER smuk ud i den. 9 timer er MEGET længe at bruge på en oplægning men kjolen er altså bare smuk nu.

Jeg synes det var så synd for dig at du ikke havde lyst til at skrive om det, imens det stod på, for opbakningen havde helt sikkert været tilstede. :loveflag:

Når brylluppet er ovre så synes jeg virkelig du skal kontakte sælgeren og klage over både behandlingen og kjolens tilstand OG at du blev "gennet" ud når du faktisk slet ikke var i retningen af at være tilfreds. Giv en nedtur til hende på trustpilot nu du er i gang og fortæl din historie.

Nå men tilbage til det positive. Den kjole er så flot og du ser rigtig glad ud i den. Den har meget fine detaljer og den sidder virkelig som skabt. Jeg håber at følelsen kan rystes af dig så du også selv kan forholde dig til den nu i stedet for som den "var" . :c166: smuk er den ihvertfald absolut. :loveshower:

1000 tak Line :) Ja 9 timer er meget, men det var så også både oplægning hele vejen rundt ( også slæbet for at det skulle se ordentligt ud) , snøreryg, læg ved barmen og taljeelastik, samt en strop til at hænge slæbet i :)

Ja problemet med mig, er at når noget går mig på, så lukker jeg mig inde i mig selv, istedet for at komme ud med det.. det er noget jeg arbejder med, men det er svært at lukke op, da jeg rigtig, rigtig, ofte har oplevet at lukke op, for så at få en spand koldt vand i hovedet :(

Jeg kan desværre ikke overkomme at kontakte sælgeren pga. min angst - hvorfor jeg også bare stod og blev ved med at sige tak..... men hun får helt klart en omgang på truspilot efter brylluppet!!

Jeg tror jeg er nået til det punkt hvor jeg kan glæde mig over min kjole og det er bestemt også takket være jer herinde og jeres søde kommentarer - jeg føler virkelig at jeg er gennemgående grim og fed, men de søde kommentarer herinde hjælper en del, måske jeg en dag kan acceptere mig selv som jeg er, det ville være skønt :)

Først og vigtigst....den kjole er så smuk til dig, den er helt perfekt

Når det så er sagt så er jeg super ærgelig på dine vegne over den behandling, vi hører alt for mange øv historier fra de brudebutikker, hele branchen burde tage et kig på deres serviceniveau

1000 1000 tak :)

Det er jeg helt enig i, det burde de gøre, men heldigvis lykkedes det at få mig en kjole som er smuk og sidder godt og så håber jeg at nogen med mere mentalt overskud end mig tager kampen op med brudekjole-mæfikkerne :)

hold da op en oplevelse ...men hvor er den blevet flot efter du har haft den hos den anden skrædder

:loveshower: du kommer til at ligne en million

1000 tak Marie - det betyder rigtig meget for mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en oplevelse med den kjole. Dine flade sko, havde jeg som Brudesko havde dem på hele dagen, og havde ikke nået at gå dem ret meget til, min fik ingen vabler eller noget, de var dejlige at have på:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en oplevelse med den kjole. Dine flade sko, havde jeg som Brudesko havde dem på hele dagen, og havde ikke nået at gå dem ret meget til, min fik ingen vabler eller noget, de var dejlige at have på :)

Ja det var virkelig en træls oplevelse :(

Det var vist i øvrigt dig jeg købte skoene af fordi de ikke passede i størrelsen :wink: dejligt at høre at de var gode at gå i :)

Øv en dum historie med den kjole! :(

Ja ØV! :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en ærgerlig oplevelse. Jeg kan dælme godt forstå at du blev usikker og hele verden væltede.

Det der med vægten er skide hamrende svært! Selvom min vægt ikke forandrer sig, kan min krop godt finde på at fjerne cm. hist og her og til gengæld sætte dem andre steder (typisk foretrækker min krop så vinkeflæsk, maven og lårene... tak krop.. det er bare alle tiders.... hvad blev der lige af konceptet med at fjerne fra de nederen steder og placere i barmen??? .... ). Så jeg kan sagtens følge dig med din frustration over at kjolen så pludselig ikke passede.

Det rammer bare rigtig hårdt når man i forvejen er ked af sin vægt. Det burde en sælger i lige netop en brudeforretning have støre forståelse for.

Så ja.. Mæfikke er et mildt ord...

Når alt det er sagt, så synes jeg altså kjolen ser HELT og aldeles fantastisk ud på dig efter den har været forbi skrædderen. Du ser skøn ud og den fremhæver virkelig det smukkeste i dine former.

:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en ærgerlig oplevelse. Jeg kan dælme godt forstå at du blev usikker og hele verden væltede.

Det der med vægten er skide hamrende svært! Selvom min vægt ikke forandrer sig, kan min krop godt finde på at fjerne cm. hist og her og til gengæld sætte dem andre steder (typisk foretrækker min krop så vinkeflæsk, maven og lårene... tak krop.. det er bare alle tiders.... hvad blev der lige af konceptet med at fjerne fra de nederen steder og placere i barmen??? .... ). Så jeg kan sagtens følge dig med din frustration over at kjolen så pludselig ikke passede.

Det rammer bare rigtig hårdt når man i forvejen er ked af sin vægt. Det burde en sælger i lige netop en brudeforretning have støre forståelse for.

Så ja.. Mæfikke er et mildt ord...

Når alt det er sagt, så synes jeg altså kjolen ser HELT og aldeles fantastisk ud på dig efter den har været forbi skrædderen. Du ser skøn ud og den fremhæver virkelig det smukkeste i dine former.

:-)

1000 1000 1000 tak :)

Ja man er bare ekstra sensitiv når man i forvejen er overvægtig... men hvor er jeg glad for al den støtte herindefra og alle de søde kommentarer, det hjælper mig virkelig til at kunne glæde mig til familie og venner skal se mig i kjolen :)

Tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer