Dobbeltbrud

Dobbeltbrud - (339) Efterstress og forsinket beretning

339 indlæg i dette emne

Føler med dig! Og kender det desværre alt for godt......... Min bror og svigerinde har også meldt afbud, som er endt med statement: vi er ikke en del af hinandens liv fremadrettet :(

Håber, det bedste for jer! Og at det på sigt kommer til at fungere igen :bearhug:

1000 tak - det er så utroligt at den slags desværre er blevet helt almindeligt.. jeg forstår det slet ikke.. KNUS OG KRAM tilbage til dig, det er sq træls at stå i :(

Jeg er desværre ret sikker på at det IKKE kommer til at fungere medmindre de en dag ikke er sammen mere og mine forældre tror det samme :(

Tusind kram i din retning. :bearhug::bearhug:

Det er det samme for os. 2 brødre som er afskrevet fremadrettet, så jeg føler med dig i stor stil. Jeg håber du kommer op igen og kan se lyst på planlægningen igen snart. Det er så forbandet at ting dukker op til overfladen når der skal ske ellers positive begivenheder. :hug::hug:

Du er ihvertfald ikke alene om at have familie problemer opstået til bryllups planlægningen som rækker ud i fremtiden.

1000 tak søde Line :)

Jamen det fylder meget, men jeg er heldigvis ikke gået helt ned over det, så vi fortsætter i den positive ånd der er blevet skabt af at andre heldigvis gerne vil deltage og at forloveren nu heldigvis er på plads og så er vi simpelthen nødt til at se på de positive ting, så vi glæder os over de penge vi sparer ved at de ikke deltager (ja jeg ved det, det lyder åndssvagt, men et eller andet positivt er vi nødt til at fokusere på) og så det at vores meget sensitive børn nu alligevel kan overnatte hos mine forældre, hvilket de ikke kunne da min bror og kæresten skulle have overnattet der og det ville vores børn ikke have kunnet kapere - på grund af kæresten som de ikke kender så godt.. vi forsøger med næb og kløer at holde os ovenvande og alle der kender forhistorien og har hørt dette, er fuldstændig målløse, vrede og kede af det på vores vegne.

Selv er vi faktisk allermest kede af det på mine forældres vegne, for det har de bare ikke fortjent :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fede favours, og indholdet er da lige i skabet. Jeg må desværre ikke lave favours for min H2B :(

Jeg har også fået afbud fra min bror og hans kæreste, dog på opfordring af vores biologiske far der har forbudt ham at deltage, så kan sætte mig lidt i hvordan du har det :kiss:

1000 tak - jeg er også selv ret vild med dem :) Jeg går rigtig meget op i at forkæle mine gæster, men vi har ikke så mange penge at gøre med, så jeg har virkelig gjort mig umage for at finde nogen ting der ser ud og føles af noget, uden at det har kostet en bondegård :)

Jeg er ked af at også du har den slags problemer - og så endda med et tvist af forbud fra din far :( Her er det min brors kæreste der har udstedt forbuddet - jeg HADER kontrollerende mennesker :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000 tak søde Line :)

Jamen det fylder meget, men jeg er heldigvis ikke gået helt ned over det, så vi fortsætter i den positive ånd der er blevet skabt af at andre heldigvis gerne vil deltage og at forloveren nu heldigvis er på plads og så er vi simpelthen nødt til at se på de positive ting, så vi glæder os over de penge vi sparer ved at de ikke deltager (ja jeg ved det, det lyder åndssvagt, men et eller andet positivt er vi nødt til at fokusere på) og så det at vores meget sensitive børn nu alligevel kan overnatte hos mine forældre, hvilket de ikke kunne da min bror og kæresten skulle have overnattet der og det ville vores børn ikke have kunnet kapere - på grund af kæresten som de ikke kender så godt.. vi forsøger med næb og kløer at holde os ovenvande og alle der kender forhistorien og har hørt dette, er fuldstændig målløse, vrede og kede af det på vores vegne.

Selv er vi faktisk allermest kede af det på mine forældres vegne, for det har de bare ikke fortjent :(

Du har været i mine tanker en hel masse i dag. Jeg har haft gang i en heeeel masse slavearbejde nu hvor jeg i 2 dage har være græsenke. Så løber tankerne omkring når man slider og du er dukket op her og der. Jeg kan i den grad forholde mig til at man leder efter et eller andet, ligegyldigt hvad, som er positivt. Jeg tænkte fuldstændigt det samme om kuvertprisen og jeg har også 2 piger som blev rigtig skuffede over deres onkler. Nu kunne jeg så heldigvis tale med dem om tingene da vi har politik om at det er bedre at informere end ignorere. Tøserne er store nok til at forstå (Når vi forklarer på deres præmisser selvf.) Min ældste var super bekymret ift. konfirmation og hvad nu med onklerne osv. Vi måtte direkte sige at det skulle hun slet ikke tænke på for det var "voksenting" og at det skulle der nok blive styr på så hun kunne fejre i fred.

Det er aldrig sjovt når man kommer i klemme selv, men når det er andre man har kær, er det bare så meget sværere. Omvendt så er det deres ansvar og ikke dit at finde fred i beslutningen, selvom du kan bakke op og sige ®øv til din bror. Det er vigtigst at du finder ro for dig selv først, før du kan bakke andre op.

Jeg tror ellers at din taktik er rigtig. At finde alle lyspunkterne, når det ellers er sort. Igen en masse kram i din retning. :hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak søde Line :)

Jamen det fylder meget, men jeg er heldigvis ikke gået helt ned over det, så vi fortsætter i den positive ånd der er blevet skabt af at andre heldigvis gerne vil deltage og at forloveren nu heldigvis er på plads og så er vi simpelthen nødt til at se på de positive ting, så vi glæder os over de penge vi sparer ved at de ikke deltager (ja jeg ved det, det lyder åndssvagt, men et eller andet positivt er vi nødt til at fokusere på) og så det at vores meget sensitive børn nu alligevel kan overnatte hos mine forældre, hvilket de ikke kunne da min bror og kæresten skulle have overnattet der og det ville vores børn ikke have kunnet kapere - på grund af kæresten som de ikke kender så godt.. vi forsøger med næb og kløer at holde os ovenvande og alle der kender forhistorien og har hørt dette, er fuldstændig målløse, vrede og kede af det på vores vegne.

Selv er vi faktisk allermest kede af det på mine forældres vegne, for det har de bare ikke fortjent :(

Du har været i mine tanker en hel masse i dag. Jeg har haft gang i en heeeel masse slavearbejde nu hvor jeg i 2 dage har være græsenke. Så løber tankerne omkring når man slider og du er dukket op her og der. Jeg kan i den grad forholde mig til at man leder efter et eller andet, ligegyldigt hvad, som er positivt. Jeg tænkte fuldstændigt det samme om kuvertprisen og jeg har også 2 piger som blev rigtig skuffede over deres onkler. Nu kunne jeg så heldigvis tale med dem om tingene da vi har politik om at det er bedre at informere end ignorere. Tøserne er store nok til at forstå (Når vi forklarer på deres præmisser selvf.) Min ældste var super bekymret ift. konfirmation og hvad nu med onklerne osv. Vi måtte direkte sige at det skulle hun slet ikke tænke på for det var "voksenting" og at det skulle der nok blive styr på så hun kunne fejre i fred.

Det er aldrig sjovt når man kommer i klemme selv, men når det er andre man har kær, er det bare så meget sværere. Omvendt så er det deres ansvar og ikke dit at finde fred i beslutningen, selvom du kan bakke op og sige ®øv til din bror. Det er vigtigst at du finder ro for dig selv først, før du kan bakke andre op.

Jeg tror ellers at din taktik er rigtig. At finde alle lyspunkterne, når det ellers er sort. Igen en masse kram i din retning. :hug::hug::hug:

Hvor er du sød Line :loveshower:

Ja den politik har vi også, så selvom mine unger kun er 4½ og 7 år, så har de - på deres niveau - fået at vide hvordan tingene forholder sig. Det er ikke nemt og vores datter på 7 har sat mange ord på og er så ked af det for os og mormor og morfar og vil gøre alt muligt for at gøre det bedre - det har vi naturligvis fortalt hende at hun ikke skal tænke på, for det er ikke hendes ansvar, men hun er en pige der tænker meget over tingene og tager dem på sine skuldre allerede nu.. desværre..

Jeg tror faktisk at mine forældre - især min far er rimeligt afklarede nu, men de har også haft en måneds tid til at forholde sig til det, da de fik udmeldingen tidligere om at dette kunne ske, men jeg ved bare at det gør ondt indeni dem alligevel og jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor ondt det ville gøre på mig hvis mine 2 guldklumper ikke kunne finde ud af det som voksne..

Jeg tror dog samtidig at jeg selv har behov for at "passe på andre" for at kunne holde det ud og det går faktisk meget godt lige nu, men jeg er ret spændt på om det dukker op igen på dagen...

PS - du dukker altså også op i mine tanker hist og pist - hvor er det egentlig dejligt at man sådan kan blive en del af hinandens liv gennem sådan et forum :):loveboard:

De der bryllupper kan noget med at få det værste frem!

Øv altså

Begriber ikke hvordan man kan afskrive forældre, fordi kæresten styrer tingene. Stakkels jer!

1000 tak for din kommentar :)

Nej vi forstår det heller ikke, men han er ung og i en fase hvor han forsøger at finde sig selv og lære at stå på egne ben (han er 20 og lige flyttet hjemmefra, fra Fyn til Sjælland) og har så desværre fundet sig en kæreste på 27, som er meget kontrollerende, så vi trøster os med allesammen at han måske en dag kommer til fornuft, når han bliver lidt ældre og mere moden - det sker nok ikke så længe de er sammen, men da de har været sammen mindre end et år, er der da en vis chance for at hun kun bliver hans "jeg prøver mig selv af" kæreste - nu må vi se...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SVARFRISTEN og lidt andet

Så nåede vi svarfristen - om ½ time er den udløbet og vi mangler at høre fra 10 personer. Det er såmænd en del bedre end forventet, da vi i mandags manglede svar fra 20 :oops::pokey: men nu er vi da der hvor det er overskueligt at få de sidste svar i hus og der begynder at tegne sig et billede :wink:

- Alt er indkøbt til fotovæggen, som gemalen gerne skulle begynde på snart.

- Vi har fået godkendelse på salmerne, så nu kan vi NÆSTEN få lavet kirkehæfternes lay-out færdigt - mangler lige rækkefølgen på dem :wink:

- Jeg havde egentlig fået malet rammen som bordplanen skal i, men jeg måtte købe ny maling og slibe den ned, da malingen skallede helt af igen, da jeg så i aften sleb det ned og tørrede over med en våd klud for at fjerne slibestøvet, viste det sig at malingen slet ikke var hærdet, så den blev våd og klistret og jeg måtte vaske al malingen af og stille rammen til tørre, inden jeg i morgen kan prøve med det nye maling.. det var ret besværligt, da det er en gammeldags ramme med udskårne blomster og værk limet på, men det lykkedes--

- Kjolen er afleveret hos skrædderen til oplægning og omforandring fra lynlås til snøreryg

- Mit "Something blue" er næsten på plads. Jeg har hele tiden tænkt at jeg gerne ville bruge nogle smykker som min halvsøster bar ved mine forældres bryllup, med blå sommerfugle på, nu fik jeg dem fundet frem og målt og manden har lovet at samle sommerfugle fra halskæden og armbåndet, pille et antal sommerfugle af og VUPTI - en blå ankelkæde :)

- Mit "something borrowed" bliver forloverens kones strømpebånd - han er fætter til min mand, så hun er en lykkelig gift kvinde fra min svigerfamilie, præcis som traditionen foreskriver :)

- risposerne til både kirken og festen er færdige

- jeg har lavet aftalen om prøveopsætning af mit hår til på torsdag

- på tirsdag skal jeg ud på sygehuset og kigges på af en ortopædkirurg efter at min albue nu har teet sig i halvanden måned og gjort at jeg er kommet endnu mere bagud med DIY til brylluppet

- jeg har fået købt runde klistermærker som skal printes med monogram til forskellige ting

- jeg har generelt fået købt en masse ting på ebay - jeg har slet ikke overblikket lige nu :wink:

- jeg har fået styr på undertøjet

- jeg har bestilt det strygestof der skal på gemalens sokker

jojo - lidt bryllupsrelateret sker der da :) meeeen mangler mange ting endnu, så jeg håber vi kan få lavet en masse de kommende uger. Jeg skal dog også lige huske at indkalkulere mdt. eksamen, som jeg stadig ikke har fået datoen på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op du har fået vinget en masse poster af på to do listen :) men det kan jo også hurtigt blive august.... Så træls at folk ikke kan give svar indenfor fristen....

Ja det begynder så småt at ligne noget nu, men der er stadig mange større projekter og en masse små :wink:

Ja det er træls, men nu vil jeg så tillade mig at skrive rundt til dem jeg ikke har hørt fra :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MASSEOPDATERING

Sikke en masse der er sket siden jeg skrev sidst.. De sidste svar er kommet i hus og vi er rigtig kommet i gang med store og små projekter. Jeg vil prøve om jeg kan huske det hele og få sat billeder ind :)

Eksamen og Lungebetændelse

Lige pt. er status en meeeeeget lang liste, men i det mindste en liste, så vi har en form for overblik :) Derudover har jeg lungebetændelse, hvilket var en sand fornøjelse at slæbe rundt på i onsdags (ironi kan forekomme :wink: ) da jeg var til eksamen.. MEN det lykkedes og jeg bestod med et 4-tal, trods en meget emsig underviser som laver en sport ud af at dumpe så mange studerende som muligt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterabend 1/2

Lørdag d. 21. skulle ungerne på ferie hos mine forældre, som selv havde bedt om for længe siden at få dem ud. Vi havde aftalt hyggedag med min mands forlover og kone fra om eftermiddagen og mine forældre kom efter ungerne kl. 8.30. Vi havde om fredagen sat vores store festtelt op, fordi forloveren havde lovet at hjælpe gemalen med at rydde op i en masse værktøj, så vi tullede stille rundt med mine forældre i haven og i teltet, hvor gemalen havde taget den første kasse frem.

Ca. kl. 9 kom forlovers kone pludselig, vi havde aftalt kl. 14, så vi var naturligvis lidt rundforvirrede, men pludselig sagde hun at vi skulle med, for hun ville give en kop kaffe og hvis vi skulle klæde om (jeg var i joggingbukser og manden i arbejdstøj) så havde vi 2 minutter.. vi var drønforvirrede mens vi stjertede rundt og efter vores tøj og jeg fik pakket en taske med de ting vi kvinder nu engang ikke kan undvære :wink: og imens pakkede min mor sammen til børnene, som vi fik sendt ud af døren, inden vi selv gik ud til den bil vi skulle køre i. Vi fik bind for øjnene og hun kørte os rundt LÆNGE, indtil hun standsede, tog os ud af bilen og førte mig op ad en trappe. Det var åbenbart den forkerte vej, for jeg skulle ned ad trappen igen :oops: men så kom jeg rundt til en anden trappe og op ad den, med gemalen lige efter - nu var de 2 til at føre os..

Vi blev ført ind i et hus, fik bindet for øjnene af og en MASSE mennesker sad foran os og råbte surprice :loveshower: Der var ca. 20 mennesker og vi måtte lige tænke os om, før det gik op for os hvor vi var - nemlig hos vores genbo :tunge:

Vi fik morgenmad og der var lavet en brunsviger hvor der stod noget med tinbryllup - som jo er det vi har til august og så begyndte de ellers at fylde shots på os :a1221: (synes denne smiley signalerer meget godt hvordan vi følte os - rundtossede og glade).

Efter morgenmaden tog drengene afsted og vi piger blev tilbage. Der var noget wellness med fodbad og produktfremvisning og vi fik Asti imens :)
Efter det fik jeg make-up på og fik sat hår - jeg blev også pyntet med fjerboa, lille hat og et armbånd, inden vi skulle videre.

Næstepunkt på dagsordenen var en køretur og jeg vidste naturligvis ikke hvorhen, men glæden var stor da vi landede hos Odense lydstudie, hvor jeg skulle indsynge en cd - det har jeg drømt om i mange år :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Efter at have sunget, kørte vi tilbage hvor vi kom fra. Nogle af drengene var der, men ikke min mand og jeg var ellers så spændt på hvad han havde lavet :oops:

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PolterAbend 2/2

Vi gik op på den lokale boldbane, hvor der blev serveret sandwiches og kage og så var der fri leg, med fodbold, vikingespil og meget andet sammen med drengene.

Da vi havde været på boldbanen i noget tid, blev det annonceret at vi havde inviteret dem alle sammen til grill aften hjemme hos os.. :o:blink: Øøøhm - har vi det??

Men det var naturligvis derfor vi skulle snydes til at slå teltet op og da vi kom tilbage var der sørget for mad udefra, drikkevarer og vi fik hurtigt slæbt borde og stole ind i teltet, så alle kunne sidde ned :)

Der blev startet op i grillen og lavet buffet, men inden spisetid blev alle samlet og vi blev placeret med ryggen mod hinanden og bind for øjnene. Vi skulle smage på bolsjer og gætte hvilken smag det var - samtidig - det er altså ikke helt nemt efter X antal gajolshots :blush::blush: men det gik fint og trak mange grin :) Vi vandt hver en præmie - manden vandt en masse forskellige bolsjer og jeg vandt nogle søde kinesiske kager, som min veninde havde fået en veninde til at tage med hjem fra Kina. Grunden var at efter kinesisk skik, skal gommen spise noget salt og bruden noget sødt, dagen før brylluppet, for at skabe balance i ægteskabet :loveboard:

Så fik vi mad og der var snak og hygge hele bordet rundt :)
Da vi havde spist blev vi igen sat med ryggen til hinanden - vi skulle nu svare på spørgsmål om hinanden - alt lige fra BH størrelse og skostørrelse, til sjove historier fra ungdommen og yndlings farver. Det var super sjovt og min MOH sagde at hun var meget ærgerlig over at det var mig der vandt, for det havde været sjovere hvis M havde givet mig tørt på :floejt:

Vi festede hele natten - omkring kl. 1 besluttede min mand, hans forlover og 1 mere at hoppe i vores 12.000 liters pool - det fortrød de :pokey::oops::tunge:

Kl. ca. 4 gik den sidste - forloveren og jeg sluttede natten af med et varmt bad inden jeg ramte dynen :)

Det var en helt fantastisk polterabend - lige præcis som vi selv ville have planlagt den og vi var bare SÅ glade og lykkelige bagefter :)

Uhh - jeg glemte næsten - manden var til laserskydning og menneskelig bordfodbold og havde også haft det super sjovt :)

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Projekter

Bordplan:

Jeg har haft lidt problemer med rammen til vores bordplan. Jeg fandt en skøn gammel ramme som passede lige til min plan og fik den malet med det maling jeg havde købt til formålet. Dagen efter, da jeg ville give det 2. gang, var det skallet helt af og jeg endte med et kæmpe renseprojekt for at få det hele af, hvorefter jeg måtte ud efter ny maling. Efter lang tids søgen fandt jeg den rette farve, kom hjem og fik malet rammen og det blev heldigvis godt. Næste dag fik det 2. gang og 3. dag fik det et hint af guld - påført med svamp, for at udskæringerne rigtig kunne træde frem.

Nu har jeg også fået sammensat selve bordplanen, så inden længe skal jeg have lavet det sidste til planchen, men lige nu må det vente, da der er nogle hasteting på planen :wink:

Her kan I se rammen

m78aw1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøveopsætning og make-up:

Torsdag inden polterabend var jeg til prøveopsætning. En super sød og og dygtig pige som jeg har fået kontakt til fra en herinde sætter hår og lægger make-up for 300kr i alt - prøvedagen kostede det samme, så i alt bliver det 600kr og jeg synes hun gjorde super godt :)

Her kan I se hvordan det nogenlunde bliver. Der er faktisk forskellig make-up i de 2 sider af mit ansigt :wink: men det ser man ikke på billedet :)

35mp5vs.jpg

29vcpvs.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

pyyyh - jeg er træt nu, men inden længe kommer resten - som er:

Slør:

Børnekufferter:

CD'er:

Gæstebog:

Risposer:

Fotovæg:

Strømper:

Lommetørklæde med monogram:

Badekåbe med monogram:

Slikkepinde:

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder det til I har hygget jer til polter. Jeg tænkte over hvorfor du fik salt når han fik sødt? Var det så i kunne "made" hinanden dagen før?

Jeg synes det var så godt gået at i troede i var kørt så langt når i nu bare var hos genboen hihi.. :tunge:

Din prøve opsætning og make up er bare så fin. Og så er hun da billig, du har vist scoret homerun med hende. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MASSEOPDATERING

Sikke en masse der er sket siden jeg skrev sidst.. De sidste svar er kommet i hus og vi er rigtig kommet i gang med store og små projekter. Jeg vil prøve om jeg kan huske det hele og få sat billeder ind :)

Eksamen og Lungebetændelse

Lige pt. er status en meeeeeget lang liste, men i det mindste en liste, så vi har en form for overblik :) Derudover har jeg lungebetændelse, hvilket var en sand fornøjelse at slæbe rundt på i onsdags (ironi kan forekomme :wink: ) da jeg var til eksamen.. MEN det lykkedes og jeg bestod med et 4-tal, trods en meget emsig underviser som laver en sport ud af at dumpe så mange studerende som muligt...

uhaa kender godt de emsige underviserer :pokey: sådan en eller to har jeg også været overfor ,MEN når det så er sagt så lyder det som en super fantastisk PA :cheerleader3: :cheerleader3:

hvor ser prøveopsætningen godt ud og godt nok også meget meget billigt :loveshower::loveshower: bliver næsten helt nysgerrig for hvem det er, når man nu selv er fra fyn.... :blush:

Super sød ramme til jeres bordplan :loveboard:

Glæder mig til at se resten

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det til I har hygget jer til polter. Jeg tænkte over hvorfor du fik salt når han fik sødt? Var det så i kunne "made" hinanden dagen før?

Jeg synes det var så godt gået at i troede i var kørt så langt når i nu bare var hos genboen hihi.. :tunge:

Din prøve opsætning og make up er bare så fin. Og så er hun da billig, du har vist scoret homerun med hende. :cheerleader3:

Ja det var en super skøn polter :) Kagerne jeg fik var meget søde, men jeg tænkte selv på at selvom der blandt andet var salmiaklakrids bolsjer, så er det stadig ikke salt han har fået, men jeg giver ham en pose chips i stedet *grin*

Ja jeg føler mig rigtig heldig med hende. Min sædvanlige frisør ville have 1500 for KUN håret - mere hvis det nåede at blive langt (og det gjorde det) så jeg var faktisk inde på selv at stå for begge dele.. det er jeg glad for at jeg ikke skal :)

MASSEOPDATERING

uhaa kender godt de emsige underviserer :pokey: sådan en eller to har jeg også været overfor ,MEN når det så er sagt så lyder det som en super fantastisk PA :cheerleader3: :cheerleader3:

hvor ser prøveopsætningen godt ud og godt nok også meget meget billigt :loveshower::loveshower: bliver næsten helt nysgerrig for hvem det er, når man nu selv er fra fyn.... :blush:

Super sød ramme til jeres bordplan :loveboard:

Glæder mig til at se resten

Det er bare så uproffessionelt - det er meningen at de skal HJÆLPE deres studerende igennem..

Det var det virkelig - vi var helt høje af glæde :)

Jeg kan lige prøve at spørge hende om jeg må give kontakten videre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slør:



Jeg har for længe siden købt et smukt slør med blondekant. På bryllupsmessen i Odense så jeg dog et slør med noget bling og det gav en super fed effekt, så jeg gik på jagt efter den type perler der sad på sløret - dog uden held.


Efter at have læst MMS8777's tråd igennem, kom jeg dog på en ny ide.. Jeg havde en masse små bling'er og i går aftes satte jeg mig så til at lime dem sporadisk på i blondekanten.


Jeg synes selv det er blevet super fedt, men hold op et arbejde :tunge:


Jeg fik også klippet mit riveslør i går, så det mangler kun en hårkam ligesom det andet og de er på vej fra Kina eller noget :wink:



2n59v8.jpg



qnk85i.jpg



2utkkcx.jpg



16bmxio.jpg



2uij1at.jpg



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites


Børnekufferter:


Ligesom de voksne skal have favourboxes, har vi valgt at lave børnekufferter med til underholdning til de 3 børn der skal med. Det er vores egne børn på 7 og 4½, samt vores nevø på 5½.


Vi har købt kufferter i Tiger - beklædt dem med gavepapir (med hjerter naturligvis) og sat manillamærker på med navn.


De indeholder det samme alle 3 - lidt slik og forskellige ting de kan hygge med.


Derudover er der en fælles kuffert med perler, snor, øjne og skumbogstaver



o6ejqo.jpg



50l6pe.jpg



2dlkfw7.jpg



2lxxgy9.jpg




Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DVD'er:

Som folk kan tage med hjem og lægge billeder/film over på, for så at aflevere dem til os


senej5.jpg

zvttsy.jpg


Gæstebog:

Så fik jeg også lavet gæstebogen. Jeg har valgt en model med spiralryg for at der er plads til at klistre ting ind i den. Jeg er ikke helt tilfreds med den, synes den har et lidt barnligt pynte præg, men gemalen er tilfreds og så må det være sådan :wink:

15md28h.jpg

2ebssvn.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risposer:


Så blev risposerne også færdige. Jeg ledte længe inden jeg fandt det helt rigtige organzaposer, som jeg allerede havde i mit hoved hvordan skulle se ud. Pink med sølvhjerter. Risene er naturligvis skyllet og tørret og så er der tilsat lidt pink og røde hjerte pailletter som jeg synes giver en sød effekt



6p0vlu.jpg



1y2sdt.jpg





Strømper:


Jeg har længe haft et billede i hovedet af hvordan gemalens sokker skulle se ud, men jeg har ikke kunnet finde nogen der kunne lave det som jeg ville have det. Så tilbød en sød pige herinde fra at lave det for mig i strygestof og da det kom med posten skulle det stryges på med det samme. Det er blevet super fedt - det synes H2B også :)



2ezpbnt.jpg



65myj5.jpg



243rih3.jpg



2qtiova.jpg


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder det til I har hygget jer til polter. Jeg tænkte over hvorfor du fik salt når han fik sødt? Var det så i kunne "made" hinanden dagen før?

Jeg synes det var så godt gået at i troede i var kørt så langt når i nu bare var hos genboen hihi.. :tunge:

Din prøve opsætning og make up er bare så fin. Og så er hun da billig, du har vist scoret homerun med hende. :cheerleader3:

Ja det var en super skøn polter :) Kagerne jeg fik var meget søde, men jeg tænkte selv på at selvom der blandt andet var salmiaklakrids bolsjer, så er det stadig ikke salt han har fået, men jeg giver ham en pose chips i stedet *grin*

Ja jeg føler mig rigtig heldig med hende. Min sædvanlige frisør ville have 1500 for KUN håret - mere hvis det nåede at blive langt (og det gjorde det) så jeg var faktisk inde på selv at stå for begge dele.. det er jeg glad for at jeg ikke skal :)

MASSEOPDATERING

uhaa kender godt de emsige underviserer :pokey: sådan en eller to har jeg også været overfor ,MEN når det så er sagt så lyder det som en super fantastisk PA :cheerleader3: :cheerleader3:

hvor ser prøveopsætningen godt ud og godt nok også meget meget billigt :loveshower::loveshower: bliver næsten helt nysgerrig for hvem det er, når man nu selv er fra fyn.... :blush:

Super sød ramme til jeres bordplan :loveboard:

Glæder mig til at se resten

Det er bare så uproffessionelt - det er meningen at de skal HJÆLPE deres studerende igennem..

Det var det virkelig - vi var helt høje af glæde :)

Jeg kan lige prøve at spørge hende om jeg må give kontakten videre :)

årh det må du meget gerne :loveshower:

forresten, søde kufferter, smart ide med din hubbys sokker, samt sløret

Hvor ser det hele bare godt ud

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan lige prøve at spørge hende om jeg må give kontakten videre :)

årh det må du meget gerne :loveshower:

forresten, søde kufferter, smart ide med din hubbys sokker, samt sløret

Hvor ser det hele bare godt ud

Det gør jeg lige :)

1000 tak - dejligt at høre - jeg har godt nok knoklet, men er langt fra førdig endnu :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver bare så gennemført!

1000 tak D - det er jeg virkelig glad for at du synes :) Lige nu er jeg SÅ stresset over om jeg når det hele og samtidig kommer der bare den ene bombe efter den anden i resten af vores liv, så det betyder meget at høre at NOGET i det mindste går som det gerne skulle :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer