mileye

Hjælpe til favor box

25 indlæg i dette emne

Her er de. Der er struktur i det pap, og ikke helt glatte.

De er ikke så store.... 5,5 cm x 5,5 cm Bordkortet er også det pap og den farve. Det er et hjerte, som skal sidde med en hvid klemme på glasset.

Hjælp med :

Båndet tænker jeg skal være med navn, men er i tvivl om det skal være det ene eller andet bud(sløjfe eller hele vejen??)??? og hvilken farve bånd og skrift??

Hvad putter man i en æske som er så lille?????

Hjælpe mig :)

post-66134-0-64419800-1372323959_thumb.j

post-66134-0-84926400-1372323975_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidste du viser kan sagtens få bånd på og så vil det jo også bryde lidt hvis du vælger et farvet bånd. Jeg tror det vil være flottere at køre det rundt om hjørnerne frem for at lave den klassiske kors. Det kan nemt komme til at se lidt forkert ud når kassen runder sådan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God idé jeg synes faktisk også de er flottere og lidt mere personlige.. De andre minder mid altid om de kasser fra Fona mm. man engang fik cd'er til jul.. Og så vil jeg tilføje at bånd nr. 1 er pænest efter min mening. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi kommer bryllups bolcher dem køber vi her http://www.bolcheriet.dk/forside.aspx

blomsterfrø i små selvlavet æsker med vores monogram på, så gæsterne husker vores bryllup i deres have,

små parfumer i mande eller kvinde dufte

Altså:

  • Bryllupsbolcher
  • Blomsterfrø
  • Små parfumer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ´disse til vores favorbokse som var 5x5x5 cm:

http://www.chokoladehimlen.dk/shop/nougat-troefler-med-15513p.html

De smager helt fantastiske, især de guldfarvede og grønne.

Vi købte 2 kilo til vores 46 bokse (kiloprisen er 254) og med de 2 kilo kunne det blive til 3 i hver æske og lidt tilovers, men 3 i æskerne er meget proppet.. Så vil anbefale 2. Du kunne jo vælge kombinationen, guld og sølv, eller lime og grøn.

Håber du finder en løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer