Janni Krintel

Afstemning - kjole 1 (billeder lagt ind)

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil gerne begrunde mit valg :-)

Jeg synes at nr.1 gør meget mere for din figur, den får dig til at syne mindre. Både over taljen og din barm.

Den måde som nr.2 kjole skærer dig, faktisk lige øver hoften, gør st skørtet kommer højere op og får derfor mere fokus på din barm og hofter.

I nr.1 syner din barm ikke kæmpe stor og din torso bliver lidt længere at se på. Hvor i nr.2 bliver du skåret for højt oppe og du ser mere kompakt ud.

Efter min mening behøver du ikke et bælte, men samtidig gør det heller ikke noget slemt. Så det er nok mere en smagssag..

Håber det giver mening :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at når jeg ser på billederne så ser du glad ud på en helt anden måde i den her end i den anden kjole du har lagt billeder ind af. Det er så vigtigt at man føler sig rigtig i kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at når jeg ser på billederne så ser du glad ud på en helt anden måde i den her end i den anden kjole du har lagt billeder ind af. Det er så vigtigt at man føler sig rigtig i kjolen.

Jeg tror også vi ender ud med denne her, JosephineL - det er den der er i mine tanker og jeg kan ikke vente med at prøve den igen. Det er en lidt skræmmende og vild tanke, når man tænker på, at jeg hader kjoler og slet slet ikke er kjolepige normalt. Jeg har bare lyst til at se min kjole igen, ha ha.. Hvor er det skørt - jeg er vist en bridezilla.. :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne begrunde mit valg :-)

Jeg synes at nr.1 gør meget mere for din figur, den får dig til at syne mindre. Både over taljen og din barm.

Den måde som nr.2 kjole skærer dig, faktisk lige øver hoften, gør st skørtet kommer højere op og får derfor mere fokus på din barm og hofter.

I nr.1 syner din barm ikke kæmpe stor og din torso bliver lidt længere at se på. Hvor i nr.2 bliver du skåret for højt oppe og du ser mere kompakt ud.

Efter min mening behøver du ikke et bælte, men samtidig gør det heller ikke noget slemt. Så det er nok mere en smagssag..

Håber det giver mening :-)

Det giver virkelig god mening - det er også ting jeg selv har tænkt. Der er kommet rigtig mange forskellige indslag og meninger og det er jo også super fint og dejligt og jeg lytter virkelig til hver og en.

Jeg kan godt se jeg er en kraftig pige og jeg er egentlig ikke stolt af mine "former" da de er lige til den gode side - men jeg håber at folk kigger på den flotte kjole og synes den er sød til mig i stedet for, hehe.

Jeg tænker også at jeg ser for "kompakt" ud i den anden - men det er nok en smagssag. Jeg tror jeg hælder til nr. 1 og så med et andet bælte til - et "smykke" i stedet for måske - det må vi se når den kommer færdiglavet hjem til mig til august engang..

Tusind tak for kommentarer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå` der er nok en der OGSÅ har været i Tønder......smil

Jeg synes helt bestemt denne kjole - den er SÅ romantisk :cheerleader3:

Ja og det var slet ikke meningen jeg skulle have været i Tønder - min kjole skulle jo bare have været valgt til august hos Lilly !! Men da jeg så en smuk kjole på deres hjemmeside skrev jeg og spurgte til pris og Jonna "lokkede" mig derned og ja - nu kan du jo se hvordan det endte, ha ha..

Og tak - ja den er bare så super smuk og alligevel "enkel" til en knap så meget kjolepige som mig..

:rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan lide den med sash, for der får du markeret taljen. meget flot ved brystet! men tror nu ellers at jeg stemmer på den anden...

Tusind tak - og tak for din stemme.. Jeg skal ned og prøve igen til august og så må vi se hvad beslutningen ender med :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer