Abbylil

Blomster pigen må ikke fodres!

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det skal helst være så ALLE forstår det...

Lyder lidt hysterisk, men hun er virkelig allergisk overfor tomater... (vi har lige fundet ud af hvor slemt det faktisk er).. bare noget rører ved noget som helst som har tomater og hun spiser det hæver hun op.. :(

Redigeret af Abbylil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørg for at hun bliver passet af en eller to som på den måde sørger for hun ikke får noget mad, vedmindre det er kun hendes egen mad. Hvis familie/venner vil holde/lege med hende, så skal denne person der passer hende være ved siden af ;) Måske en løsning, en lidt hysterisk løsning men så er du da sikker på der ikke sker hende noget ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville lave et sødt lille skilt a la "barnet må ikke fodres" og give hende det på :)

så er man ovre den på en lidt skæg måde :)

- måske det er fordi jeg ikke selv har børn at jeg synes den ide er liiidt sjov :)

Redigeret af FrøkenLT
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når det er pga kraftig allergi ville jeg helt klar lade et ord falde hurtigst muligt, dvs hvis der bydes velkommen på et tidspunkt eller sammen med andre praktiske informationer.

Vi har oprettet en hjemmeside med Info om div der ville jeg skrive det hvis det var mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme, at jeg synes det lyder lidt voldsomt at sende skriftlige beskeder ud og sætte skilte op.

Hvorfor kan du ikke bare bede dem, der skal se efter dit barn på dagen, holde godt øje med, hvad hun får at spise?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er så kraftig at hvis hun får tomat ville vi nok skulle en tur på hospitalet..

Hun har tendens til at gå op til alle og ville op, og bede om deres mad (sjovt nok)

hun har nogen der holder øje med hende hele dagen.. men vil helst være sikker på alle forstår det så der ikke er nogen uheld

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Set i lyset af de virkninger det kan give hvis hun får tomat syntes jeg ikke det vil være voldsomt med et skilt og som det bliver sagt en "oppasser". Syntes nu ikke generelt man oplever gæster gå rundt og fodre andre end sig selv men det vil være en god ide at sige det til de nærmeste og dem som man ved kunne finde på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer