michelle24

Typisk os!

19 indlæg i dette emne

VI sidder nu 3 uger før brylluppet, og kommer i tanke om, at vi da nok også skal ha en topfigur. Hvor kan man finde nogle PÆNE nogle af slagsen?? Alle man finder på diverse hjemmesider, ser jo forfærdelige ud :help:

Håber meget på en hjælpende hånd, da det er ved at være sidste udkald

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er egentlig ikke så store krav til hvordan de skal se ud, bare de ser ordentlige ud. Det skal ikke være dyr, eller lign. ;) Har egentlig bare brug for et par links til forskellige sider

Tjek ballonsalg.dk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er egentlig ikke så store krav til hvordan de skal se ud, bare de ser ordentlige ud. Det skal ikke være dyr, eller lign. ;) Har egentlig bare brug for et par links til forskellige sider

Tjek ballonsalg.dk :)

Der har jeg været inde ;) Jeg synes langt det meste, ligner noget der er løgn :) men ellers tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en ra amazon med mickey og minnie mouse der danser og selvfølgelig har brudetøj på.. Jeg har også haft svært ved at finde nogle flotte nogle mellem de klassiske, og da vi begge godt kan lide tegnefilm synes jeg det vil være meget os, samtidig med det er knap så traditionelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogen der har valgt at lave et fint sort Hvidt silhuet billede på en pind (det ser pænere ud end det lyder). Men det er en ret nem og billig løsning.

Jeg synes jeg har fundet nogle pæne figurer (se min tråd) men de er fra udlandet og tager nok en krig at få hjem.

Alternativt kan I bare pynte med blomster.

Nogen har brugt smølfer... Hoptimister.. Etc

Du kan også lave nogen selv.

Eller få speciallavet nogen - men det er pebret!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Hvordan pyntes jeres kage?

Vores kage blev pyntet med friske blomster, og det kan nemt anvendes som "topfigur" eller rettere undvære

Se eksempler her: http://www.tangesbageri.dk/37-bryllupskager.htm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger på enesco's figurer. Vi regner dog med at den "bare" kommer til at stå foran kagen, da denne egentlig er tre kager (det er for stort at lave en når vi bruger en amatør-bager).

Enesco's er utroligt elegante og kan bruges som pynt/nips bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer