GinnieB

Til jer der overvejer boudoir-billeder..

11 posts in this topic

.. Vil jeg blot anbefale "Bryllupsfotograferne Martin og Louise" meget kraftigt!

Jeg var så heldig at vinde en konkurrence her på bryllupsklar, hvor jeg vandt et photoshoot til boudoir-billeder, og jeg var hos dem i går og få taget mine billeder - er du gal, jeg er glad for jeg vandt konkurrencen!! :happy:

Man føler sig virkelig tryg og afslappet, og det er super flotte billeder man får. Jeg har, faktisk efter i går, besluttet at jeg vil have taget Trash the Dress billeder, og at de skal helt sikkert tages af Martin og Louise :)

post-62067-0-26558000-1372635404_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er bare slet ikke misundelig. :pokey:

Men dejligt at se dine herlige billeder. De er bare super flotte. Din H2B bliver ellevild. :loveshower:

Hihi :happy::biggrin:

Åååh, han blev så glad! Jeg hænger nu både på væggen i hans hjemmekontor, og tre af billederne er lavet sort/hvide og sat i fine rammer, og hænger nu i vores soveværelse i samme side, som hans side af sengen - så man må sige han blev ellevild :biggrin::loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg overvejer det, men ved ikke rigtig om jeg tør.. Synes jo et eller andet sted det er meget privat.

Var det en mand eller en kvinde der tog billederne - og hvordan "var det" sådan mellem shoots og omklædninger??

Altså, det foregik hjemme i deres egen lejlighed, hvilket i hvert fald fik mig til at slappe af med det samme! Desuden så bruger de lige 15-20 minutter på kun at snakke med dig, så I lærer hinanden bare lidt at kende, hvilket også hjalp rigtig meget. Da vi gik i gang var det dejligt afslappende!

Omklædningen foregik i deres soveværelse, så der var du også helt alene, så der er heller ikke noget :)

Det var en kvinde der tog billederne, mens manden arbejdede på en anden kundes billeder, og da jeg fik taget mine topløse billeder, gik han ud af lokalet og lukkede døren, og det er bare sådan de altid gør, så der ikke opstår ubekvemte situationer for modellen. Men de er virkelig virkelig søde, så hvis du skrev til dem, at du gerne kun ville have, at det var Louise der var der, så tror jeg bestemt ikke det ville gøre noget.

Louise, som tog mine billeder, er desuden rigtig god til at guide dig, hvis du er "gået lidt i stå", så billederne ikke allesammen kommer til at ligne hinanden, så jeg synes bestemt, at hvis du beslutter dig for at hoppe ud i det, så er de to bestemt et godt sted!! :) :)

0

Tak :)

Hvor er det i øvrigt skægt at alle dine billeder er fra samme side! Er det et tilfælde?

Hehe, nej det er det ikke. Jeg stod lige ved et vindue, så havde jeg vendt mig til den anden side, var lyset ikke blevet særlig godt :)

0