Sign in to follow this  
Followers 0
AnjaAa

Overstået polterabend

5 posts in this topic

Så har både min kommende mand og jeg overstået vores polterabend...

Vores venner har gjort en kæmpe indsats for at give os nogle fantastiske oplevelser.

Vi vil gerne give deltagerne en lille gave, ikke alt for dyr, som skal stå ved deres pladser til bryllupsfesten - men vi er helt tomme for ideer....

Har I prøvet noget lignende hvor vi kan "arve" en god ide, eller har I gode ideer modtages de med kyshånd....

0

Annonce ♥

Hejsa!

I kunne evt. lægge nogen billeder fra Jeres polterabend, hvis I har nogen. Det kunne være perfekt, hvis I evt. også havde nogen individuelle billeder af gæsterne, så I kan bruge det som bordkort.

En af vores tidligere gæster til polterabend, var inde i vores lydstudie og indspille en CD. Brud og gom var i studiet hver for sig og vi mixede det hele sammen til en duet efterfølgende. Brudeparret valgte, at sende CD'en til alle gæsterne som takkekort. Måske kan du blive inspireret af denne idé, afhængig af, hvad I har lavet på Jeres polterabend.

Held og lykke med det hele!

0

Problemet med at bruge billeder fra polterabend er så bare at netop polterabend deltagerne ofte vil lave et indslag hvoraf en del af det kan være en bog eller indslag fra polterabends ligesom at det ofte sker at man får stukket en polterabend cd i hånden af en af deltagerne med henblik på at den skal afspilles. :lol: Det er ikke nogen skandale hvis det sker men man risikerer at begge parter laver det samme. I kunne jo give dem en gave som afspejlede nogle af de ting I lavede på polterabend, evt. nogle individuelle gaver hvis nogle har lavet noget "specielt".

0

Annonce ♥

Jeg sendte en hjemmelavet badge til mine veninder (det er så allerede 1,5år siden. Shiiiit! :biggrin: ) Jeg havde godt nok min egen badgemaskine dengang, så det var meget let at lave. Men ellers tror jeg vistaprint også laver badgen, hvis det er :)

Her er dem jeg fik lavet: http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-c-t-boudoirbilleder-uden-hud-d.html/?p=1202955

0