Camils

C&L 7. juni 2014 - Billeder af lokalet, bordopdækning og buketten

528 posts in this topic

Annonce ♥

Øv, - BK er dum! Når jeg klikker på side 15, så kommer jeg til side 1. Og KUN side 1, lige meget hvad jeg gør :(

Årh, træls. Jeg var også kort herinde, da det skete, men gav op. Jeg kunne ikke engang læse side 1 på folks tråde, den opdaterede konstant :huh:

0

Nej, nej, nej!

Vores kok er sprunget fra :td: Hvad sker der lige for det tre en halv måned inden brylluppet? Suk.. Så nu skal vi finde nogle nye. L tager på Oli Nico i aften og hører, om de har tid til at lave maden, men hvis de ikke har, er jeg bange for, at vi er screwed..

Kender I nogle gode steder i Aarhus-området, der leverer ud?

0

Annonce ♥

Det er noget med en familiebegivenhed i København.. Jeg ville bare ønske, at vi havde vidst det noget før! Jeg sidder og googler catering-løsninger som en gal, for at have noget vi kan kigge på, hvis det går i vasken med Oli Nico

0

Annonce ♥

Hrumpf - synes det er en lidt flad undskyldning når I nu havde en aftale. Havde I skrevet kontrakt med ham? Hvis ja, hvad står der i den kontrakt vedrørende afbestilling/aflysning fra hans side?

0

Til Info er det langt bedre at ringe til OliNico nu, høre om de har plads til jer den dato og så aftale hvornår I skal snakke menu :)

De er overhovedet ikke til at tale med om aftenen. Så vil du bare få at vide: ring imorgen.

Det oplevede vi da vi bookede dem til vores bryllup d. 14/6.

De er fantastisk dygtige og søde. Lidt diffuse, men det skal nok gå.

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Hrumpf - synes det er en lidt flad undskyldning når I nu havde en aftale. Havde I skrevet kontrakt med ham? Hvis ja, hvad står der i den kontrakt vedrørende afbestilling/aflysning fra hans side?

Meget! Desværre havde vi ikke en underskreven kontrakt, da det var kokken fra L's arbejde. Men vi havde snakket menu osv. med hende og var egentlig ret langt. Jeg synes også undskyldningen er lidt fesen, men der er ikke så meget at gøre, når vi ikke havde underskrifter :(

Til Info er det langt bedre at ringe til OliNico nu, høre om de har plads til jer den dato og så aftale hvornår I skal snakke menu.

De er overhovedet ikke til at tale med om aftenen. Så vil du bare få at vide: ring imorgen.

Okay, tusind tak! Det vil jeg lige sige videre til L.

0

Annonce ♥

Meget! Desværre havde vi ikke en underskreven kontrakt, da det var kokken fra L's arbejde. Men vi havde snakket menu osv. med hende og var egentlig ret langt. Jeg synes også undskyldningen er lidt fesen, men der er ikke så meget at gøre, når vi ikke havde underskrifter :(

Til Info er det langt bedre at ringe til OliNico nu, høre om de har plads til jer den dato og så aftale hvornår I skal snakke menu.

Okay, tusind tak! Det vil jeg lige sige videre til L.

ØV!

0

Det er en noget tam grund, synes jeg nu også.. Vi har oplevet en kok der meldte fra. Denne forsøgte så sammen med os at finde en anden løsning. Hvis ikke det lykkes ville hun selvfølgelig stadig lave maden, da det jo var aftalen.. - vi fandt dog anden løsning, men hvor var det rart at vide, at vi havde hende i baghånden, hvis det ikke lykkes. :)

Held og lykke med jagten..Håber i hurtigt finder en ny..

0

Åh altså. Jeg forstå altså bare ikke den tankegang. Jeg skulle da have brækket hånden for at springe fra en opgave. Det at man skal til noget familietamtam det er da fuldkommen ligemeget, de må da vente! Et bryllup sker kun en gang. Det er da uartigt.

Jeg håber du kommer med en tilbagemelding senere fra Nico. De er specielle ja, men maden super god, og når man kommer lidt ind på livet af dem, så er de nu vældig søde og rare :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde Oli Nico til vores bryllup. Du kan se maden i min beretning :) jeg kan kun anbefale dem - de er en sjov lille flok, knald dygtige og super service. Alle der var med roste maden til skyerne og gør det stadig her et par måneder efter. Prisen var heller ikke til at klage over ;)

0

Dejligt i kunne få et møde så hurtigt med dem... Håber de kan leve op til jeres forventninger og komme med et godt menu forslag... :wink:

Ja, og vi fik endda at vide til mødet, at vi nok kunne forvente et menuforslag inden for 14 dage. Det synes jeg egentlig er ret hurtigt :)

Vi havde Oli Nico til vores bryllup. Du kan se maden i min beretning :) jeg kan kun anbefale dem - de er en sjov lille flok, knald dygtige og super service. Alle der var med roste maden til skyerne og gør det stadig her et par måneder efter. Prisen var heller ikke til at klage over ;)

Jeg har godt set det i din tråd. Det ser altså også bare vildt lækkert ud! :metteholm Og så til en ganske lækker pris også, ja :wink:

0

I går havde jeg fødselsdag, og fordi jeg bor i Haderslev i øjeblikket betød det, at hele weekenden var dedikeret til fødselsdagsfejring af miiiiiig :biggrin: Først med svigerfamilien, og derefter med min egen familie.

Den gave, der nok var ultimativt bedst var den fra H2B. Han gav mig nogle sko, som jeg har sukket efter i et godt stykke tid - og ja, det er bryllupsskoene, han har købt til mig :) Jeg havde troet, at jeg godt kunne skyde en hvid pil efter dem, fordi de er uden for mit skobudget, som vi satte relativt lavt.

Men de har en rigtig god højde til en hypermobil pige som mig, og så passer de også så fint til min kjole.

Sko_zps39d9a575.jpg

0