Camils

C&L 7. juni 2014 - Billeder af lokalet, bordopdækning og buketten

528 posts in this topic

Vi er så klar at det godt kunne være i næsten weekend hvis det altså ikke bare ´lige var fordi vi først har kirken d. 7 fnis

Haha, så klar er vi dog ikke! Vi mangler at printe menukort og og kort til gæstebogen. Og så skal vi lige have lavet de sidste bordkort færdige også. Men ellers er det lige ved at være der :)

0

Annonce ♥

Mmm... Den ser lækker ud, den kage :smiley-eatdrink026:

Din polterabend lyder også rigtig god :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig også virkelig til at smage den på bryllupsdagen! :metteholm

Det var en superhyggelig dag. Din lyder nu også til at have været god :)

0

Uha, der er ikke længe igen! Glæder mig til at høre om dagen!! :)

Det kommer lige pludselig meget tæt på! Men nu har jeg også ferie, og i morgen tager jeg hjem til Aarhus. Og så er der ellers planer hver eneste dag frem til brylluppet. Jeg har lister på lister, der bare venter på flueben :lol:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget tid til at skrive herinde, nu hvor den endelige bryllupsklargøring er sat ind. Men i denne uge har de store ting indtil videre været prøvemakeup, møde med præsten og en tur til Tyskland, for at købe ind!

Præsten: Vores præst er virkelig en sød dame. Ingen fordømmende ord om vores unge alder, i stedet synes hun vores historie var meget interessant (vi har været kærester i seks år på vores bryllupsdag, og to af de år har bestået af langdistanceforhold) og spurgte meget ind til os.

Vi fik også besluttet os for salmer. Det bliver:

Den signede dag med fryd vi ser

Vi beder, Herre, for de to

Det dufter lysegrønt af græs

Det er så yndigt at følges ad

0

Prøvemakeup!

I går var jeg et smut i Herning ved Rikke Hundal, som skal lægge min makeup på dagen. Hun har vundet DM i makeup, har sin egen blog og er simpelthen en af de sødeste personer.

Hun var meget obs på, hvad jeg gerne ville have, og jeg havde hele vejen gennem prøvemakeuppen det sidste ord. F.eks. hvis jeg synes øjenskyggen var for lys eller mørk, så blev det bare ændret. Jeg vil gerne have en makeup, der er ret naturlig, men som stadig kan ses. I know, jeg er vildt besværlig :rolleyes: Det er meget for også at lytte til min H2B, som hårdnakket påstår, at jeg er kønnest uden makeup overhovedet. Det kan jeg ikke se. Men helt majet ud ville jeg så ikke være for hans skyld.

Jeg fik lagt en god bund på huden med den skønneste mineralfoundation, Vi kom frem til, at en gylden øjenmakeup ville være flot til min lyse hud og grønne øjne. Jeg fik også en streg flydende eyeliner med en lille vinge for at fremhæve mine øjne. Sidst men ikke mindst lagde vi en svagt rosa læbemakeup, som blev blandet op af nogle forskellige farver, hun havde. Blandingen giver hun mig også noget af på dagen, så jeg kan friske op :)

Lidt billeder (se venligst bort fra det dumme ansigtsudtryk med lukkede øjne og at det er totalt kiksede toiletbilleder :floejt: ):

EDIT: Wow, de blev store. Nå, men så kan I da bedre se det :rolleyes:

39815D68-5785-4D8C-88D1-4091C4D97004_zps

89A929D4-8FD5-484E-9CF8-2F279946F18F_zps

C1EF61EE-220A-4635-926E-42BED854E6D1_zps

Edited by Camils
0

Tysklandstur!

H2B og jeg sidder og flader ud efter en Tysklandstur i dag. Da vi aftalte at tage af sted med min svoger havde vi selvfølgelig glemt alt om, at det er en helligdag. Det resulterede i en ret lang tur, for der var selvfølgelig proppet med mennesker. I Fleggaard endte det med, at H2B og min svoger bare stillede sig i kø, mens jeg og min svogers kæreste rendte rundt efter det, vi skulle have.

Vi fik købt:

15 kasser sodavand

12 kasser øl

18 flasker halvanden liters sodavand bl.a. til at lave drinks af

3 kasser cider

2 flasker grenadine

2 flasker blue curacao

8 appelsinjuice og 4 æblejuice

4 flasker vodka

2 flasker lys rom og 2 flasker mørk rom

2 flasker Jägermeister

3 flasker Baileys

1 stor dåse Quality Street

2 kilo peanuts

6 poser chips

2 kilo Haribo Matador Mix

Og så plus det løse, som vi alle sammen gerne ville have. H2B insisterer på, at det skal være flaskeøl til maden, så det mangler vi 2 kasser af, og så mangler vi også rød sodavand :)

Da vi havde pakket bilen endte det med at jeg nærmest blev nødt til at kravle over min svogers kørestol for at kunne komme ind til mit sæde, som var bag hans førersæde. I kan se her, hvor pakket bilen var:

4FFCA3A2-3209-4F97-B2F5-1B12108DA7B2_zps

Her er et billede kun af drikkevarerne, da vi havde fået det på plads ude ved min svigermor:

E1288FB8-72E5-470B-A2ED-F997959E33F0_zps

0

Annonce ♥

Det ser da top lækkert ud! Ligner lidt det jeg godt kunne tænke mig også mig :) Så snupper måske billedet til inspiration :wink:

Jeg er også meget tilfreds med det :) Og du snupper bare hvis du kan holde ud at se på mit fjæs :tunge:

0

Super fin makeup :)

Ser dejlig frisk ud og er lige tilpas i mængden. Det giver fuldstændig mening for mig med let og naturlig makeup, som fortsat kan ses :)

Rigtig flot makeup til dig !! :)

Tusind tak begge to! Jeg er også rigtig glad for det vi fandt frem til - som Rikke sagde, er det en udfordring at lave en makeup, der både holder til dag og aften. Jeg synes nu, hun gjorde et rigtig godt job :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Årh hold op, du har den mest vidunderlige mund - særligt på det sidste billede! Den er da kysseklar! Dejlig, naturlig makeup!!! <3

Årh, tak søde Gybbel! Den og mine øjne er også noget af det, jeg er mest glad for ved mig selv :blush: Og makeuppen er lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Rigtig fin make up. Synes den er rigtig elegant.

Man kan virkelig se at du har tabt dig!

Tillykke med det :)

Mange tak :happy:

Jeg har også efterhånden tabt mig 18 kilo. Måske jeg skulle have et billede herind, hvor man kan se forskellen. Det er ret vildt, når man sådan ser billeder ved siden af hinanden, specielt i ansigtet.

Det er nemlig en super fin make-up, meget flot til dig.

Tusind tak :lol:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Super smuk prøvemake-up... ! Du bliver så flot en brud :a1221:

Synes simpelthen det er så svært at beregne hvor meget sprut der skal bruges... men I har da også fået købt en del!

Har du lige set TV2's vejrudsigt for næste weekend!... det skulle blive mega varmt!! tænk næste søndag er du en gift kvinde!! :loveshower:

0

Tillykke med det fantastiske vægttab - Det er virkelig imponerende :D

Er du kommet i mål så?

Mange tak :) Det er jeg faktisk ikke. Jeg vejer 75 kilo nu, men jeg vil gerne ende et sted mellem 65-68 kilo. Jeg går dog over til vedligehold, når jeg er tilfreds med min krop, og ikke når jeg ser et bestemt tal på vægten :)

Jeg er helt vild med den makeup :) jeg vil også have en naturlig makeup der kan ses :)

Super flot med dit vægttab :cheerleader3:

Mange tak til begge dele :happy:

Super flot makeup! Hvor er du smuk! :)

Årh, tusind tak. Der er ikke mange andre end min H2B, der kalder mig smuk :blush:

Virkelig flot make-up!

Mange tak! Jeg er også rigtig glad for resultatet :lol:

0

1 uge tilbage.. ved at være klar?

Mere klar end for en uge siden, i hvert fald! Der er stadig småting, der skal printes og kaffe og sådan noget, det skal købes. Men det er alt sammen hurtigt klaret :)

Juhuu en uge igen

Jaaaaaaa :loveshower:

0