Cays

HJÆLP! Vi er nødt til at finde nyt feststed!

13 posts in this topic

Åh nej dog... Vi har lige optaget at der er sådan lydafbryder der hvor vi skal holde festen..

Vi har booket live band og ELSKER DANS OG MUSIK!!!!

Vi har set et par anmeldelser, at det er VIRKELIG SLEMT der hvor vi skal holde festen...

Så nu står vi her 2 måneder før og skal finde et nyt sted... På årets mest populære tidspunkt... HVAD GØR VI???

Hjælp modtages med kyshånd!!!

Vi vil meget gerne være i nærheden af Tune.

Roskilde, Greve, karlslunde mv.,,

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor/hvilket feststed havde I booket ? Nogle gange skal man passe på med at tage internet/Trustpilot anmeldelser for gode varer.

I kan muligvis hente noget inspiration her men som du selv siger 7-9-13. Det er op ad bakke og samtidig er det ikke alle steder hvor der er plads til et egentligt liveband.

0

Det er Karlslundehuset..

Vi ville også meget gerne ned og teste hvor højt vi kan spille.. Men der er sommerferielukket indtil 21/7.. -og så er vi tæt på!!! :-/

Kigger lige på din liste!! Tak!! :-)

1

Jeg har været til mange fester i Karlslundehuset, bryllupper, 50års, konfirmationer, og i min familie er der FULD skrue indtil kl 6 om morgenen og har ALDRIG oplevet nogle problemer. Har dog aldrig været live musik, kun Dj :-)

0

Annonce ♥

åååhhh nej, sikke et mareridt..

hvad med tune kursuscenter.( www.kursuscenter.dk ) ligger lige i starten af tune, inden man kommer helt ind til selve tune centret..

de har også konference og festlokaler.. ved dog ikke om man selv kan have mad osv. med..

ellers ville mit bud også være godthåb, som denmodne har foreslået..

Håber I finder en løsning.

0

Tak for alle jeres besvarelser..

@datteren, hvornår har du sidst været til fest der nede? Mens lydafbryderen har været installeret?? :)

-for vi ville virkelig ønske at vi kunne holde brylluppet der nede.. :)

0

Jeg har været til mange fester i Karlslundehuset, bryllupper, 50års, konfirmationer, og i min familie er der FULD skrue indtil kl 6 om morgenen og har ALDRIG oplevet nogle problemer. Har dog aldrig været live musik, kun Dj :-)

Du finder heller ikke nogle livebands eller livemusikere som spiller til kl. 6 om morgenen. :lol: Det var så ikke lige det sted i det område jeg tænkte på :lol: Gudskelov fristes man til at sige.

Er det med lydalarmen det eneste kritikpunkt (kunne det tyde på). Der er nogle steder hvor man har formået at lave et system som virker. Forstået på den måde at det er muligt at spille i et rimeligt højt niveau uden at alarmen går. Andre steder er man gået over gevind og lavet alarmerne så følsomme at strømmen går bare der snakkes halvhøjt i et selskab. Det er noget som jeg har lært at leve med men er også mere priviligeret end livebands fordi det er mig der bestemmer hvor meget lyd og ikke mindst bas der lukkes ud via justering af tonekontroller, niveau m.v. Derved er det som regel muligt at lave et rimeligt fornuftigt lydniveau og "presse citronen" til det yderste. Det kan et band med trommer m.v. (som ikke kan dæmpes) ikke gøre på samme måde.

Der kunne være god ide i at teste alarmen dernede. Umiddelbart ser det ud som at der er pænt højt til loftet i de lokaler og de er også pænt store. Det betyder alt andet lige at lyden forplanter sig mere og ikke går direkte i alarmen. Jeg har spillet i lokaler - med alarm - som har været betydeligt mindre. Selvom jeg syntes jeg til tider spiller pænt højt når jeg er ude (afhængig af selskabet og ikke mindst tidspunktet) så er det sjældent jeg oplever alarmerne som et problem i en sådan grad at det sætter præg på festen. Jeg kører altid med såkaldte bundkasser (basbunde). Mange bands kører med 2 monitors på stativer og der er derved slet ikke samme bastryk på, hvilket kun kan være en fordel når vi taler om alarmer.

Jeg ved så også at der er nogle som spiller mere tordnende højt selvom der udover alarmer også er et selskab at tage hensyn til og I ønsker vel også at folk kan tale sammen. Måske du skulle lave en tråd hvor du spørger om der er nogle der har været til fest der fornylig eller forhører dig i lokalområdet for som sagt tror jeg det bliver meget svært at finde noget nu og taler vi om lignende lokaler kan I komme ud for det samme.

0

Annonce ♥

Jeg var til 50års i Januar måned, der var der hyret DJ som spillede til den lyse morgen og der var ingen problemer. Og min familie kan altså rigtig godt lide rigtig høj musik :)

0