Dobbeltbrud

Hvilken info sender I ud?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

QUOTE IKKE!! (Jeg sletter vores hjemmeside igen)

På vores info-kort stod der. Adr til kirke og feststed + tidspunkter. Og noget om fælles kørsel.

-Hvem der var gave koordinator

- Hvem der var toastmaster (og hvornår man senest skulle ringe eller skrive) Bedste træffetid. Husker det ikke lige, men noget i den dur.

- ønskeliste

- Overnatnings muligheder

- Dresscode

- SU

- Fotografering (hvor det var tilladt) + andet info om fotografering

- At der IKKE måtte kastes med noget foran kirken.

Og på vores SLETTET havde vi også skrevet en masse. Fx info om kirken og feststedet, dagens program osv.

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde al info i invitationen. Dvs:

- dato, tid sted

- alle adresserne

- SU

- hvem der var toastmaster og kontakt info, og at man skulle melde til ham hvis man ville holde tale/indslag

- at der vil være mad og drikke til receptionen

- fri bar om aftenen

- kongebillede af alle gæster efter vielsen

- at folk skulle melde, hvis de havde allergier eller andre specielle madforhold (vegetarer, eller religion der dikterer hvad du må spise)

- at ønskeliste kunne fås hos os

Ja, altså det hele var med i vores invitation....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde al info i invitationen. Dvs:

- dato, tid sted

- alle adresserne

- SU

- hvem der var toastmaster og kontakt info, og at man skulle melde til ham hvis man ville holde tale/indslag

- at der vil være mad og drikke til receptionen

- fri bar om aftenen

- kongebillede af alle gæster efter vielsen

- at folk skulle melde, hvis de havde allergier eller andre specielle madforhold (vegetarer, eller religion der dikterer hvad du må spise)

- at ønskeliste kunne fås hos os

Ja, altså det hele var med i vores invitation....

Hvad har I skrevet omkring kongebilledet??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en pocket invitation, dvs når man åbnede den så fo den første (inderste side) var selve invitationen på den anden siden hvor pocket er har jeg lavet 3 indstiks kort med: praktisk info- toastmaster , forlover, brude pige og gave koordinator navne og tlf numre

en med adresser på kirke og feststed/hotel og en med oplysninger om mulighed for værelser på hotellet til go pris, info om vi spiser fælles brunch om søndagen kl.10.30 og vi der vil åbne gaverne og slutte en fantastisk weekend af.

på den måde får man en "ren" invitation OG stadig mulighed for div. oplysninger

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede en pocket invitation, dvs når man åbnede den så fo den første (inderste side) var selve invitationen på den anden siden hvor pocket er har jeg lavet 3 indstiks kort med: praktisk info- toastmaster , forlover, brude pige og gave koordinator navne og tlf numre

en med adresser på kirke og feststed/hotel og en med oplysninger om mulighed for værelser på hotellet til go pris, info om vi spiser fælles brunch om søndagen kl.10.30 og vi der vil åbne gaverne og slutte en fantastisk weekend af.

på den måde får man en "ren" invitation OG stadig mulighed for div. oplysninger

Tak for det :) Det er netop en pocket invite jeg vil lave og så vil jeg være sikker på at jeg ikke glemmer noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede en pocket invitation, dvs når man åbnede den så fo den første (inderste side) var selve invitationen på den anden siden hvor pocket er har jeg lavet 3 indstiks kort med: praktisk info- toastmaster , forlover, brude pige og gave koordinator navne og tlf numre

en med adresser på kirke og feststed/hotel og en med oplysninger om mulighed for værelser på hotellet til go pris, info om vi spiser fælles brunch om søndagen kl.10.30 og vi der vil åbne gaverne og slutte en fantastisk weekend af.

på den måde får man en "ren" invitation OG stadig mulighed for div. oplysninger

Tak for det :) Det er netop en pocket invite jeg vil lave og så vil jeg være sikker på at jeg ikke glemmer noget :)

Det var så lidt. Vil sige der er flere som har givet go respons på vores invitationer, og at det var dejligt der var lidt info med :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en pocket invitation, dvs når man åbnede den så fo den første (inderste side) var selve invitationen på den anden siden hvor pocket er har jeg lavet 3 indstiks kort med: praktisk info- toastmaster , forlover, brude pige og gave koordinator navne og tlf numre

en med adresser på kirke og feststed/hotel og en med oplysninger om mulighed for værelser på hotellet til go pris, info om vi spiser fælles brunch om søndagen kl.10.30 og vi der vil åbne gaverne og slutte en fantastisk weekend af.

på den måde får man en "ren" invitation OG stadig mulighed for div. oplysninger

Tak for det :) Det er netop en pocket invite jeg vil lave og så vil jeg være sikker på at jeg ikke glemmer noget :)

Det var så lidt. Vil sige der er flere som har givet go respons på vores invitationer, og at det var dejligt der var lidt info med :o)

Det lyder rigtig dejligt :) Jeg har efterhånden vænnet mig til at ligegyldigt hvad jeg gør, så kommer der ingen respons, så jeg forventer intet i den retning ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer