mileye

Hvor finder man tøj til brudepige og brude"dreng"

16 posts in this topic

Er begyndt at kigge efter tøj til børnene.

Min pige er 4 år og bruger 110 og den må godt være lidt fyldig kjolen og min søn vil være 1 år, når vi skal giftes.

Del jeres erfaringer.......?????

God weekend derude :)

0

Annonce ♥

VI købte kjole til min niece her: http://uk.monsoon.co.uk/uk/children/girls/dresses?sort=newIn&showAll=true&pageSize=500&type=Bridesmaid+Dresses&type=Party+Dresses

Kvaliteten er fin, de har både sko, hårdims, strømper og hvad man ellers kunne tænke sig at putte på de små og så har de butikker rundt om i KBH

Til min nevø blev der købt i Lilly.

Det fungerede fint og var ikke møgdyrt synes jeg.

Happy hunting :D

0

Annonce ♥

Prinsen og Prinsesseskabet i Ballerup. Annemette der også er annoncør herinde har rigtig meget festtøj til børn. Jeg havde selv mine børn med derude da vi var med ude til åbent hus her i starten af året og vi var pænt overraskede over priserne

0

Tak... det var nogen gode muligheder, hvordan er monsson i størrelsen???

Ja god jagt.. puha.. syntes der er så meget at få styr på og tage stilling til, men det er også hyggeligt :)

Hvis du klikker ind på en kjole du synes er fin, har de en size guide.

Der er rigtig meget at få styr på, men det er SÅ dejligt. Jeg ville gerne gøre det igen - så længe jeg skulle giftes med den samme :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi købte denne til min niece på 3

http://uk.monsoon.co.uk/view/product/uk_catalog/mon_3,mon_3.3,mon_3.3.10/3582872323

og så fik hun en lille bolero på, et par fine sko og en fin hårbøjle.

Det vigtige for mig, var at hun ikke blev klædt på som en lille voksen og der synes jeg monsoons kjoler er fine, de er søde uden at være alt for meget... men det kommer nok an på hvem man og hvad smag man har.

0

Annonce ♥

Nu ved jeg ik hvor i DK du befinder dig, men vi gik i Nybo her i Aalborg S og købte til vores søn på 2 år. Fik sorte bukser, råhvid skjorte med råhvid vest og lille butterfly til og med fine sorte sko for i alt 575 kr. Han skla kun have det på i 3,5-4 timer så syns det er en fantastisk pris :o)

De har også hj.side og kan se andre herover har anbefalet dem :o)

0

Annonce ♥