lindaerik

Hvordan kommer man i kjolen

11 indlæg i dette emne

Hej

Hvordan har I klaret at komme i kjolen når hår og make up er sat? Jeg tænker at prøve om jeg kan kravle i den oppefra, så jeg ikke skal have den over hovedet. Men hvad så med skørtet, kan man kravle ned i de samtidig hvis det er indeni?

Hvad gjorde I Jer der er gift?

:wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang jeg var til kjoleprøvning viste ekspedienten mig, hvordan jeg skal komme i kjole og skørt på selve dagen. Hun lagde skørtet fladt på jorden og holdt kjolen over den, mens jeg trådte ned i kjolen. Så holdt jeg selv fast i kjolens overdel, mens hun "rakte ned" i kjolen, fik fat i skørtet og trak det op på plads. Derefter kunne kjolen så lukkes. Der er tale om et ringskørt - andre kan sikkert svare på om det samme gælder for tylskørter. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole har ikke brug for et ekstra skørt, så jeg kan bare hoppe i den, uden at tage den over hovedet...

Men da jeg var i Lilly og prøve kjoler, skulle jeg på et tidspunkt prøve med et andet skørt end det jeg allerede prøvede med, så vi skiftede det ud mens jeg stadig havde kjolen på. Det var et stort tyl skørt. Så ved denne kjole kunne man godt tage kjolen på og så hive skørtet op bagefter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have kjolen over hovedet... Jeg har tidligere prøvet det (ikke i brudekjole, men i en anden kjole) - og det fungerer super fint med en løs pose over hovedet... Selvfølgelig ikke ned foran munden - men ned over hovedet, så det skåner hår og makeup... :)

Redigeret af NR 14/9
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle også i kjole og skørt samtidig

Tricket for mig var:

Spred skørtet ud på gulvet, spredkjolen ud over skørtet, træd forsigtigt ned i kjolen og skørt samtidig, træk skørtet og kjolen op samtidig.

Kravler skørtet for langt op, kan en medhjælper trække det ned, mens du lige holder skørtet oppe.

Rigtig god fornøjelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål, jeg tror jeg næste gang jeg skal prøve kjolen (i august, 1 måned før dagen) at lægge skørtet ned og så kjolen oven på og så få dem op samtidig! Om det kan lade sig gøre ved jeg ikke, men vil jo også helst undgå at få den over hovedet på dagen, med håret sat og makeup osv. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså til kjoleprøvning hoppe jeg i alle kjoler oppefra (træde ned i kjolen) - både med og uden skørt.

Der er "indbygget" skørt i min brudekjole, så skal ikke have et ekstra på. Og så er der snørrer i ryggen.

Og der er intet problem med at komme i den ovenfra, så jeg ikke skal have den over hoved med sat hår og slør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer